Gå til innhold

Min første Tinderdate, noen tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, TomSawyer said:

Endelig fikk vi innført HMS på datingmarkedet..🤭

Fnis. Altså, jeg brukte faktisk akkurat det begrepet når jeg avtalte date to med han jeg treffer nå. Facetimet han og sa at jeg gjerne kom på besøk for date to, men at jeg ville ha en HMS-prat først ;) Falt i god jord og satt tonen for daten! 🙈😜

TS - sånn fra spør til alvor- er det et alternativ i alle fall? Videochat med litt forventingsavklaringer og kjemiskekk, slik at du får et bedre inntrykk av fyren først? Hvis du på død og liv ikke engang vil treffe han ute for et glass før dere treffes hjemme hos han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten garantert sex da. Er vel det som er poenget også? Hvorfor skulle du ellers møtes hjemme og ha med alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være troll. Du aner ingenting om han har resistente bakterier, kjønnssykdommer, er en voldtektsmann, kriminell osv

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (4 minutter siden):

Fnis. Altså, jeg brukte faktisk akkurat det begrepet når jeg avtalte date to med han jeg treffer nå. Facetimet han og sa at jeg gjerne kom på besøk for date to, men at jeg ville ha en HMS-prat først ;) Falt i god jord og satt tonen for daten! 🙈😜

TS - sånn fra spør til alvor- er det et alternativ i alle fall? Videochat med litt forventingsavklaringer og kjemiskekk, slik at du får et bedre inntrykk av fyren først? Hvis du på død og liv ikke engang vil treffe han ute for et glass før dere treffes hjemme hos han? 

Liker det begrepet i dating godt jeg og..😂.

Bortsett fra det er du kneppet for smart til å poste innlegg med så mange skrivefeil/ rotete setninger ALB..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (7 minutter siden):

Nesten garantert sex da. Er vel det som er poenget også? Hvorfor skulle du ellers møtes hjemme og ha med alkohol.

Her skal opplagt grottesnoken i bunn ja..🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, TomSawyer said:

Endelig fikk vi innført HMS på datingmarkedet..🤭

Ikke et sekund for tidlig 👍😁

44 minutter siden, ALB said:

og hatt full on SM-sex på date to - men en liiiiiten kjemi- og HMS-avsjekk først er ikke noe man bør droppe….

Jeg visste ikke SM'ere var opptatt av HMS, men jeg synes verden ble et søtere sted akkurat nå 😍

Ellers veldig enig med ALB 👍. Har til gode å kline så heftig med daten min at vi blir kastet ut, så jeg skjønner jeg har litt å gå på. Notert på bucket-lista. 

Anonymkode: eae20...adf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (7 timer siden):

Vær deg selv, du er god nok.

Ikke hør på alle som tror menn flest er voldteksmenn og mordere. Er du ikke villig til å ta en liten sjanse kan du se fram mot å tilbringe alderdommen med katta di.

Det blir jo uansett alderdom med katta om du sitter igjen med traumer og ikke stoler på menn fordi du har blitt voldtatt. 

Bedre å være føre var å sikre seg en god mann. Enn å risikere å bli neste henlagte sak. 

Anonymkode: b747e...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TomSawyer said:

Liker det begrepet i dating godt jeg og..😂.

Bortsett fra det er du kneppet for smart til å poste innlegg med så mange skrivefeil/ rotete setninger ALB..

Hahaha. Skrevet på mobil, det får være min unnskyldning… 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (1 minutt siden):

Hahaha. Skrevet på mobil, det får være min unnskyldning… 😜

Du skriver som en gudinne til vanlig så ikke tenk på det..😝😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (13 minutter siden):

Hahaha. Skrevet på mobil, det får være min unnskyldning… 😜

Er ikke kommunikasjon ganske morsomt? Kun små forskjeller kan endre budskapet totalt..😁..Tenk deg den setningen sånn isteden:

Du skriver som en gudinne til vanlig så ikke tenk på det..🫶

( Bare velg den utgaven du liker best du..)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det blir jo uansett alderdom med katta om du sitter igjen med traumer og ikke stoler på menn fordi du har blitt voldtatt. 

Bedre å være føre var å sikre seg en god mann. Enn å risikere å bli neste henlagte sak. 

Anonymkode: b747e...687

Er ikke helt uenig med deg vettu. Bare ikke velg trygghet foran livet, noen sjanser må en ta vil en ha et liv.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (8 timer siden):

Vær deg selv, du er god nok.

Ikke hør på alle som tror menn flest er voldteksmenn og mordere. Er du ikke villig til å ta en liten sjanse kan du se fram mot å tilbringe alderdommen med katta di.

Du støtter at en kvinne skal dra alene hjem til en fremmed mann. Bryr du deg ikke? Hva om du gir et sånt råd og så skjer det hun noe og blir hun traumatisert? Jeg kjenner en dame som ble banket gul og blå av en syk fyr fra tinder. Det finnes sjuke folk der ute, og appene opplyser faktisk om å alltid treffe fremmede ute blant folk først i tilfelle man må komme seg vekk. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (45 minutter siden):

Er ikke helt uenig med deg vettu. Bare ikke velg trygghet foran livet, noen sjanser må en ta vil en ha et liv.

Man kan da bli kjent uten å risikere et traume. Så klart er ikke denne fyren helt god som arrangerer sex treff med en dame som aldri har datet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (11 minutter siden):

Du støtter at en kvinne skal dra alene hjem til en fremmed mann. Bryr du deg ikke? Hva om du gir et sånt råd og så skjer det hun noe og blir hun traumatisert? Jeg kjenner en dame som ble banket gul og blå av en syk fyr fra tinder. Det finnes sjuke folk der ute, og appene opplyser faktisk om å alltid treffe fremmede ute blant folk først i tilfelle man må komme seg vekk. 

Kjære lillevill.

Jeg gir et generellt råd om at en må ta en liten sjanse nå og da i livet. Hvor i det jeg skrev finner du at jeg synes det er en god ide å møte opp hjemme hos han og betale for drikken sjøl?

Les innlegg 16 & 17 i denne tråden og hvis du vil vite hva jeg mener og saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

Jeg gir et generellt råd om at en må ta en liten sjanse nå og da i livet.

Da må den sjangsen i det minste være fristene og kunne føre til noe gøy. Jeg syns ikke denne mannen høres attraktiv ut. 

Sjangse kan jeg ta om jeg er i et annet land og møter en kjekk fremmed på fjellet og vi får en intens kjemi og han teknisk sett kan drepe meg, men det er så romantisk i øyeblikket at det blir ligging i det fri. Men fremmed tinder fyr som vil være ff uten å ha forført meg og drikke seg til mot, kjedelig, ganske anti klimaks. 

(Ikke at andre må være enig i preferanse rundt eventyr ligget, men jeg føler det må være et hint av hendelseforløp og spenning for å bli en sjangse i livet verdt og ta for romansen) 

Anonymkode: b747e...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Man drar aldri, aldri, aldri hjem til noen på første date. Du aner ingenting om ham. Selvsagt er ikke de fleste menn voldtektsmenn, men som kvinne må man likevel ha det i bakhodet. I tillegg blir det fort ubehagelig og pinlig om du raskt finner ut at dette ikke blir noe av. Alltid et offentlig sted for første date. Menn forstår dette (skikkelige menn i alle fall).

2. Første date bør være noe enkelt og kortvarig. Ikke møt hverandre for middag eller noe annet som tar lang tid. Om det er krasj etter fem minutter har du da et langt måltid å pine deg gjennom. En kaffe er fint. Om det blir full klaff kan dere gå en tur eller gjøre noe annet etterpå og fortsette daten, men samtidig er det helt åpent for å avslutte alt og si at det ikke klaffet etter kaffen.

3. Vær deg selv. :) 

Anonymkode: d9e16...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 timer siden):

Kjære lillevill.

Jeg gir et generellt råd om at en må ta en liten sjanse nå og da i livet. Hvor i det jeg skrev finner du at jeg synes det er en god ide å møte opp hjemme hos han og betale for drikken sjøl?

Les innlegg 16 & 17 i denne tråden og hvis du vil vite hva jeg mener og saken.

Hei. Fint! Man tar nok sjanser ved å faktisk treffe fremmede. Det finnes mange raringer der ute og man trenger ikke leke med livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 timer siden):

Kjære lillevill.

Jeg gir et generellt råd om at en må ta en liten sjanse nå og da i livet. Hvor i det jeg skrev finner du at jeg synes det er en god ide å møte opp hjemme hos han og betale for drikken sjøl?

Les innlegg 16 & 17 i denne tråden og hvis du vil vite hva jeg mener og saken.

Så du mener at han er en taper, og at hun skal ta en sjanse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (9 minutter siden):

Så du mener at han er en taper, og at hun skal ta en sjanse? 

😂🫣😆..Må du presse meg sånn da? 

Ok. Hun drar hjem til ham og må i tillegg ta med ei vinflaske? 

Jeg synes ærlig talt hun har fortjent bedre på sin første date etter skilsmisse. Men det her bestemmer hu sjøl. Bedre nå? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...