AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Mine beste tips: Ikke dra hjem/motta besøk på første date. Hvis du absolutt skal/må møtes hjemme, del navn, bilde og adresse til nære venner, tilfelle det går galt og de ikke hører fra deg. Vær forsiktig med inntak av alkohol. Sier ikke disse tingene for å være kjip, men jeg hadde selv en første date hjemme hos en tinder-match, hvor jeg endte opp med å frykte for livet, og var redd for å bli voldtatt. Anonymkode: f259d...060 3 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Ville nok ventet med "elskersamtalen" til du vet om du i det hele tatt føler attraksjon for han og om han er en bra fyr. Lykke til og ta vare på deg selv. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 Hvis du er en kvinne… pass på å velge rett.. Mange menn på Tinder nøler ikke med å betale horer også.. Ikke bli en gratis elskerinne, du blir utnyttet som i en ‘sårbar’ situasjon hvor du trenger å bli sett pga en skilsmisse. Du ender med å bryte ned din egenverdi. Synes det er ille at Tinder har blitt et sted der man utveksler sex. Jeg møtte én på Tinder, og etter 7 år er vi fortsatt sammen. Skjønner du føler for swinge deg litt rundt - men å dra hjem til en du ikke kjenner, for å drikke dere fulle og ha sex.. Blir du ‘voldtatt’ så har du ingen god sak.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) Nei nei nei. Ikke vin, ikke hjem til han. Han høres ut som en utspekulert luring som ikke er interessert å bli kjent men skal ha deg til sengs. Er du helt korka som går med på noe sånt? Alltid alltid ta første date ute blant folk, et sted der du kan komme deg unna om han ikke er den du forventet eler om han er ubehagelig. Endret 11. april 2024 av lillevill 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Vær forberedt på at det kan bli forventninger om sex. Ta på rent og pent undertøy Anonymkode: e0dfd...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 Dette hørtes ikke ut som en veldig god idè for en første date etter skilsmissen, beklager å si det. Men om du likevel vil gjennomføre er det beste tipset å være deg selv, og kjenne dine egne grenser. Dette kan fort ende som et rent sextreff og så hører du aldri fra ham igjen (med mindre han er kåt og ser deg som lett tilgjengelig.) Vær forberedt på at Tinderverden er ganske brutal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 11. april 2024 #8 Del Skrevet 11. april 2024 Tips? 1. Første date: Møt på et offentlig sted med flere personer tilstede 2. Drikk kaffe/brus/vann 3. Prøv å danne deg et bilde av hvem personen er 4. Kos dere 5. Om 3 gir deg positive vibber, avtal nytt møte. 6. Om 5 førte til nytt møte, gjenta stegene 1,2,4. 7. Om 6 var en suksess, så kan dere avtale hjemmedate. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #9 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Vær deg selv, du er god nok. Ikke hør på alle som tror menn flest er voldteksmenn og mordere. Er du ikke villig til å ta en liten sjanse kan du se fram mot å tilbringe alderdommen med katta di. Endret 11. april 2024 av TomSawyer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Del Skrevet 11. april 2024 4 minutter siden, TomSawyer said: Vær deg selv, du er god nok. Ikke hør på alle som tror menn flest er voldteksmenn og mordere. Er du ikke villig til å ta en liten sjanse kan du se fram mot å tilbringe alderdommen med katta di. Yup. De færreste menn er overgripere, men de få som er det, foretrekker å lokke jenter hjem til seg, kjøre på med litt alkohol og få seg litt sex på den ene eller andre måten. Så hvis man går med på å date på de premissene øker sjansen for at du møter en sånn betydelig. Nå kan det jo hende det er TS som skal ha sex koste hva det koste vil, men det er hennes sak. De har jo blitt enige om å være elskere allerede. Å tro denne daten handler om noe annet enn sex er for ultranaivt. Men hver sin lyst. 🥒💦 Mitt råd er, husk beskyttelse, rent undertøy, lypsyl, intimwipes, munnskyll og undertøysskift. BH som er lett å ta av og undertøy du ikke vil savne, i tilfelle han vil beholde det. Rød leppestift er en vinner, litt utringning. Pen tøyet men ikke overdriv. Han synes nok du er fin uansett. Sikkert ikke så ofte han får hjembesøk. Anonymkode: eae20...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #11 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): undertøy du ikke vil savne, i tilfelle han vil beholde det. Rød leppestift er en vinner, litt utringning. Pen tøyet men ikke overdriv. Han synes nok du er fin uansett. Sikkert ikke så ofte han får hjembesøk. Og det her leser du ut av det lille ts har delt? 😂..Er ikke synsk jeg så må bare svare ut fra den begrensede informasjonen ts ga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Del Skrevet 11. april 2024 50 minutter siden, TomSawyer said: Og det her leser du ut av det lille ts har delt? 😂..Er ikke synsk jeg så må bare svare ut fra den begrensede informasjonen ts ga. Jep!! Du får lese nøyere da. 9 hours ago, AnonymBruker said: Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Jeg kan ta feil, men jeg tviler på at planen er å spille yatzy og se på Senkveld-repriser. Anonymkode: eae20...adf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Husk kondomer. Anonymkode: aa331...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Del Skrevet 11. april 2024 Bare husk at denne «daten» ikke har planer om noe seriøst forhold. Dere har allerede snakket om elsker forhold. Da blir det kun et fuck friend forhold, uten forpliktelser. Om du får følelser, er det bare å komme seg unna fortere enn faen. Anonymkode: 47b65...c6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #15 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jep!! Du får lese nøyere da. Jeg kan ta feil, men jeg tviler på at planen er å spille yatzy og se på Senkveld-repriser. Anonymkode: eae20...adf Vi burde ikke bruke tiden vår på flisespikking burde vi? AnonymBruker skrev (1 time siden): Han synes nok du er fin uansett. Sikkert ikke så ofte han får hjembesøk. Siste fra meg om dette da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #16 Del Skrevet 11. april 2024 4 hours ago, TomSawyer said: 5 hours ago, AnonymBruker said: Han synes nok du er fin uansett. Sikkert ikke så ofte han får hjembesøk. Siste fra meg om dette da. Enkel deduksjon (og matte) , min venn Watson. De fleste menn klager over at det er vanskelig å få seg dame. De færreste damer over 3 på skalaen gidder Europris-date, hvor de må møte opp hjemme hos ham og ha med medbrakt på første "date". Det er 20 på dusinet av sub-menn som ønsker knulling med minst mulig egeninnsats. Det oser ikke high value av dette. Snarere enkel booty call. Det er nok ikke høy trafikk hos sånne som ham utover en og annen slenger som trenger et nummer. En mann hadde tatt henne ut på en skikkelig date eller to før han inviterer henne hjem på en middag, vin og stearinlys, som han har ordnet selv. Anonymkode: eae20...adf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #17 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enkel deduksjon (og matte) , min venn Watson. De fleste menn klager over at det er vanskelig å få seg dame. De færreste damer over 3 på skalaen gidder Europris-date, hvor de må møte opp hjemme hos ham og ha med medbrakt på første "date". Det er 20 på dusinet av sub-menn som ønsker knulling med minst mulig egeninnsats. Det oser ikke high value av dette. Snarere enkel booty call. Det er nok ikke høy trafikk hos sånne som ham utover en og annen slenger som trenger et nummer. En mann hadde tatt henne ut på en skikkelig date eller to før han inviterer henne hjem på en middag, vin og stearinlys, som han har ordnet selv. Anonymkode: eae20...adf 😂😂😂😉👏 Denne får du poeng for! Du har overveiende sannsynlig rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 11. april 2024 #18 Del Skrevet 11. april 2024 Eh, dette hadde jeg ikke giddi. Å legge opp til åpenbar sex på date 1 på denne måten…, risikabelt. Ville truffet ute på en kjemisjekk først. Det er ca null sjanse for at denne mannen vil ønske noe seriøst på sikt når dette er førstedaten det legges opp til, men om du er ok med det, så…. Ville uansett møtt han ute først, så slipper du en potensielt klein og muligens også farlig situasjon. Og bare så det er sagt: Jeg er ikke prippen. Har klint så heftig på date 1 at vi omtrent ble kastet ut av utestedet, og hatt full on SM-sex på date to - men en liiiiiten kjemi- og HMS-avsjekk først er ikke noe man bør droppe…. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Del Skrevet 11. april 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Skal møte en date til helgen og vi har avtalt at jeg skal ta med en flaske vin og møtes hos han. Det skal nevnes at han og jeg har snakket om at vi skal bli elskere. Første date etter skillsmissen, noen tips? Anonymkode: 3973a...759 Ikke møtt ham hjemme og ikke drikk alkohol. Ble selv skilt i fjor og ikke klar for nytt forhold, så jeg møter menn kun for sex. Men jeg møter dem aldri hjemme på første date. Vi møtes ute til et glass. Da kan vi begge sjekke kjemi og at den andre stemmer med inntrykket fra appen. På date to har vi møttes hjemme. I et tilfelle har jeg blitt med en mann hjem fra første date, og vi ble elskere, men der stemte alt. Har opplevd at jeg har snakket med noen om å bli elskere uten at det skjer, en gang følte ikke jeg kjemi, en annen gang følte ikke mannen det. At man har sex en gang betyr heller ikke at man blir elskere. Man kan være kompatible og tiltrukket utenfor sengen, men så har man ikke kjemi likevel på laknene. Anonymkode: 42626...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #20 Del Skrevet 11. april 2024 ALB skrev (21 minutter siden): Eh, dette hadde jeg ikke giddi. Å legge opp til åpenbar sex på date 1 på denne måten…, risikabelt. Ville truffet ute på en kjemisjekk først. Det er ca null sjanse for at denne mannen vil ønske noe seriøst på sikt når dette er førstedaten det legges opp til, men om du er ok med det, så…. Ville uansett møtt han ute først, så slipper du en potensielt klein og muligens også farlig situasjon. Og bare så det er sagt: Jeg er ikke prippen. Har klint så heftig på date 1 at vi omtrent ble kastet ut av utestedet, og hatt full on SM-sex på date to - men en liiiiiten kjemi- og HMS-avsjekk først er ikke noe man bør droppe…. Endelig fikk vi innført HMS på datingmarkedet..🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå