Gå til innhold

Gravid/barseltid og helseinformasjon på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke nettsteder bruker andre gravide for å finne informasjon rundt graviditeten eller barseltid? Og hva med sykdom hos barn? Nien som blir sett på som mer standard og som "alle" bruker.Tenker ikke på forum som KG

Anonymkode: 2dc17...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Last ned appen NØRS - kvalitetssikret av norsk helsepersonell, og har mange gode artikler og sjekklister basert på hvor langt du er på vei i svanherskapet (appen holder oversikt for deg). Veldig nyttig for å holde oversikt uten å måtte lese seg i hjel.

det aller meste i appen er gratis, men jeg var nervøs av meg og betalte litt for å ha tilgang til å skrive anonymt til jordmødre som svarer innen 1 dag - det var veldig nyttig de gangene jeg bekymret meg over ting som ikke var akutte men som jeg lurte på om hørtes normalt ut.

I tillegg er https://www.helsenorge.no/gravid/ veldig oversiktlig når du leter etter feks oppdaterte råd for hva man bør unngå av matvarer.

TIl barseltiden er ammehjelpen.no fantastisk - tror ikke jeg hadde fått til ammingen ordentlig uten tips og videoer om sugetak og overproduksjon der. 

 

Anonymkode: d4337...fac

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nørs og Ammehjelpen ja.

Samt Lilleminis om søvn etc.

Anonymkode: 469c3...c17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...