TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #21 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men... Det er jo så pinlig at jeg spyr. Hva om han er 100% lykkelig? Anonymkode: 4ae47...c36 Spiller ingen rolle, 20 år fram i tid har du ennå ikke tilgitt deg selv for at du ikke prøvde. Du må gjøre det for deg selv! Ikke bare plump ut med det, ta forsiktig borti han..som med uhell nesten som dere kvinner er så god til..🤭😁..En lett hånd på skulderen..et blikk så er dere der hvis det er gjensidig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #22 Del Skrevet 11. april 2024 TomSawyer skrev (15 minutter siden): Spiller ingen rolle, 20 år fram i tid har du ennå ikke tilgitt deg selv for at du ikke prøvde. Du må gjøre det for deg selv! Ikke bare plump ut med det, ta forsiktig borti han..som med uhell nesten som dere kvinner er så god til..🤭😁..En lett hånd på skulderen..et blikk så er dere der hvis det er gjensidig.. Men er ikke det nedrig gjort? Jeg går noen runder med meg selv på hjemmebane. Bør heller evaluere om det fungerer/ ikke fungerer her. Anonymkode: 4ae47...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #23 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er ikke det nedrig gjort? Jeg går noen runder med meg selv på hjemmebane. Bør heller evaluere om det fungerer/ ikke fungerer her. Anonymkode: 4ae47...c36 Nedrig? Hva er nedrig i krig og kjærlighet? Bare gå runder du. Jeg garanterer du klarer å finne 50 rasjonelle grunner til å la sjansen gå fra deg. Jeg garanterer og at du maange tiår fram i tid kommer til å tenke på hvordan livet ditt hadde blitt hvis du fant fram din indre løvinne og hoppet mens du kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #24 Del Skrevet 11. april 2024 Hvis du forteller ham at du tror på klarsynte, så kommer han til å rygge så hardt bakover at han går igjennom veggen! Nei, det er ikke noe du kan gjøre med dette. Vent til det går over. Anonymkode: 3e508...ce5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #25 Del Skrevet 11. april 2024 TomSawyer skrev (47 minutter siden): Nedrig? Hva er nedrig i krig og kjærlighet? Bare gå runder du. Jeg garanterer du klarer å finne 50 rasjonelle grunner til å la sjansen gå fra deg. Jeg garanterer og at du maange tiår fram i tid kommer til å tenke på hvordan livet ditt hadde blitt hvis du fant fram din indre løvinne og hoppet mens du kunne. Takk! Jeg har vel tenkt at jeg bør finne ut av ting hjemme, først. Mannen min fortjener vel egentlig at jeg avklarer ting her, før jeg ev sjekker status andre steder. Og så tror jeg egentlig at kollegaen er uoppnåelig. Dama hans er bedre treng og yngre enn meg, og har heller ikke barn. Hva skal han så med meg? Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. april 2024 #26 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dama hans er bedre treng og yngre enn meg, og har heller ikke barn. Hva skal han så med meg? Anonymkode: 4ae47...c36 Allerede i gang med å rasjonelisere bort muligheten..? 😂 Akkja kvinner er kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #27 Del Skrevet 11. april 2024 TomSawyer skrev (43 minutter siden): Allerede i gang med å rasjonelisere bort muligheten..? 😂 Akkja kvinner er kvinner. Mulighet? Katastrofe å dumme seg ut på denne måten, men han er så pass grei at det hadde nok gått fint. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #28 Del Skrevet 11. april 2024 La mannen din finne noen bedre er du snill. Stakkars mann Anonymkode: 0e41c...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #29 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): La mannen din finne noen bedre er du snill. Stakkars mann Anonymkode: 0e41c...1f3 Jeg har jo ikke gjort noe galt? Og endatil satt stopp for videre samarbeid. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #30 Del Skrevet 12. april 2024 ' Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #31 Del Skrevet 23. april 2024 Gud hvor vondt det gjør, å gjøre det riktige. Han påvirker hele meg, og det føles som jeg holder på å glipp av noe veldig stort. Anonymkode: 4ae47...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #32 Del Skrevet 23. april 2024 Kjærlighet er mer enn forelskelse. La det gå noen måneder. Etter 3 måneder er det vanskelig at bare en forelskelse varer. Anonymkode: 23a38...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #33 Del Skrevet 23. april 2024 TomSawyer skrev (På 11.4.2024 den 18.59): Allerede i gang med å rasjonelisere bort muligheten..? 😂 Akkja kvinner er kvinner. Vær litt realist! Kvinner kan fort spinne seg opp i drømmer og romantisere, been there. Hvis en mann virkelig virkelig ville gått for ei, så hadde han gjort sin interesse tydelig og forlatt dama. Så TS har alt å tape på å fucke opp på hjemmebane for en fyr med dame han neppe har tenkt å forlate. Sjansen er større for at dette er en flørt eller bare bekreftelsessøken fra hans del, tror jeg da. Anonymkode: 805a7...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #34 Del Skrevet 23. april 2024 Ikke egentlig forelsket. Men en av de eldre mennene på jobben er bare så kuuul. Anonymkode: 694ff...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. april 2024 #35 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær litt realist! Kvinner kan fort spinne seg opp i drømmer og romantisere, been there. Hvis en mann virkelig virkelig ville gått for ei, så hadde han gjort sin interesse tydelig og forlatt dama. Så TS har alt å tape på å fucke opp på hjemmebane for en fyr med dame han neppe har tenkt å forlate. Sjansen er større for at dette er en flørt eller bare bekreftelsessøken fra hans del, tror jeg da. Anonymkode: 805a7...081 Jeg er uenig. Skal mye til for at en mann skal flagge interresse når de jobber sammen. Menn har myye større fallhøyde enn kvinner i sånne situasjoner. Mitt syn er som før, ts må finne sin indre gudinne..spinne litt magi rundt mannen for å sjekke responsen. Hvis det ikke er for sent allerede.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #36 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gud hvor vondt det gjør, å gjøre det riktige. Han påvirker hele meg, og det føles som jeg holder på å glipp av noe veldig stort. Anonymkode: 4ae47...c36 Men hva er det som er "det riktige" her..? Anonymkode: 80efd...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. april 2024 #37 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 19.51): La mannen din finne noen bedre er du snill. Stakkars mann Anonymkode: 0e41c...1f3 En mann som driter i henne og bruker all tiden på seg sjøl. På hvilket plan er det synd på ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. april 2024 #38 Del Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): det føles som jeg holder på å glipp av noe veldig stort. Du burde skjønt hva du skal gjøre for lenge siden..er tusen ganger bedre om du prøve og mislyktes enn om du aldri prøvde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 24. april 2024 #39 Del Skrevet 24. april 2024 Jeg valgte å kjøre på og vært lykkelig med min kollega i mange år nå😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #40 Del Skrevet 24. april 2024 Det er bare en ønskedrøm dette. Trolig er han åpen for flørt og kanskje muligens ett sidesprang om du er «heldig» De aller aller aller fleste menn går ikke fra konen sin for en flørt. Ikke en gang for sitt livs kjærlighet går de. Det er bare noe fjas de sier fordi de har lyst på spenningen ved ett nytt forhold. Anonymkode: 9eb59...b76 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå