AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Har fått med meg at man skal ligge ca 500 kalorier på underskudd, men likevel ha nok proteiner og karbo i kosten. Men regner man kaloriunderskudd uavhengig av hvor aktiv man er per dag? Dvs. I løpet av en dag går jeg 1,5 time tur (ca 10 kilometer) pluss en treningsøkt. Skal jeg ta med disse kaloriene som går ut, med i regnestykket? Eller er det den forbrenningen man har om man ikke gjør noe ila dagen man skal ligge i underskudd på? Anonymkode: 42123...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har fått med meg at man skal ligge ca 500 kalorier på underskudd, men likevel ha nok proteiner og karbo i kosten. Men regner man kaloriunderskudd uavhengig av hvor aktiv man er per dag? Dvs. I løpet av en dag går jeg 1,5 time tur (ca 10 kilometer) pluss en treningsøkt. Skal jeg ta med disse kaloriene som går ut, med i regnestykket? Eller er det den forbrenningen man har om man ikke gjør noe ila dagen man skal ligge i underskudd på? Anonymkode: 42123...22a Det er ditt totale dagsforbruk inkludert aktivitet du beregner ut fra 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå