Gå til innhold

Å putte den inn mens man sover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dama ronker mannen i søvne uten samtykke, er det også sovevoldtekt?

Anonymkode: c1e81...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis dama ronker mannen i søvne uten samtykke, er det også sovevoldtekt?

Anonymkode: c1e81...1fd

pleier hun å runke deg når hun sover? Da er hun i tilfelle ikke ved bevissthet og ville neppe blitt dømt. Folk gjør mye rart i søvne som de ikke vet de gjør og ikke har kontroll over.

Anonymkode: 7b52a...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er voldtekt om man ikke er enig..men herregud så egoistisk...han kåt..stikker den inn for han vil ha noe...nop...hadde mannen min gjort det ute lov hadde jeg nesten søkt om skilsmisse 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nekrofil.

Anonymkode: b5362...722

Eller heller narkofili

Anonymkode: 8a6ed...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, personen fikk så det sang etter for å si det sånn. Det falt ikke inn for personen at det kunne kategoriseres som sovevoldtekt. Jeg har opplevd overgrep tidligere å er ikke fan av at noen prøve å lirke den inn når jeg sover. Dette må såfall være avtalt på forhånd at det er noe man liker. 

Anonymkode: d4ae1...618

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på det (er kvinne), og hadde en tidligere kjæreste som gjorde dette jevnlig, men vi var enige på forhånd om at det var helt lov. Ble helt sinnsykt kåt av å våkne av at han var inni meg.

Skulle ønske nåværende samboer også gjorde det, men han sover for tungt 😆 Jeg bruker å vekke han med blowjob eller å sette meg over han på morgenen når han har morgenbrød, han er ikke våken, og digger å våkne slik. 

Anonymkode: 91c37...065

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere har pratet om det og er enige om at det er greit, hvis ikke er det voldtekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, det er voldtekt

Anonymkode: e2bfd...d22

Hva er voldelig med dette?

Anonymkode: 8b8bf...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som må sove utrolig tungt. Høres rart ut, jeg vill ha våknet om mannen prøvde det

Det er voldtekt om det ikke er avklart på forhånd

Anonymkode: a12d8...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er voldelig med dette?

Anonymkode: 8b8bf...2c1

Om man ikke har pratet om det og fått samtykke på forhånd er det sovevoldtekt fordi den som blir voldtatt er ute avstand til å si nei til handlingen.

 

Samboeren min har selvsagt aldri gjort noe sånt, men en eks i tenårene klarte å uttrykke at han gjerne kunne tenke seg å voldta meg mens jeg sov 🙃 Han var dum som et brød, men selv han skjønte det var voldtekt... ellers har jeg ikke så mye å si til hans forsvar, annet enn at han lot være da jeg sa det ikke var greit.

Anonymkode: 50ef5...46a

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

pleier hun å runke deg når hun sover? Da er hun i tilfelle ikke ved bevissthet og ville neppe blitt dømt. Folk gjør mye rart i søvne som de ikke vet de gjør og ikke har kontroll over.

Anonymkode: 7b52a...e42

Hvis dama når hun er våken ronker mannen mens han sover uten at mannen har gitt samtykke, er det også sovevoldtekt, da av en kvinne ovenfor en mann?

Anonymkode: c1e81...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nekrofil.

Anonymkode: b5362...722

Da sover ikke den andre personen.

Anonymkode: caa63...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis dama når hun er våken ronker mannen mens han sover uten at mannen har gitt samtykke, er det også sovevoldtekt, da av en kvinne ovenfor en mann?

Anonymkode: c1e81...1fd

Ehh ja?!! Selvsagt!

Anonymkode: 50ef5...46a

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvis dama når hun er våken ronker mannen mens han sover uten at mannen har gitt samtykke, er det også sovevoldtekt, da av en kvinne ovenfor en mann?

Anonymkode: c1e81...1fd

Ja.

Anonymkode: 7b52a...e42

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenner veldig på det (er kvinne), og hadde en tidligere kjæreste som gjorde dette jevnlig, men vi var enige på forhånd om at det var helt lov. Ble helt sinnsykt kåt av å våkne av at han var inni meg.

Skulle ønske nåværende samboer også gjorde det, men han sover for tungt 😆 Jeg bruker å vekke han med blowjob eller å sette meg over han på morgenen når han har morgenbrød, han er ikke våken, og digger å våkne slik. 

Anonymkode: 91c37...065

Hadde en samboer en gang der dette var muntlige avtalen. Hun kunne tre seg på meg i søvne, og jeg på henne. I tillegg var avtalen: Sov vi uten undertøy var det åpent, og undertøy på var det stengt. Det var ett forrykende forhold. Våknet av at hun sugde meg, rei meg. Utrolig deilig å våkne til. Hun benyttet seg av det mest. Hadde hun behov var jeg tilgjengelig..

Muntlig avtale og undertøy regel.

Skulle ønske nåværende samboer gjorde det samme. 

Men dette må avtales på forhånd! Er ikke greit å bare ta for seg på noen som sover, uansett kjønn. 

Anonymkode: 17c0c...03d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om man ikke har pratet om det og fått samtykke på forhånd er det sovevoldtekt fordi den som blir voldtatt er ute avstand til å si nei til handlingen.

 

Samboeren min har selvsagt aldri gjort noe sånt, men en eks i tenårene klarte å uttrykke at han gjerne kunne tenke seg å voldta meg mens jeg sov 🙃 Han var dum som et brød, men selv han skjønte det var voldtekt... ellers har jeg ikke så mye å si til hans forsvar, annet enn at han lot være da jeg sa det ikke var greit.

Anonymkode: 50ef5...46a

Bruke han de ordene? Altså han lurte på om han kunne voldta deg når du sov?

Anonymkode: d5afa...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen fler som har opplevd at den man sover i seng med putter penis inn i deg mens du sover? Uten at det er snakket om på forhånd? 

Anonymkode: 37b04...31b

Det er overgrep/voldtekt. Så får ikke håpe det er noe flertallet opplever nei. 

Det er faktisk overgrep selv om man er i et forhold. Man kan ikke samtykke til noe når man sover.

Anonymkode: b03fe...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (11 timer siden):

Det er forskjell på å sove og være død...

Bare puste/ikke puste derfor nekrofil.

Anonymkode: b5362...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen fler som har opplevd at den man sover i seng med putter penis inn i deg mens du sover? Uten at det er snakket om på forhånd? 

Anonymkode: 37b04...31b

Er man i et forhold, så avtaler man hva som er greit angående sånne ting

Anonymkode: aa7bf...d91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis dama når hun er våken ronker mannen mens han sover uten at mannen har gitt samtykke, er det også sovevoldtekt, da av en kvinne ovenfor en mann?

Anonymkode: c1e81...1fd

Det er ikke voldtekt, men seksuelt overgrep. 

Seksuelle overgrep er seksuelle handlinger du ikke vil være med på. Det kan skje med fysisk kontakt eller digitalt (over mobil eller data). Det gjelder både suging, slikking, beføling, fingring, onanering og samleie. 

Anonymkode: b03fe...a69

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...