Gå til innhold

Impotens og sjalusi


Kunstgress

Anbefalte innlegg

Det jeg tror er at mannen din føler seg som en taper. Vi menn er skap til å forsørge og befrukte dama. Ser en  historisk på det så skulle mannen være den som var den sterke, passet på damen og sørget for hun var trygg.

Nå klarer han ikke å oppfylle alle dine drømmer. Han tror at sexen er nr 1 oss deg og så lenge han sliter med potensen så blir han frustrert. Han vil føle seg som en taper når han må bruke hjelpemidler. Blir som å jukse på prøver for å få god karakter tenker han.

Har vel kommet inn noen tvangstanker så da hjelper det ikke hva du sier. Det går ikke inn. Ikke bruk krefter på sex. Prat og gjør hverdagslige ting. Dra på besøk, reis på dans osv. For så lenge dere har det slik så vil det ende i ett helvete

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 20.38):

Vel, hvis en mann på 50+ insisterer på å oppføre seg som et aggressivt lite barn, er det kanskje på tide å forlate skuta?

Anonymkode: a92a3...965

The KG way. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunstgress skrev (På 10.4.2024 den 21.01):

På meg så virker det som at det er ekstremt dårlig oppfølging av prostatapasienter. Han var hos en spesialist som ga ham noen råd om hva han kunne bruke, men tror ikke det var noen psykologisk oppfølging. Jeg har foreslått at vi kan gå sammen til noen, men det vil han ikke. Jeg sier også at vi må være glade for det vi har som er veldig bra. Men det er ikke nok. Jeg får ikke lov å si at jeg synes han er sexy for eksempel for da bare tenker han på hvor dysfunksjonell han er og på de jeg lå med for 25-30 år siden. Er glad for å høre at faren din på 93 fikser livet. Noen klarer det ja. Skulle ønske min også gjorde det.

Uff, kjipt for han, deg og dere som dere har det.

Han har vært utsatt for et kinderegg av ekstinsielle kriser. 

Frykten å miste livet på grunn av kreften

Frykten å miste seksualiteten sin på grunn av komplikasjonen til kirurgien

Frykten å miste deg

Nå har dere begge to det jævlig. Men det vet du godt selv. Skal prøve med å komme med noen råd. 

Det med fortidssjalusien, som jeg må si tar ekstreme former for en mann som i utgangspunktet ikke er sykelig sjalu. Du skriver at dere har et fantastisk sexliv også nå, men sett fra hans perspektiv kan det ikke stemme. Jeg vil tro at han føler at dere har et skikkelig dårlig sexliv, og at den følelsen er forklaringen til fortidssjalusien. Som han overfører på deg (hvordan han føler at deres sexliv er, overstyrer hva du sier), og så kommer frykten at du skal finne enn annen mann som kan gi deg et mye bedre sexliv. Når de tankene begynte å surre i hodet hans, så poppet diverse ting relatert til din fortid opp, som går inn i en forsterkende sirkel. 

Dette var ikke rådet, men min forståelse. Kan legge til at når du forslår at han skal gå til psykolog så legger du kun stein på byrden. Han er i tillegg så psykisk dysfunksjonelle at han må få en psykolog og grafse i hans hjerne. Mange, ikke minst menn ser på det å gå til psykolog som et skikkelig nederlag. 

Råd:

- Ta tilbakemeldingene på dine komplimenter på alvor. Kanskje du kan bruke dem igjen en gang i fremtiden, men ikke nå. 

- Dere trenger å restarte og finne en ny normal for deres felles seksualitet som er basert på her og nå, og fremtiden. Som om dere nettopp hadde begynt å treffes. 

- Dere trenger å røre skikkelig i gryten når det gjelder dere som kjærester. Skape dynamikk og forandring. Nye mønster, nye opplevelser, nye interesser. 

Livet deres blir ikke som det var innen denne krisen (med hjelp av sprøyter i hans penis eller psykolog), men dere kan få et flott og langt videre annerledes samliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...