Cor Cubiculum Skrevet 11. april 2024 #41 Skrevet 11. april 2024 fjær skrev (13 timer siden): Ja jeg kunne vært midtpunktet i en gangbang. Så fram til at mine grenser og regler var fulgt. Eller om jeg ikke var i ett forhold med mannen jeg elsker så kunne jeg ha vært med. Nå er det ikke aktuelt. Ville det stilt seg annerledes dersom mannen din hadde fortalt deg at han fantaserte om å se deg/gi deg en slik opplevelse? Og du var overbevist om at han faktisk mente det.
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #42 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå vil jo de færreste bli voldtatt i virkeligheten også, men det er også en av de vanligste seksuelle fantasiene folk har. Anonymkode: dc0a9...9b8 Det er en avgrunn mellom voldtekt og samtykkende sex, som en gangbang er. 2
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #43 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner du ikke at for kvinner kunne dette lett blitt gjort? Men vi vil ikke. Det er FANTASI. Vi vil ikke gjøre det på ekte Anonymkode: f3190...b78 Noen vil. De aller fleste ikke. Men du kan ikke påta deg rollen som tillitsvalgt for alle verdens kvinner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #44 Skrevet 11. april 2024 Penetrering er ikke noe som gir meg orgasme, så det høres ikke særlig fristende ut. Måtte ha vært sinnssykt kjekke og veltrente menn i så fall, og de måtte ha stimulert klitoris samtidig. Men jeg er ikke vid som en brønn nedentil, så dobbel penetrering hadde faktisk bare vært vondt 😅 Anonymkode: 88140...345
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #45 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): å dobbel penetrering hadde faktisk bare vært vondt 😅 Kvinnen velger helt selv. Jf TS. 1
fjær Skrevet 11. april 2024 #46 Skrevet 11. april 2024 26 minutter siden, Cor Cubiculum said: Ville det stilt seg annerledes dersom mannen din hadde fortalt deg at han fantaserte om å se deg/gi deg en slik opplevelse? Og du var overbevist om at han faktisk mente det. Ja selvfølgelig 1 1
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #47 Skrevet 11. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du det? Anonymkode: dc567...fb6 Hun har i alle fall ikke skrevet i den andre tråden med anonymkoden som er brukt i denne tråden. Endret 11. april 2024 av Topper og daler
Cor Cubiculum Skrevet 11. april 2024 #48 Skrevet 11. april 2024 fjær skrev (31 minutter siden): Ja selvfølgelig Da er det kanskje en ide å prøve å fritte ham ut om fantasier. Mange menn drømmer om å se sin kjære ha sex med andre menn. Kanskje er ikke akkurat gangbang det vanligste, men en eller to ekstra menn er ganske så vanlig. Gjerne med ham selv som deltager. Selv om det aldri blir aktuelt å realisere, kan felles fantasier berike sexlivet kun som en fantasi man har sammen.
Cor Cubiculum Skrevet 11. april 2024 #49 Skrevet 11. april 2024 (endret) Topper og daler skrev (34 minutter siden): Hun har i alle fall ikke skrevet i den andre tråden med anonymkoden som er brukt i denne tråden. Det hadde vært kjekt om anonymkode hadde fulgt bruker, men dessverre får man en ny for hver tråd. Da hadde man kunnet identifisere de som spammer forumet med sine sære interesser som for eksempel tiss og bæsj...... Endret 11. april 2024 av Cor Cubiculum rettet opp ufullstendig setning 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #50 Skrevet 11. april 2024 Topper og daler skrev (4 timer siden): Det sa de om homofili også. Homofili er en legning Voldtekter er kriminalitet!!! Gangbang er i mange tilfeller også en gruppevoldtekt og Djevelens handling. I de tilfeller det er såkalt frivillig er det mennesker som har et skadet syn på kropp og seksualitet og som har en historie som ikke er bra. Anonymkode: 9fb9c...b3f 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #51 Skrevet 11. april 2024 Topper og daler skrev (1 time siden): Kvinnen velger helt selv. Jf TS. Kanskje du kunne tenkt deg å være i en gangbang hvor 20 menn stappa penisen inn i rumpa de og kjørte på? Anonymkode: 9fb9c...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #52 Skrevet 11. april 2024 Helt sykt tema. Anonymkode: 9fb9c...b3f 2
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #53 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kanskje du kunne tenkt deg å være i en gangbang hvor 20 menn stappa penisen inn i rumpa de og kjørte på? Anonymkode: 9fb9c...b3f Hvis det var frivillig, så kunne jeg åpenbart tenkt meg det. Hvis jeg ikke kunne tenkt meg det, så lot jeg det bare være. Verre er det ikke. Her lager du problemer som ikke finnes. 3 1
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #54 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Djevelens handling. Det var også rockemusikk. Langhåra pøbler. Klipp dere og få en jobb! 1
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #55 Skrevet 11. april 2024 Cor Cubiculum skrev (1 time siden): Det hadde vært kjekt om anonymkode hadde fulgt bruker, men dessverre får man en ny for hver tråd. Da hadde man kunnet identifisere de som spammer forumet med sine sære interesser som for eksempel tiss og bæsj...... Ok, takk for info. 👍
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #57 Skrevet 11. april 2024 Hvorfor i Danmark? Anonymkode: 7e5f2...973 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #58 Skrevet 11. april 2024 Aldri svarte h....te. Anonymkode: 7ca2a...4d9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #59 Skrevet 11. april 2024 Topper og daler skrev (6 timer siden): Hun har i alle fall ikke skrevet i den andre tråden med anonymkoden som er brukt i denne tråden. Jeg skjønner at du har litt tungt for det. Anonymkodene er forskjellig fra tråd til tråd. Hvis ikke ville de jo ikke vært anonyme, men samme som et nick… Anonymkode: dc567...fb6 1
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #60 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg skjønner at du har litt tungt for det. Anonymkodene er forskjellig fra tråd til tråd. Hvis ikke ville de jo ikke vært anonyme, men samme som et nick… Anonymkode: dc567...fb6 Du trenger ikke være nedlatende, jeg har ikke gjort deg noe. Dette er allerede avklart tidligere i tråden. Jeg visste ikke det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå