AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Vi snuser på å flytte ut av Oslo. Vi har vært noen sommerdager i Stavern og synes det virker så idyllisk der. Noen som har bodd eller bor der som kan anbefale det? Fungerer det greit resten av året også?😊 Anonymkode: 569e6...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april Jeg syns det er et koselig sted. Ikke bodd der selv, men bodde ikke langt unna i 18-19 år og har mange gode venner som bor i Stavern. Det er jo en sommerplass. Så noe dødt om vinteren. Overbefolket om sommeren. Kaos når happeninger skjer, som f.eks stavernfestivalen 😅 Men jeg trives veldig godt der mtp turmuligheter osv Anonymkode: ed540...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Del Skrevet 10. april Kjempefint der. Dødt om vinteren, mye liv på sommeren. Vakkert sted. Jeg bor i Sandefjord, drar til Stavern mye for å gå tur og besøke cafeer. De har en del søndagsåpne butikker hele året i Stavern, er litt spesielt. Turiststed, så da er de unntatt loven om å holde stengt søndager. Anonymkode: bea04...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:25 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:25 Dette lurer jeg også på. Hvordan er barne- og ungdomsmiljøet der? Endte du med å flytte dit ts? Eneste jeg kan se for meg er at det kanskje kan være litt slitsomt på sommeren. Anonymkode: 1ed6c...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå