AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 Lurer på om vi nå har kommet så langt at vi kan anse tynne nylonstrømper som unisex-plagg, dvs at menn kan bruke det på samme linje som damer i 2024? Anonymkode: ecbef...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 På ingen måte, nei. Anonymkode: 738ca...a56 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Klarer ikke se en eneste praktisk grunn for å gå med tynne strømper, hvilken funksjon gjør de? ikke varme ihvertfall Anonymkode: c4c07...dbc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 Nei! De skal se sexy ut på damer. Og nå vil de ikke gå på høye hæler lengre, 1/2parten av franske damer sier de ikke vet hvordan man gjør det. Selvinnsikt har de og det er bra .. men det holder ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Del Skrevet 10. april 2024 Nå kan jo folk gå i akkurat hva de vil heldigvis. Anonymkode: 6d4c4...fa8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Klarer ikke se en eneste praktisk grunn for å gå med tynne strømper, hvilken funksjon gjør de? ikke varme ihvertfall Anonymkode: c4c07...dbc Jeg tenker at det kan være pent og praktisk med hudfargede strømpebukser til f.eks shorts, jeans og sneakers. Til dressbukse og glatte sko passer det bra med sorte tynne knestrømper. Penere enn med nuppete, litt for korte bomulls-sokker Anonymkode: ecbef...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 Tykke thermo strømpebukser i varmt materiale som fleece, bomull og ull er unisex. Altså stillongs og sokker i et. Men tynne nylon strømper er vel noe kvinner bruker bruker for å pynte seg, og sminke beina. Så det har lite praktisk for seg. Men vet at noen menn bruker på samme måte som kvinner mot gnagsår mot gnissing mellom lår, eller glatte nylon strømper under vanlige sokker på fjelltur osv. For å forhindre gnagsår. Eller som kompresjonsstrømpebukse for folk som sliter med dårlig Da har det jo noe praktisk for seg. Men tror ikke menn er så opptatt av å "sminke" beina med tynne nylon strømpebukser. Anonymkode: c8d8c...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg er mann og bruker tynne nylonstrømper under klærne...til og med stay-up og strømpeholder med strømper under dressen. Det funker helt fint og en får den rette fealgood PS! Bruker ikke bokser da, men truser både for menn og kvinner...og det funker fint det:) Anonymkode: d2892...0da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. april 2024 #9 Del Skrevet 11. april 2024 Om det er for å kunne kle seg i dameklær så er det vel ikke ønskelig at det plutselig blir unisex? Det er jo litt fengsel å ha på seg, så mye bedre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronicha Skrevet 11. april 2024 #10 Del Skrevet 11. april 2024 Alle klær er unisex, det kommer bare ann på hvordan man vil se ut 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Del Skrevet 13. april 2024 Du kan bruke dem om du vil. Men 99% vil tenke at du har noe fetish opplegg på gang. Menn er jo heldige som har langt bedre sko og sokker også til pent enn kvinner. Så hvorfor velge noe av det minst behagelige av alt, som mann? Må være fetish? Anonymkode: 1773a...e27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. april 2024 #12 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 22.53): Jeg er mann og bruker tynne nylonstrømper under klærne...til og med stay-up og strømpeholder med strømper under dressen. Det funker helt fint og en får den rette fealgood PS! Bruker ikke bokser da, men truser både for menn og kvinner...og det funker fint det:) Anonymkode: d2892...0da I hvilken setting bruker du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Del Skrevet 13. april 2024 Nei, det er ingenting som tyder på at dette er et unisex-plagg. Det finnes sikkert menn som liker å ha de på, men da nettopp fordi det er et kvinne-plagg. Med en gang et plagg blir unisex, blir det jo uinteressant for de mennene som liker å gå i dameklær. Anonymkode: e839f...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 22.08): Du kan bruke dem om du vil. Men 99% vil tenke at du har noe fetish opplegg på gang. Menn er jo heldige som har langt bedre sko og sokker også til pent enn kvinner. Så hvorfor velge noe av det minst behagelige av alt, som mann? Må være fetish? Anonymkode: 1773a...e27 For min del så handler det ikke om fetish, men om å bruke klær jeg føler meg vel og pen i. Synes f.eks at det er penere å se en glatt strømpebukse i glippen mellom sneakers og jeans i stedet for sokker, og det føles bedre å ha på. Når det gjelder sko, så er vel også typiske damesko lettere og nettere enn klumpete tunge herresko, så skjønner ikke helt hva du mener? Anonymkode: ecbef...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #15 Del Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del så handler det ikke om fetish, men om å bruke klær jeg føler meg vel og pen i. Synes f.eks at det er penere å se en glatt strømpebukse i glippen mellom sneakers og jeans i stedet for sokker, og det føles bedre å ha på. Når det gjelder sko, så er vel også typiske damesko lettere og nettere enn klumpete tunge herresko, så skjønner ikke helt hva du mener? Anonymkode: ecbef...697 Helt enig. Se på en del av damene på tv2 nyhetene for eksempel, samme om det er midt på vinteren må de sitte der å flashe sine kritthvite vinterbleike legger, hadde sett mye bedre ut med litt nylon over, samme hva slags farge nesten. Anonymkode: 2dd8a...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #16 Del Skrevet 5. mai 2024 Min mann bruker 50 denier strømpebukser om vinteren fordi han synes det er mer behagelig enn stilongs. Ser ikke noe galt i det Anonymkode: 9923f...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #17 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 15.25): Lurer på om vi nå har kommet så langt at vi kan anse tynne nylonstrømper som unisex-plagg, dvs at menn kan bruke det på samme linje som damer i 2024? Anonymkode: ecbef...697 Spar meg for denslags......kan vi snart akseptere at det finnes damer og menn, og at vi kjører hver sin klesstil??? Nå er det jo mest in å være mest mulig komplisert, kle deg i kjole og hva du vil men ikke forvent at alle skal synes alt er like normalt,for det er faktisk ikke det. Anonymkode: 18543...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #18 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann bruker 50 denier strømpebukser om vinteren fordi han synes det er mer behagelig enn stilongs. Ser ikke noe galt i det Anonymkode: 9923f...253 Han er sikkert en som kunne brukt skjørtene dine også, om han visste ingen fant det ut. Anonymkode: 18543...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #19 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er sikkert en som kunne brukt skjørtene dine også, om han visste ingen fant det ut. Anonymkode: 18543...f7e Næh, men han er sexy i kilt! Anonymkode: 9923f...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #20 Del Skrevet 6. mai 2024 Nei, nylonstrømpebukser er ikke unisex, og det er tvilsomt om de noensinne vil bli det. Anonymkode: 10ffa...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå