Gå til innhold

Spytt runker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så nesten alle har brukt spytt, selv om de har forhud

Tror nok det er litt tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topper og daler skrev (1 time siden):

Tror nok det er litt tilfeldig. 

Poenget var at én mann (eller 10) kan ikke si at det ikke er behov for tilførsel av glid hvis man har forhud kun for at det er slik for en selv. Det ble skrevet så bastant at «slik er det for menn med forhud», når det i realiteten er slik for akkurat ham og sikkert for flere andre, men langt fra alle.

Generalisering er en uting som begynner å provosere meg her inne. Man kan snakke for seg selv eller si «noen» eller «flere», men ikke snakk for alle. Jeg kan ikke si «kvinner med liten klitt må stimuleres ekstra forsiktig» bare for at jeg har liten klitt og har behov for forsiktig stimuli. 

Anonymkode: 95f6e...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, fordi mannen bruker forhuden til å dra fram og tilbake over glans når han onanerer. Når forhuden ikke er der, må han onanere direkte på glans. Da vil jeg anta, selv om jeg ikke er omskåret, at glidekrem gjør det enklere. 

Anonymkode: 232b4...450

Ja det var det jeg mente, du beskrev det mye bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/10/2024 at 2:42 PM, AnonymBruker said:

Jeg så i en annen tråd dette utrykket. Jeg ble litt sånn, er dette normalt? Spytter dere menn på egen penis for så å runke?

Anonymkode: 1c1fc...8ce

Aldri

Anonymkode: 249c4...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De mennene jeg har sett runke, har ikke trengt å bruke spytt. Det kommer vel ut naturlig glidemiddel etter noen få jokk uansett? Men vet om om noen som gjør det i dusjen, da med såpe. 

Anonymkode: 05051...155

Hos mange menn så kommer det aldri noe ut før han kommer

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (1 time siden):

Nei,bruker Tigerbalsam.

Den med grus da selvsagt..? Deilig å kjenne at en lever..🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyttet på kuken som 14-åring, men fikk selvfølgelig brannsår🤭

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jeg spyttet på kuken som 14-åring, men fikk selvfølgelig brannsår🤭

Hæ?

Anonymkode: 68f84...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 14.42):

Jeg så i en annen tråd dette utrykket. Jeg ble litt sånn, er dette normalt? Spytter dere menn på egen penis for så å runke?

Anonymkode: 1c1fc...8ce

Ja, eller i hånden og så føre over penis for fuktighet, må det når kona ikke er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Generalisering er en uting som begynner å provosere meg her inne.

Du trekker den for litt langt, og har en egen tolkning som er på siden av det som var poenget. Hensikten er å gi kvinner informasjon om mannens anatomi i denne delen av kroppen. Når man leser i denne tråden er det åpenbart at informasjon er nødvendig. Spørsmålet i tråden var om menn trenger spytt for å onanere. Svaret er at de fleste menn ikke trenger det, fordi de bruker forhuden til å dra frem og tilbake over glans. Grei informasjon for kvinner å ha, samtidig som det er svar på spørsmål fra TS. Det betyr ikke at det ikke finnes menn som bruker fuktighet på penis når de onanerer. Enten fordi det føles deiligere, fordi det er slik de har lært seg å onanere eller fordi de faktisk har utformet en penis som trenger å få tilført ekstra fukt når de onanere. Det er helt ok. Kos dere med å onanere akkurat slik det passer for dere, kjære brødre! Så kan jeg si at det er veldig sexy når dere kvinner bruker spytt når dere onanerer mannen. Jeg tror de fleste menn liker det veldig godt! Og variasjon er stilig! Noen ganger kan de av oss som vanligvis ikke bruker fuktighet bruke det likevel for variasjonens skyld. Poenget var ikke å nedsnakke bruk av spytt eller glidemiddel, men å informere om forhudens funksjon. En informasjon som også burde få oss til å være litt mer skeptiske til omskjæring av guttebarn. Men det er en helt annen diskusjon. 

Endret av Topper og daler
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronicha skrev (8 timer siden):

Hos mange menn så kommer det aldri noe ut før han kommer

Der er vi menn veldig forskjellige, ja. Det virker som du har gjort deg realistiske erfaringer med menn, ut fra det du ellers har skrevet i tråden. 👍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 14.42):

Jeg så i en annen tråd dette utrykket. Jeg ble litt sånn, er dette normalt? Spytter dere menn på egen penis for så å runke?

Anonymkode: 1c1fc...8ce

Aldri brukt spytt på penis i mine 35 år som onanist. Aldri brukt noe som helst på penis under onani.

Det betyr selvfølgelig ikke at andre ikke gjør det. Men jeg har altså aldri gjort det.

Anonymkode: 3f0ac...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topper og daler skrev (1 time siden):

Svaret er at de fleste menn ikke trenger det, fordi de bruker forhuden til å dra frem og tilbake over glans

Det ble ikke skrevet at «de fleste» ikke trenger det, men at menn med forhud ikke trenger det. Det var for generaliserende og blir derfor ikke opplysende.

Det blir feil å si at menn med forhud ikke trenger å tilføre glid mens menn uten forhud må tilføre glid, for dette er like individuelt som alt annet.

De mennene jeg har sett bruke enten spytt eller glidemiddel har alle hatt forhud og runker ved å dra denne over glansen. De som snakket om det og min mann sier klart og tydelig at det er ubehagelig å runke uten glid da det blir tørt og forhuden glir ikke like lett. Og nei, ingen av dem har hatt trang forhud. 

Anonymkode: 95f6e...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det ble ikke skrevet at «de fleste» ikke trenger det, men at menn med forhud ikke trenger det. Det var for generaliserende og blir derfor ikke opplysende.

Greit. Tror dog de fleste forstod at jeg siktet til menn med forhud, tatt i betraktning avslutningen av innlegget, der jeg skriver om omskjæring av guttebarn og forhudens funksjon. Tenker nok at du ikke nødvendigvis er ute etter å lese meg med godvilje. 

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De mennene jeg har sett bruke enten spytt eller glidemiddel har alle hatt forhud og runker ved å dra denne over glansen. De som snakket om det og min mann sier klart og tydelig at det er ubehagelig å runke uten glid da det blir tørt og forhuden glir ikke like lett. Og nei, ingen av dem har hatt trang forhud. 

Jeg kan ikke se at det er noe i mitt innlegg som ikke inkluderer og anerkjenner disse mennene. Jeg gjentar - onaner slik det passer best for dere, kjære brødre! Det virker for meg som du har en særlig dårlig uke. Har du stått opp med feil fot flere dager på rad? 

Endret av Topper og daler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (25 minutter siden):

Greit. Tror dog de fleste forstod at jeg siktet til menn med forhud, tatt i betraktning avslutningen av innlegget, der jeg skriver om omskjæring av guttebarn og forhudens funksjon. Tenker nok at du ikke nødvendigvis er ute etter å lese meg med godvilje. 

 

Jeg kan ikke se at det er noe i mitt innlegg som ikke inkluderer og anerkjenner disse mennene. Jeg gjentar - onaner slik det passer best for dere, kjære brødre! Det virker for meg som du har en særlig dårlig uke. Har du stått opp med feil fot flere dager på rad? 

Nei da, jeg er blid som en sol jeg 😊

Jeg ønsket bare å tilføye at mange menn MED forhud har behov for ekstra glid da det ikke kom frem i ditt (og noen andres) innlegg. For der sto det svart på hvitt at «menn med forhud ikke har behov for å tilføre glid», noe som ikke er tilfellet for ganske mange. Tenkte bare det var greit å vise at det faktisk er like normalt med behov for ekstra glid som uten, uavhengig om man har forhud eller ikke.

Anonymkode: 95f6e...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

eg ønsket bare å tilføye at mange menn MED forhud har behov for ekstra glid da det ikke kom frem i ditt (og noen andres) innlegg.

Jeg er ikke enig i at det ikke har kommet fram i mitt innlegg eller andres innlegg tidligere i tråden. Det som er framkommet er nyansert. Her er mange ulike stemmer og erfaringer representert. Uansett har du i alle fall fått fram poenget ditt nå. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (7 timer siden):

Den med grus da selvsagt..? Deilig å kjenne at en lever..🤭😂

Grus? Finnes da ikke Tigerbalsam med grus ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter litt kusejus fra glufsa til kjerringa. Smører inn både glans forhud og kuk hue. Så starter skinnskyvinga. 

Anonymkode: 4cf60...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...