Veronicha Skrevet 11. april 2024 #21 Skrevet 11. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Anonymkode: c860a...7f3 Noe med at det er dårligere glid uten forhud Endret 11. april 2024 av Veronicha 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #22 Skrevet 11. april 2024 AllahBallah skrev (17 timer siden): Nei, jeg har forhud. Du trenger ikke å smøre den inn med noe for å gjøre det bedre? Anonymkode: 05051...155
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #23 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har nesten alle menn jeg har vært med og, men de liker likevel glid når de runker. Anonymkode: 95f6e...946 De mennene jeg har sett runke, har ikke trengt å bruke spytt. Det kommer vel ut naturlig glidemiddel etter noen få jokk uansett? Men vet om om noen som gjør det i dusjen, da med såpe. Anonymkode: 05051...155
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #24 Skrevet 11. april 2024 Veronicha skrev (46 minutter siden): Noe med at det er dårligere glid uten forhud Nei, fordi mannen bruker forhuden til å dra fram og tilbake over glans når han onanerer. Når forhuden ikke er der, må han onanere direkte på glans. Da vil jeg anta, selv om jeg ikke er omskåret, at glidekrem gjør det enklere. Anonymkode: 232b4...450 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #25 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): De mennene jeg har sett runke, har ikke trengt å bruke spytt. Det kommer vel ut naturlig glidemiddel etter noen få jokk uansett? Men vet om om noen som gjør det i dusjen, da med såpe. Anonymkode: 05051...155 Se innlegg over. Der er det forklart hvordan de fleste menn onanerer. Anonymkode: 232b4...450
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #26 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du trenger ikke å smøre den inn med noe for å gjøre det bedre? Anonymkode: 05051...155 Nei Anonymkode: 232b4...450 1
AllahBallah Skrevet 11. april 2024 #27 Skrevet 11. april 2024 Altså, jeg forstår at dette for visse kvinner (og menn uten forhud) kan være vanskelig å forstå, så: Når en mann med forhud runker, så drar man jo skinnet og forhuden opp og ned langs skaftet og kukk-hodet, trenger ikke noe ekstra glid da. Men: det kommer jo gjerne precum ut av pikken etter få sekunder uansett, eller kanskje til og med før man starter å runke. Så det vil jo av seg selv skape denne ekstra gliden. Mannfolk med avskåret forhud har ikke mulighet til å dra skinnet og forhuden over kukk-hodet på samme måte. Og inntil pikken begynner smøre seg selv, så blir det jo bokstavlig talt tørr-jukking (au). Så jeg kan forstå at menn uten forhud kan trenge litt ekstra glid.
Topper og daler Skrevet 11. april 2024 #28 Skrevet 11. april 2024 (endret) AllahBallah skrev (2 minutter siden): Mannfolk med avskåret forhud har ikke mulighet til å dra skinnet og forhuden over kukk-hodet på samme måte. Og inntil pikken begynner smøre seg selv, så blir det jo bokstavlig talt tørr-jukking (au). En noe mer folkelig variant enn forklaringen over. 😂 Endret 11. april 2024 av Topper og daler
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #29 Skrevet 11. april 2024 AllahBallah skrev (4 minutter siden): Altså, jeg forstår at dette for visse kvinner (og menn uten forhud) kan være vanskelig å forstå, så: Når en mann med forhud runker, så drar man jo skinnet og forhuden opp og ned langs skaftet og kukk-hodet, trenger ikke noe ekstra glid da. Men: det kommer jo gjerne precum ut av pikken etter få sekunder uansett, eller kanskje til og med før man starter å runke. Så det vil jo av seg selv skape denne ekstra gliden. Mannfolk med avskåret forhud har ikke mulighet til å dra skinnet og forhuden over kukk-hodet på samme måte. Og inntil pikken begynner smøre seg selv, så blir det jo bokstavlig talt tørr-jukking (au). Så jeg kan forstå at menn uten forhud kan trenge litt ekstra glid. Hvor drog du denne kunnskapen i fra, reva di? Anonymkode: 68f84...f79
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #30 Skrevet 11. april 2024 Hva vis det er lite precum akkurat den runken? Hva kommer det av? At man har kommet for kort tid siden? At man ikke er skikkelig kåt/tent? Anonymkode: 88d1a...66b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #31 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vis det er lite precum akkurat den runken? Har liten betydning for onani. Anonymkode: 232b4...450
AllahBallah Skrevet 11. april 2024 #32 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor drog du denne kunnskapen i fra, reva di? Anonymkode: 68f84...f79 Nei, pikken 😂 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #33 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har liten betydning for onani. Anonymkode: 232b4...450 Tenkte kanskje det var en settingen man kanskje bruker spytt og at man kanskje må jobbe litt hardere for orgasmen 🤷🏼♀️ Kjæresten sender av og til lengre snutter av at han runker (jeg sender også tilbake av meg selv), og har tenkt av og til at han ikke ser like hard ut, eller ser ut som han må jobbe litt hardere for å tippe over i orgasmen. Det er ganger jeg har sett at han henter litt spytt som han smører på kukhodet. Tenkte kanskje han en slik gang ikke er skikkelig kåt? Anonymkode: 88d1a...66b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #34 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte kanskje det var en settingen man kanskje bruker spytt og at man kanskje må jobbe litt hardere for orgasmen 🤷🏼♀️ Kjæresten sender av og til lengre snutter av at han runker (jeg sender også tilbake av meg selv), og har tenkt av og til at han ikke ser like hard ut, eller ser ut som han må jobbe litt hardere for å tippe over i orgasmen. Det er ganger jeg har sett at han henter litt spytt som han smører på kukhodet. Tenkte kanskje han en slik gang ikke er skikkelig kåt? Anonymkode: 88d1a...66b Menn kan ha ulike teknikker, akkurat som kvinner. Noen bruker hele hånden og drar opp og ned i fast grep. Andre bruker bare to fingre der det gjør mest godt (f.eks. på frenulum og glans) osv. Derfor kan det godt hende noen blir ekstra kåte av at det er glatt, men når man har forhud, har det ingen direkte praktisk funksjon med glid på penis. Tror ikke det handler om at kjæresten din ikke er kåt når han filmer seg selv, mer at det er mye å holde styr på på en gang, både filming og onanering, slik at det blir vanskelig å opprettholde en hard ereksjon. Så koselig at dere flørter med hverandre på denne måten. Nyt det! Anonymkode: 232b4...450
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #35 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Menn kan ha ulike teknikker, akkurat som kvinner. Noen bruker hele hånden og drar opp og ned i fast grep. Andre bruker bare to fingre der det gjør mest godt (f.eks. på frenulum og glans) osv. Derfor kan det godt hende noen blir ekstra kåte av at det er glatt, men når man har forhud, har det ingen direkte praktisk funksjon med glid på penis. Tror ikke det handler om at kjæresten din ikke er kåt når han filmer seg selv, mer at det er mye å holde styr på på en gang, både filming og onanering, slik at det blir vanskelig å opprettholde en hard ereksjon. Så koselig at dere flørter med hverandre på denne måten. Nyt det! Anonymkode: 232b4...450 Takk for et informativt svar.. Akkurat det med fokus og mye å holde styr på merker jeg selv. Det skal så lite til for at orgasmen glipper. Så det har du nok helt rett i. Vi nyter hverandre så ofte vi kan, både når vi er sammen og hjemmet hver for oss 😇 Helt nydelig å ha funnet en leken kjæreste i voksen alder 🥰 Anonymkode: 88d1a...66b 2
Gammelsmurfen Skrevet 11. april 2024 #36 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 14.42): Jeg så i en annen tråd dette utrykket. Jeg ble litt sånn, er dette normalt? Spytter dere menn på egen penis for så å runke? Anonymkode: 1c1fc...8ce Har man forhud kommer nytelsen når den beveges opp og ned over penishodet/glansen. Uten forhud må man bruke et eller annet som glidemiddel når feks hånden går opp og ned over samme sted.
Rosa Gnom Skrevet 11. april 2024 #37 Skrevet 11. april 2024 Jeg spytter alltid på penis. Alltid. Kan være at jeg ikke produserer nok "glid" naturlig. Jeg vet ikke. Har ikke tenkt så mye over det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #38 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Takk for et informativt svar.. Takk! Bare hyggelig. Synes det er litt fint å kunne informere kvinner om at også menn er ulike og bruker ulike teknikker når de onanerer. Du er heldig, men kjæresten din er også heldig som har funnet en leken kvinne. 👍 Anonymkode: 232b4...450 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #39 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De mennene jeg har sett runke, har ikke trengt å bruke spytt. Det kommer vel ut naturlig glidemiddel etter noen få jokk uansett? Men vet om om noen som gjør det i dusjen, da med såpe. Anonymkode: 05051...155 Er ikke alle som får precum og av de som får det kan mengde variere mye. Min nåværende mann har aldri precum så null naturlig glid. Har kun hatt en partner som har hatt merkbare mengder precum. Så nesten alle har brukt spytt, selv om de har forhud. De har selv sagt at det er mye bedre enn å gjøre det tørt. Kukhodet skal aldri vaskes med såpe, så såperunk er ikke anbefalt. Men hvis de velger å bruke såpe så bekrefter jo det bare at det er bedre med en form for lunrikant fremfor uten, så forståelig at de bruker spytt for å få glid da. Anonymkode: 95f6e...946 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #40 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): men når man har forhud, har det ingen direkte praktisk funksjon med glid på penis. Tydeligvis mener flere menn motsatt, så det er nok like mye individuelle forskjeller her som med alt annet. For min mann har det mye «praktisk funksjon» med glid, selv med forhud. Han runker aldri uten å fukte på. Anonymkode: 95f6e...946 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå