AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #101 Del Skrevet 15. mai 2024 norw skrev (14 timer siden): Folk som ikke skjønner at de støtter Kina 😑 Hvor tror du mesteparten av klærne og alt det du kjøpet i butikkene kommer fra`? Kjøpt en del fra Temu og hvert fornøyd t.o.m klær. Betaler aldri forskudd allikavel. Anonymkode: 75d37...fe5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #102 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor tror du mesteparten av klærne og alt det du kjøpet i butikkene kommer fra`? Kjøpt en del fra Temu og hvert fornøyd t.o.m klær. Betaler aldri forskudd allikavel. Anonymkode: 75d37...fe5 Stort sett produsert innad i EU, faktisk. Hva som gjelder deg kan bare du selv svare for. Anonymkode: 7cf64...5a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15. mai 2024 #103 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor tror du mesteparten av klærne og alt det du kjøpet i butikkene kommer fra`? Kjøpt en del fra Temu og hvert fornøyd t.o.m klær. Betaler aldri forskudd allikavel. Anonymkode: 75d37...fe5 Kina, men jeg prøver å minimere kinesiske produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #104 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk for alle svar! Da tar jeg sjansen på en bestilling og ser hvordan det går☺️ Anonymkode: a300e...d94 Bruk Klarna og ikke legg inn kortet ditt. Hørt det er lurt 😊 Anonymkode: 4459e...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2024 #105 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg tilhører de skeptiske, men du verden så mye artig jeg finner der om jeg leter...og det gjør jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. mai 2024 #106 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 1.23): Ser ut som det er samme type netthandler som ‘Wish’ o.l. Altså svært billige varer av alle ulike typer slag fra Kina. Har vært fristet å bestille varer fra Wish tidligere, men blitt kraftig advart pga svært dårlig kvalitet på varene. Man får jo det man betaler for. Og i tillegg mye problemer med frakt eller aldri dukker opp i det hele tatt. Heller ingen god kundeservice som tar tak i reklamasjoner eller varer som forsvinner. Noen som vet om det er likt med Temu? Og når det står ‘gratis frakt og retur…Det høres jo for godt ut til å være sant når det kommer helt fra Kina?! Noen som kan forklare dette nærmere? Vil høre om alle gode og dårlige erfaringer🙂 Anonymkode: a300e...d94 Det finnes MANGE tråder om Temu her inne. Søk litt på forumet, så får du svar på det du lurer på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #107 Del Skrevet 27. november 2024 Denne siden er genial!! Har handlet SÅ mye der og klarer bare ikke slutte. Handlet masse til meg, barna, hundene og katten. Alt fra sengetøy, pynteting og sko. Helt sykt at jo mer du kjøper det, jo mer sparer du jo. Får pakker derfra flere ganger i uka ikke føles det ut som og er like gøy hver gang. Kjøpte ullundertøy til barna, og det kostet nesten ingenting og har alt blitt brukt masse. Anbefales varmt:) Anonymkode: 8cfb3...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #108 Del Skrevet 27. november 2024 personlig elsker jeg temu. har bestilt masser derfra og ikke opplevd at det har vært noe dårlig kvalitet osv, men nå ser jeg alltid på vurderingene andre har gitt under produktet. aldri kjøpt noe som ikke er blitt vurdert. jeg har bestilt alt fra klær til deksel. du må jo også huske at du får det du betaler for det er masse dritt der Anonymkode: 8c13a...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #109 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 21.46): Har dere blitt syke og forgiftet enda? Anonymkode: 6f7b2...e09 Tror du at pakken eksploderer eller sender stråling som gjør at folk detter døde om med engang de har åpnet pakkene? Dere er utrolig hysteriske. Anonymkode: 11fa8...6d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #110 Del Skrevet 27. november 2024 Bra Anonymkode: da2bf...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #111 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du at pakken eksploderer eller sender stråling som gjør at folk detter døde om med engang de har åpnet pakkene? Dere er utrolig hysteriske. Anonymkode: 11fa8...6d6 Det tar nok noen år før man merker effektene av dette. 10 år kanskje. Anonymkode: f339d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #112 Del Skrevet 27. november 2024 Fint det. Masse fine ting og klær. Fornøyd. Anonymkode: a1fe7...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #113 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det tar nok noen år før man merker effektene av dette. 10 år kanskje. Anonymkode: f339d...747 Har handlet mye fra Kina i over10år og har aldri vært syk. Anonymkode: 11fa8...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 27. november 2024 #114 Del Skrevet 27. november 2024 Har handlet en del. Syns vel ikke det har vært toppkvalitet, men greit nok. Har kjøpt masse fint til ungenes karneval kostymer og halloween etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #115 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har handlet mye fra Kina i over10år og har aldri vært syk. Anonymkode: 11fa8...6d6 Nei, da har sikkert alle de som har testa Temu varer og funnet helseskadelige stoffer tatt feil og du kommer til å leve evig. Gratulerer. Anonymkode: f339d...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #116 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, da har sikkert alle de som har testa Temu varer og funnet helseskadelige stoffer tatt feil og du kommer til å leve evig. Gratulerer. Anonymkode: f339d...747 All denne Temu-hetsen er propaganda tror jeg. At det er så farlig tror jeg ikke på rett og slett ikke på. Her i huset skal jeg fortsette å handle, da blir små og store fornøyd Anonymkode: 8cfb3...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #117 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har handlet mye fra Kina i over10år og har aldri vært syk. Anonymkode: 11fa8...6d6 Det er forskjell på å kjøpe Kina-varer som følger regler for import til Norge, og Kina-varer fra randoms som ikke er underlagt noen form for kontroll. Anonymkode: 456c8...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #118 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er forskjell på å kjøpe Kina-varer som følger regler for import til Norge, og Kina-varer fra randoms som ikke er underlagt noen form for kontroll. Anonymkode: 456c8...55d Tror du virkelig "norske" produkter er så mye bedre?? Anonymkode: 8cfb3...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #119 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tror du virkelig "norske" produkter er så mye bedre?? Anonymkode: 8cfb3...3e5 Om man selger varer på det norske markedet er man selv ansvarlig for at varene er trygge og godkjente for å få lov å selge varen. Du som privatperson kan importere hva enn du vil, uten å være underlagt noen form for ansvar. Dog har du ikke lov å videreselge noe av det du handler. Anonymkode: cb336...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #120 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 14.48): Om man selger varer på det norske markedet er man selv ansvarlig for at varene er trygge og godkjente for å få lov å selge varen. Du som privatperson kan importere hva enn du vil, uten å være underlagt noen form for ansvar. Dog har du ikke lov å videreselge noe av det du handler. Anonymkode: cb336...d5e Her var det mye rar argumentasjon synes jeg Anonymkode: 8cfb3...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå