AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #61 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 21.10): Husk hva Forbrukerrådet sier etter test. Ikke bestill elektronikk. Ikke noe som skal smøres på hud. Ikke noe som skal i kontakt med mat (matlaging, kopper og kar etc.). Anonymkode: 9514b...3aa Hvorfor det? Anonymkode: 6f7b2...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #62 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor det? Anonymkode: 6f7b2...e09 Fordi elektronikken kan ta fyr, mange av varene som kommer i kontakt med mat inneholder giftstoffer og sminken kan inneholde alt fra bly til arsenikk. Anonymkode: cb336...d5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #63 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fordi elektronikken kan ta fyr, mange av varene som kommer i kontakt med mat inneholder giftstoffer og sminken kan inneholde alt fra bly til arsenikk. Anonymkode: cb336...d5e Har du kilder på elektronikk som tar fyr? Vil f.eks en nuppefjerner ta fyr i samme grad? Men er det faktisk skadelig med så lite mengde giftstoffer såpass sjeldent? Kanskje en mascara om blir brukt 1 gang i uken eller hårbørste to ganger i uken? Hvor mye skal til for at det skal utskille giftstoffer? Anonymkode: 6f7b2...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #64 Del Skrevet 29. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Har du kilder på elektronikk som tar fyr? Vil f.eks en nuppefjerner ta fyr i samme grad? Men er det faktisk skadelig med så lite mengde giftstoffer såpass sjeldent? Kanskje en mascara om blir brukt 1 gang i uken eller hårbørste to ganger i uken? Hvor mye skal til for at det skal utskille giftstoffer? Anonymkode: 6f7b2...e09 Det tror jeg ulike helseinstitutter og andre instanser som driver med testing og godkjenning av produkter kan langt mer om enn noen her. Og de førstnevnte sier at det er stor fare forbundet med dette, etter å ha undersøkt et større antall varer fra Temu, og funnet feil ved en svært høy prosentandel. Ikke CE-godkjent, bruk av kjemikalier og andre materialer som er ulovlig i hele EU og mer til og andre feil. Produkter som skal være dobbeltisolerte er ikke det, dårlig sikrede batterier (ingen eller dårlig BMHS) og mye annet. Søk og finn, om du vil. Anonymkode: 09985...4f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #65 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.35): Vel dem trenger penger dem og. Hadde dem ikke jobbet på fabrikk hadde dem funnet annen jobb. Det er ikke unormalt at barn skaffer seg en jobb i Kina for å bidra i økonomien. Anonymkode: 6987c...2fa Flott at ungdom kan få seg jobb Anonymkode: da4d2...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #66 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 19.35): Vel dem trenger penger dem og. Hadde dem ikke jobbet på fabrikk hadde dem funnet annen jobb. Det er ikke unormalt at barn skaffer seg en jobb i Kina for å bidra i økonomien. Anonymkode: 6987c...2fa 🤮 Anonymkode: 8e8db...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #67 Del Skrevet 30. april 2024 Har bestilt masse derfra. Er sikkert og alt leveres. Betaler alltid med Klarna for å være på den sikre siden. Fornyet hele sommergarderoben med kjoler, topper, skjørt, bukser og sko og er superfornøyd🤗 Anonymkode: 565e6...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #68 Del Skrevet 30. april 2024 Har bestilt en del klær der, og de er av ok kvalitet. Typisk hm og Cubus. Gjorde det fordi det er så dårlig utvalg av farger i de rimelige butikkene i år. Alt er beige. Anonymkode: 1e36d...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #69 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 7.16): Har bestilt masse derfra. Er sikkert og alt leveres. Betaler alltid med Klarna for å være på den sikre siden. Fornyet hele sommergarderoben med kjoler, topper, skjørt, bukser og sko og er superfornøyd🤗 Anonymkode: 565e6...3a3 AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 7.21): Har bestilt en del klær der, og de er av ok kvalitet. Typisk hm og Cubus. Gjorde det fordi det er så dårlig utvalg av farger i de rimelige butikkene i år. Alt er beige. Anonymkode: 1e36d...51d Har dere blitt syke og forgiftet enda? Anonymkode: 6f7b2...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #70 Del Skrevet 13. mai 2024 Ser ut som det er samme type netthandler som ‘Wish’ o.l. Altså svært billige varer av alle ulike typer slag fra Kina. Har vært fristet å bestille varer fra Wish tidligere, men blitt kraftig advart pga svært dårlig kvalitet på varene. Man får jo det man betaler for. Og i tillegg mye problemer med frakt eller aldri dukker opp i det hele tatt. Heller ingen god kundeservice som tar tak i reklamasjoner eller varer som forsvinner. Noen som vet om det er likt med Temu? Og når det står ‘gratis frakt og retur…Det høres jo for godt ut til å være sant når det kommer helt fra Kina?! Noen som kan forklare dette nærmere? Vil høre om alle gode og dårlige erfaringer🙂 Anonymkode: a300e...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #71 Del Skrevet 13. mai 2024 Temu er bra Anonymkode: 620ed...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 13. mai 2024 #72 Del Skrevet 13. mai 2024 (endret) Min erfaring er at det jeg har bestilt på Temu har hatt bedre kvalitet og mer nøyaktig størrelse enn wish. Har aldri returnert noe. Men har alltid fått gratis frakt. Endret 13. mai 2024 av kaiturid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #73 Del Skrevet 13. mai 2024 kaiturid skrev (8 minutter siden): Min erfaring er at det jeg har bestilt på Temu har hatt bedre kvalitet og mer nøyaktig størrelse enn wish. Har aldri returnert noe. Men har alltid fått gratis frakt. Samme her Anonymkode: afb54...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 13. mai 2024 #74 Del Skrevet 13. mai 2024 (endret) Har handlet på wish noen ganger tidligere, og nesten alltid blitt skuffet. Var derfor skeptisk til å prøve temu, men har handlet der mange ganger nå, og blitt kjempefornøyd hver gang! Aldri noe tull med levering eller noe, gratis frakt, og god kvalitet på det meste (men jeg sjekker anmeldelser på alt før jeg kjøper det da)! 😊 Hadde en skadet vare en gang, og da sendte jeg bare et supersimpelt skjema i appen, med kort beskrivelse og bilde, og fikk pengene tilbake i temu-kreditt innen 5 min! Trengte ikke returnere varen engang! Endret 13. mai 2024 av MariaIsabel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 13. mai 2024 #75 Del Skrevet 13. mai 2024 Å støtte de greiene der kommer jeg aldri til å gjøre. Er en grunn til at det er så billig 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #76 Del Skrevet 14. mai 2024 Det har blitt laget flere tråder om Temu. Klarer du ikke å søke? Anonymkode: fef93...828 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #77 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har blitt laget flere tråder om Temu. Klarer du ikke å søke? Anonymkode: fef93...828 nei, folk på Kvinneguiden klarer aldri å søke om noe som helst. er sikkert mye bedre å opprette "hundre og ørten" forskjellige tråder om nøyaktig samme tema. 😁 Anonymkode: 6efcd...564 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #78 Del Skrevet 14. mai 2024 Har bestilt endel stæsj derfra til pynting i konfirmasjon. Ballonger, ballongstativ, bordpynt osv. Kvaliteten har vært overraskende bra, og alt jeg bestilte har kommet fram. Da et produkt var skadet (bøyd under transporten), var det kjempeenkelt å registrere dette i appen, og pengene ble satt tilbake til meg samme dag. Anonymkode: 0b3b2...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #79 Del Skrevet 14. mai 2024 Jeg har et hat/elsk forhold til temu. Det er litt for gøy! Jeg vet at det er miljøsvineri, men klarer bare ikke dy meg 🙁 Anonymkode: 44fe3...c15 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #80 Del Skrevet 14. mai 2024 Bestilte joggesko fra temu. De måtte jeg kaste.Elendig kvalitet. Svindel Anonymkode: b7b2c...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå