Gå til innhold

Tinder har blitt useriøst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har klikket for mange menn. Flere er poly, ønsker åpent forhold eller er nysgjerrig på annet enn monogami. Enkelte menn poserer med Pride flagg på bildene sine. Mange vet ikke hva de søker og er fram og tilbake. Mange menn har profiltekster som ikke finnes morsomme overhodet. Hva har skjedd?
 

Det verste er at det er de samme mennene jeg ser år etter år. Jeg hadde pause fra Tinder på ett år og ser at flere menn er der fortsatt. 
 

Hvilke menn er på Tinder egentlig? Finnes det noen apps for monogame og tradisjonelle menn som ønsker en familie? 

Anonymkode: 8f588...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den appen heter "real life" og kan oppleves utenfor døren 

Anonymkode: ed9d0...8bf

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den appen heter "real life" og kan oppleves utenfor døren 

Anonymkode: ed9d0...8bf

Word!!!

Anonymkode: 24063...a00

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ TS: 
Så du vet det: Det samme kan sies om Tinder og kvinner. 
Som andre har sagt; det du leter efter heter "real life" og kan oppleves utenfor døren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er skadelig for menn. De fleste velfungerende menn har forlatt den appen for lengst og fokuserer på andre arenaer. De som blir igjen er da resten.

Anonymkode: a28e7...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var Tinder seriøst mener du? 

Sier du at knulleappen Tinder tiltrekker seg mennesker som ikke har andre hensikter en - knulling ? 

Men hva er ellers nytt. Menn i bar overkropp,bilder av biler og mye intetsigende tull i profilene sine er jo matched med kvinnenes "topptur" bilder,og uendelige krav lister over hva de ønsker i en partner.

Alt er blitt en slags komisk parodi på seg selv. Veldig klisjè. Noen vil si flaut.

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Den appen heter "real life" og kan oppleves utenfor døren 

Anonymkode: ed9d0...8bf

Ja, men ingen tør å ta kontakt med meg. 
 

Jeg får ofte høre at gode menn ikke tør å ta kontakt med meg fordi de er redd for å bli avvist. De eneste som evt. tar kontakt med meg er utenlandske. 
 

Jeg føler ikke det er rett at jeg som kvinne skal løpe etter menn. Jeg ønsker at menn skal vise og ta initiativ. 

Anonymkode: 8f588...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men ingen tør å ta kontakt med meg. 
 

Jeg får ofte høre at gode menn ikke tør å ta kontakt med meg fordi de er redd for å bli avvist. De eneste som evt. tar kontakt med meg er utenlandske. 
 

Jeg føler ikke det er rett at jeg som kvinne skal løpe etter menn. Jeg ønsker at menn skal vise og ta initiativ. 

Anonymkode: 8f588...40a

Så de som faktisk tar kontakt med deg vil du ikke ha? Ja da får du gjøre litt innsats selv da. Eller vente på at drømmemannen kommer på døra.

Anonymkode: a28e7...bd3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse seriøse menn også, men de havner jo stort sett lenger bak i køen. De første 10000 er ikke representative i det hele tatt, altså er det en dårlig plattform for å få seg stort mer enn en potensiell kjønnssykdom.

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men ingen tør å ta kontakt med meg. 
 

Jeg får ofte høre at gode menn ikke tør å ta kontakt med meg fordi de er redd for å bli avvist. De eneste som evt. tar kontakt med meg er utenlandske. 
 

Jeg føler ikke det er rett at jeg som kvinne skal løpe etter menn. Jeg ønsker at menn skal vise og ta initiativ. 

Anonymkode: 8f588...40a

Min erfaring er at det ikke funker. Med mindre en kvinne er tydelig på at hun er interessert i utgangspunktet er det ingen vits å prøve seg. Jeg tar gjerne initiativ til en konkret date, men innledende initiativ må kvinnen ta. Suksessraten ellers er eksakt null.

Anonymkode: 645ee...88e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant drømmemannen der ;) Men han var naturligvis ikke der spesielt lenge. De få bra mennene blir snappet opp med en gang

Anonymkode: 7cec0...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den appen heter "real life" og kan oppleves utenfor døren 

Anonymkode: ed9d0...8bf

Hvor man skal man lete da? Ute på byen på er det jo håpløst.

Anonymkode: b6bb5...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det bli lenge siden jeg var singel ( 10 år) men Tinder var vel like useriøst den gang.. Så... Er vel ikke noe nytt 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder er skadelig for menn. De fleste velfungerende menn har forlatt den appen for lengst og fokuserer på andre arenaer. De som blir igjen er da resten.

Anonymkode: a28e7...bd3

Guilty 😅 som average Joe har jeg ikke en sjanse i havet på å treffe seriøse kvinner på tinder ol.

Så litt statistikk for datingapps, yikes. It was rigged from the start 😂

Anonymkode: 6379f...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg fant drømmemannen der ;) Men han var naturligvis ikke der spesielt lenge. De få bra mennene blir snappet opp med en gang

Anonymkode: 7cec0...356

Signerer denne. Min rakk å være på Tinder i 2 uker av sitt 30 år gamle liv før jeg fant han 😂

Det finnes nok flere seriøse der inne som er ute etter forhold, men de useriøse er gjengangerne der inne og de man ser mest av. Det var hvertfall min erfaring i min tid på Tinder. Har en fin og oppegående kompis som er ute etter noe langvarig og aktivt er på Tinderdater for tiden 😊

Anonymkode: 0b143...6da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, men ingen tør å ta kontakt med meg. 
 

Jeg får ofte høre at gode menn ikke tør å ta kontakt med meg fordi de er redd for å bli avvist. De eneste som evt. tar kontakt med meg er utenlandske. 
 

Jeg føler ikke det er rett at jeg som kvinne skal løpe etter menn. Jeg ønsker at menn skal vise og ta initiativ. 

Anonymkode: 8f588...40a

Er det noe du kan gjøre med hvordan du oppfattes? Om du virker mildere på noe vis for dem som du liker tilfelle de egentlig er interisert, kan det kanskje sørge for at de tar kontakt.

Å vise at du er interisert kan jo være å vise at du liker noen uten å spørre dem, så kanskje de spørr deg om de vil. 

Anonymkode: 63880...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder har aldri vært seriøst.

Anonymkode: 2ed32...254

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forklarer det litt hvorfor du se samme personer:

– Snitt matchrate for kvinner på Tinder er 36 %, og for menn 1,8 %.
– I snitt tar det 57 matches for å møte og over 285 matches for et forhold.
– Omtrent 76 % av Tinder-brukerne er menn og bare 24 % kvinner, et kjønnsforhold på 3:1.
- 1 av 4 aktive Tinder-brukere er enten gift eller i et forhold.

Endret av Q2012
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Signerer denne. Min rakk å være på Tinder i 2 uker av sitt 30 år gamle liv før jeg fant han 😂

Det finnes nok flere seriøse der inne som er ute etter forhold, men de useriøse er gjengangerne der inne og de man ser mest av. Det var hvertfall min erfaring i min tid på Tinder. Har en fin og oppegående kompis som er ute etter noe langvarig og aktivt er på Tinderdater for tiden 😊

Anonymkode: 0b143...6da

Jeg fant min kjæreste første uken på Tinder ❤️ 

Anonymkode: 02017...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget meg på tinder... fant.... eksmannen min med bilde av datteren vår som profilbilde. Æsj. Avinstallere.

Anonymkode: 2ed32...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...