AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #42 Skrevet 13. april 2024 Har bare hatt en, og han endte opp med å bli kjæresten min. Det som skilte han fra de andre jeg nesten fullførte, men ombestemte meg med med er vel at jeg var litt betatt av han i forkant. De jeg nesten kunne sette på lista, men trakk meg fra i siste liten var langt i fra like kjekke. Det var likevel ikke utseende som var årsaken, men jeg er nok en person som ikke er helt komfortabel med uforpliktende sex uten emosjonell kontakt. Rent utseendemessig var ONSen virkelig flott. Høy, nydelig krøllete hår og et veldig pent ansikt. Nå er han 20 år eldre enn da og har fått en liten mage. Han er fortsatt relativt slank, men ikke veltrent. Håret har gråstenk og ansiktet noen rynker, men jeg observerer at kvinner flokker seg rundt han når han er ute. Spesielt de unge! Tror han til tross for at han nærmer seg 50 nok ikke hatt noen problemer med å skaffe seg ONS. Anonymkode: 7f799...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #43 Skrevet 13. april 2024 Humor, kjekk+fin kropp, at de var ettertraktet blant svært pene jenter (status). Unnskylder meg med at jeg var under 25, og heldigvis bare hatt 2 ons i mitt liv. Anonymkode: 86c64...3bd
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #44 Skrevet 13. april 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Bra kropp er vel kanskje en overdrivelse. Men selv godt oppi 40 årene har jeg ingen antydning til kulemage i alle fall. Er ikke superfit, men heller ingen antydninger til aldring og forfall. Trener jevnt om ikke hardt og rent størrelsesmessig kunne jeg lett kommet inn i de samme klærne nå som for 20 år siden. Om det hadde vært et sjakktrekk stilmessig er vel en annen diskusjon 😅. Men ja, karisma, humor, glimt i øyet, ta vare på seg selv og gjør det beste ut av den kroppen du har med tanke på f.eks klesstil og frisyre.... De fleste har nok mye å hente på å legge litt jobb i og rett og slett presentere den beste utgaven av seg selv. Anonymkode: 5c7b6...c57 Det høres jo deilig ut! Er den øl vommen som for min del er avtennende for det ofte representerer en livsstil jeg ikke liker. jeg er helt enig. Karisma og humor, og ta vare på seg selv. jeg legger ikke mye merke til klær. Er de rene og passer , hele og skikkelig så kan en mann være råkjekk i alt fra joggebukse til dress. Anonymkode: c6584...7b5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #45 Skrevet 13. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Humor, kjekk+fin kropp, at de var ettertraktet blant svært pene jenter (status). Unnskylder meg med at jeg var under 25, og heldigvis bare hatt 2 ons i mitt liv. Anonymkode: 86c64...3bd Ok, så topp 1 prosenten av menn. Dette er slikt incels snakker om Anonymkode: 8a586...e6c 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #46 Skrevet 13. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Har bare hatt en, og han endte opp med å bli kjæresten min. Det som skilte han fra de andre jeg nesten fullførte, men ombestemte meg med med er vel at jeg var litt betatt av han i forkant. De jeg nesten kunne sette på lista, men trakk meg fra i siste liten var langt i fra like kjekke. Det var likevel ikke utseende som var årsaken, men jeg er nok en person som ikke er helt komfortabel med uforpliktende sex uten emosjonell kontakt. Rent utseendemessig var ONSen virkelig flott. Høy, nydelig krøllete hår og et veldig pent ansikt. Nå er han 20 år eldre enn da og har fått en liten mage. Han er fortsatt relativt slank, men ikke veltrent. Håret har gråstenk og ansiktet noen rynker, men jeg observerer at kvinner flokker seg rundt han når han er ute. Spesielt de unge! Tror han til tross for at han nærmer seg 50 nok ikke hatt noen problemer med å skaffe seg ONS. Anonymkode: 7f799...bd8 Vis bilde av en kjendis som ligner Anonymkode: 8a586...e6c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #47 Skrevet 13. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Får du fremdeles oppmerksomhet fra kvinner i tjue årene? Anonymkode: 8a586...e6c Sjelden. Knulla ei på 26 for ganske nøyaktig 2 år siden. Men ellers er det ikke akkurat min målgruppe og jeg er nok ikke i deres heller. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det høres jo deilig ut! Er den øl vommen som for min del er avtennende for det ofte representerer en livsstil jeg ikke liker. jeg er helt enig. Karisma og humor, og ta vare på seg selv. jeg legger ikke mye merke til klær. Er de rene og passer , hele og skikkelig så kan en mann være råkjekk i alt fra joggebukse til dress. Anonymkode: c6584...7b5 Ja som sagt gjelder det å presentere den beste utgaven av seg selv. Jeg har enda ikke møtt noen som jeg oppriktig mener hadde sett bedre ut om de bare hadde hatt ølmage 😅. Når det gjelder klær er du inne på noe vesentlig. Rene klær er selvsagt et minimum. Men dette med at de passer er faktisk det aller viktigste. Billige klær med riktig passform til kroppen ser så vanvittig mye bedre ut en fancy merkeklær i en halv størrelse for stor. Kler som ikke passer fanger oppmerksomhet, mer elle mindre ubevist. Holde deg noen lunde i form, finn klær som får deg til å se velkledd og helhetlig ut. Da er grunnlaget godt og derifra og ut kommer det mye an på sosiale skills. Går du på byen i møkkete joggebukse og ac/dc t skjorte som nesten dekker kulemagen, så skal du ha et hinsides arsenal av gode vitser for å veie opp og få deg et ONS 😅😳 Anonymkode: 5c7b6...c57 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #48 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vis bilde av en kjendis som ligner Anonymkode: 8a586...e6c Litt som Matt Boomer, når han har munnen igjen. Anonymkode: 7f799...bd8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #49 Skrevet 13. april 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Litt som Matt Boomer, når han har munnen igjen. Anonymkode: 7f799...bd8 Fremdeles merkelig at fremmede damer flokker seg rundt når han går ut. Visste ikke det var en greie i Norge Anonymkode: 8a586...e6c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #50 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fremdeles merkelig at fremmede damer flokker seg rundt når han går ut. Visste ikke det var en greie i Norge Anonymkode: 8a586...e6c Haha:) du har rett, det er ikke ment helt bokstavelig talt altså. Var mer ment som at jeg har observert at selv ganske så unge jenter kommer og setter seg ved siden av han med en gang det blir ledig, eller går bort til han i barkøen osv. I mye større grad enn fremmede menn gjør på meg for eksempel😂 vennene hans pleier også å kommentere at han har draget i større grad enn de. Det finnes absolutt kjekkere menn også! Det var heller ment som en oppmuntring til de som ønsker seg en ONS og enten begynner å bli litt eldre, ikke har perfekt kropp osv. det finnes håp likevel. Min var tilfeldigvis kjekk, men kunne lett tatt en mindre kjekk en om jeg følte noe mer for vedkommende😊 ONS er nok bare ikke min greie. Anonymkode: 7f799...bd8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #51 Skrevet 14. april 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Humor, kjekk+fin kropp, at de var ettertraktet blant svært pene jenter (status). Unnskylder meg med at jeg var under 25, og heldigvis bare hatt 2 ons i mitt liv. Anonymkode: 86c64...3bd Du høres ut som du tilhører overklassen. Anonymkode: 8a586...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #52 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trang gul mus. Anonymkode: 64c4b...ced Kan nok tenke meg at mange liker det også, ja. Anonymkode: d186a...693
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #53 Skrevet 14. april 2024 19 hours ago, Majer said: Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler Det er vel heller motsatt? De som har ONS mangler det som gjør kvinner interesserte i den faktiske personen, og ikke bare kroppen. Møter en kvinne en bra mann vil hun selvsagt søke forhold. Jeg har heller aldri vært aktuell for et ONS, men det tar jeg som et solid kompliment. Anonymkode: 09130...10a
NiceOrNothing Skrevet 14. april 2024 #54 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 18.15): Hva var det ved dem som tiltrakk deg? Anonymkode: 8a586...e6c Karismatisk , morsom og spennende 😎 ( å ikke minst sexy ) 😂 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #55 Skrevet 14. april 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel heller motsatt? De som har ONS mangler det som gjør kvinner interesserte i den faktiske personen, og ikke bare kroppen. Møter en kvinne en bra mann vil hun selvsagt søke forhold. Jeg har heller aldri vært aktuell for et ONS, men det tar jeg som et solid kompliment. Anonymkode: 09130...10a Hvordan kan du ta det som et kompliment? Det betyr de ikke synes slike menn er fysisk attraktiv. Anonymkode: 8a586...e6c
Cor Cubiculum Skrevet 14. april 2024 #56 Skrevet 14. april 2024 Noen kvaliteter viser seg først når man er i gang. Og da kan det være at det som var ment som et "ONS" frister til gjentagelse. Eller tvert i mot - aldri mer med den karen...
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #57 Skrevet 14. april 2024 Mine ONS er med menn jeg aldri kunne ha vært i forhold med.... Siste en litt nerdete gamer-type jeg møtte via nettet. Ville gi han en opplevelse Største k*ken jeg har hatt inni meg. Anonymkode: 5499a...cb1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #58 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine ONS er med menn jeg aldri kunne ha vært i forhold med.... Siste en litt nerdete gamer-type jeg møtte via nettet. Ville gi han en opplevelse Største k*ken jeg har hatt inni meg. Anonymkode: 5499a...cb1 Håper han var over 16 hvertfall, er da ingen voksne som spiller dataspill, vel? Anonymkode: d186a...693
kjærring Skrevet 14. april 2024 #59 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 18.15): Hva var det ved dem som tiltrakk deg? Anonymkode: 8a586...e6c Seksuell kjemi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå