AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #21 Skrevet 11. april 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Han var sykt kjekk. Dette er mange år siden, men han var norgesmester i en stor idrett på den tiden. Mitt eneste ONS😅 Anonymkode: 76c1b...81e Please kan noen som ikke er super kjekk komme med en positiv historie? Anonymkode: 8a586...e6c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #22 Skrevet 11. april 2024 Ingen spesielle kvaliteter utover utseendet; slanke, pene med forfinede, aristokratiske ansiktstrekk. Selvsagt uten harryfaktorer som skjegg, tatoveringer etc.. Anonymkode: 8c1f3...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #23 Skrevet 12. april 2024 Utseende og karisma. kjekk, deilig inviterende munn, digg kropp. har hatt en del ons og alle var relativt bra. Noe har jeg vært litt fulle på, beste var en råkjekk 18 åring på bursdagen sin som gikk ned på meg og fikk meg til å komme gang på gang så sengetøy måtte byttes. Tror vi hadde sex 4-5 ganger, og en gsng til på morgenen, aaah det var greier. Jeg var vel 24-25. fikk nummer og navn og beholdt i «dagboken» som et veldig godt minne Anonymkode: c6584...7b5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #24 Skrevet 12. april 2024 Stor svart kølle. Anonymkode: d186a...693
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #25 Skrevet 12. april 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Please kan noen som ikke er super kjekk komme med en positiv historie? Anonymkode: 8a586...e6c Jeg er ikke superkjekk. Men har gode sosiale antenner, er kjapp i replikken, har lett for å få jenter til å le, og har ellers holdt kroppen i god stand både når det gjelder trening, hygiene og bekledning. Det har holdt i massevis til en god del ONS. De aller fleste av det har vært svært hyggelige. Anonymkode: 5c7b6...c57 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #26 Skrevet 12. april 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke superkjekk. Men har gode sosiale antenner, er kjapp i replikken, har lett for å få jenter til å le, og har ellers holdt kroppen i god stand både når det gjelder trening, hygiene og bekledning. Det har holdt i massevis til en god del ONS. De aller fleste av det har vært svært hyggelige. Anonymkode: 5c7b6...c57 Det er jo det som teller! Karisma, bra kropp og glimt i øyet Anonymkode: c6584...7b5
Elaine Marley Skrevet 12. april 2024 #27 Skrevet 12. april 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #28 Skrevet 13. april 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo det som teller! Karisma, bra kropp og glimt i øyet Anonymkode: c6584...7b5 Bra kropp er vel kanskje en overdrivelse. Men selv godt oppi 40 årene har jeg ingen antydning til kulemage i alle fall. Er ikke superfit, men heller ingen antydninger til aldring og forfall. Trener jevnt om ikke hardt og rent størrelsesmessig kunne jeg lett kommet inn i de samme klærne nå som for 20 år siden. Om det hadde vært et sjakktrekk stilmessig er vel en annen diskusjon 😅. Men ja, karisma, humor, glimt i øyet, ta vare på seg selv og gjør det beste ut av den kroppen du har med tanke på f.eks klesstil og frisyre.... De fleste har nok mye å hente på å legge litt jobb i og rett og slett presentere den beste utgaven av seg selv. Anonymkode: 5c7b6...c57 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #29 Skrevet 13. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Bra kropp er vel kanskje en overdrivelse. Men selv godt oppi 40 årene har jeg ingen antydning til kulemage i alle fall. Er ikke superfit, men heller ingen antydninger til aldring og forfall. Trener jevnt om ikke hardt og rent størrelsesmessig kunne jeg lett kommet inn i de samme klærne nå som for 20 år siden. Om det hadde vært et sjakktrekk stilmessig er vel en annen diskusjon 😅. Men ja, karisma, humor, glimt i øyet, ta vare på seg selv og gjør det beste ut av den kroppen du har med tanke på f.eks klesstil og frisyre.... De fleste har nok mye å hente på å legge litt jobb i og rett og slett presentere den beste utgaven av seg selv. Anonymkode: 5c7b6...c57 Får du fremdeles oppmerksomhet fra kvinner i tjue årene? Anonymkode: 8a586...e6c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #30 Skrevet 13. april 2024 Humor, glimt i øyet, kjapp i replikken - uten å dra den for langt.. Funker hver gang! Anonymkode: ee5c9...59a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #31 Skrevet 13. april 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Humor, glimt i øyet, kjapp i replikken - uten å dra den for langt.. Funker hver gang! Anonymkode: ee5c9...59a Hva med utseende? Anonymkode: 8a586...e6c
Majer Skrevet 13. april 2024 #32 Skrevet 13. april 2024 Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #33 Skrevet 13. april 2024 1 minutt siden, Majer said: Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler Chads kanskje? Anonymkode: 8a586...e6c 1
Majer Skrevet 13. april 2024 #34 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Chads kanskje? Anonymkode: 8a586...e6c Tror ikke det er utseende. Jeg blir sjekket opp fra tid til annen og har alltid fått komplimenter for akkurat utseendet mitt
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #35 Skrevet 13. april 2024 4 minutter siden, Majer said: Tror ikke det er utseende. Jeg blir sjekket opp fra tid til annen og har alltid fått komplimenter for akkurat utseendet mitt Så hva har stoppet deg? Anonymkode: 8a586...e6c
Majer Skrevet 13. april 2024 #36 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hva har stoppet deg? Anonymkode: 8a586...e6c De har ønsket seriøse relasjoner Også prøver jeg å unngå å tråkke over grenser. Det gjør at jeg kan prøve meg på jenter i dagslys, men jeg unngår å være aggresivt pågående når jeg drikker. Det er fort gjort å tråkke over en linje så tenker det egentlig er greiest om kvinner er mer på og direkte enn meg selv
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #37 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 11.41): Stor svart kølle. Anonymkode: d186a...693 Trang gul mus. Anonymkode: 64c4b...ced
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #38 Skrevet 13. april 2024 1 minutt siden, Majer said: De har ønsket seriøse relasjoner Også prøver jeg å unngå å tråkke over grenser. Det gjør at jeg kan prøve meg på jenter i dagslys, men jeg unngår å være aggresivt pågående når jeg drikker. Det er fort gjort å tråkke over en linje så tenker det egentlig er greiest om kvinner er mer på og direkte enn meg selv Ja, men da har du svaret ditt da. Anonymkode: 8a586...e6c 1
Cor Cubiculum Skrevet 13. april 2024 #39 Skrevet 13. april 2024 Majer skrev (28 minutter siden): Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler Jeg tror faktisk det oftere er tvert i mot. De har noe som gjør at kvinnene vender tilbake... Det gjelder ikke bare kjæresteemnene, men også FWB og elskeremner. Og å dømme etter hvor mange skuffede kvinner her inne, er det slaget som ikke kvalifiserer til mer enn "one night stand" i klart flertall.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #40 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva med utseende? Anonymkode: 8a586...e6c Det er av og til et pluss - men helt ærlig har det ikke all verden å si for min del.. kjekk for meg, er ikke nødvendigvis kjekk for deg. For et ONS er ikke utseende avgjørende for meg. Er ikke utseende som tenner meg. Anonymkode: ee5c9...59a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå