Gå til innhold

Hvilken kvaliteter hadde mennene du har hatt ONS med?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var sykt kjekk. Dette er mange år siden, men han var norgesmester i en stor idrett på den tiden. Mitt eneste ONS😅

Anonymkode: 76c1b...81e

Please kan noen som ikke er super kjekk komme med en positiv historie?

Anonymkode: 8a586...e6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesielle kvaliteter utover utseendet; slanke, pene med forfinede, aristokratiske ansiktstrekk. Selvsagt uten harryfaktorer som skjegg, tatoveringer etc..

Anonymkode: 8c1f3...b7a

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseende og karisma. 
 

kjekk, deilig inviterende munn, digg kropp.

har hatt en del ons og alle var relativt bra. Noe har jeg vært litt fulle på,

 

beste var en råkjekk 18 åring på bursdagen sin  som gikk ned på meg og fikk meg til å komme gang på gang så sengetøy måtte byttes. Tror vi hadde sex 4-5 ganger, og en gsng til på morgenen, aaah det var greier. Jeg var vel 24-25. fikk nummer og navn og beholdt i «dagboken» som et veldig godt minne 

Anonymkode: c6584...7b5

AnonymBruker
Skrevet

Stor svart kølle. :) 

Anonymkode: d186a...693

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Please kan noen som ikke er super kjekk komme med en positiv historie?

Anonymkode: 8a586...e6c

Jeg er ikke superkjekk. Men har gode sosiale antenner, er kjapp i replikken, har lett for å få jenter til å le, og har ellers holdt kroppen i god stand både når det gjelder trening, hygiene og bekledning. Det har holdt i massevis til en god del ONS. De aller fleste av det har vært svært hyggelige. 

Anonymkode: 5c7b6...c57

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke superkjekk. Men har gode sosiale antenner, er kjapp i replikken, har lett for å få jenter til å le, og har ellers holdt kroppen i god stand både når det gjelder trening, hygiene og bekledning. Det har holdt i massevis til en god del ONS. De aller fleste av det har vært svært hyggelige. 

Anonymkode: 5c7b6...c57

Det er jo det som teller! Karisma, bra kropp og glimt i øyet :) 

Anonymkode: c6584...7b5

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo det som teller! Karisma, bra kropp og glimt i øyet :) 

Anonymkode: c6584...7b5

Bra kropp er vel kanskje en overdrivelse. Men selv godt oppi 40 årene har jeg ingen antydning til kulemage i alle fall. Er ikke superfit, men heller ingen antydninger til aldring og forfall. Trener jevnt om ikke hardt og rent størrelsesmessig kunne jeg lett kommet inn i de samme klærne nå som for 20 år siden. Om det hadde vært et sjakktrekk stilmessig er vel en annen diskusjon 😅. Men ja, karisma, humor, glimt i øyet, ta vare på seg selv og gjør det beste ut av den kroppen du har med tanke på f.eks klesstil og frisyre.... De fleste har nok mye å hente på å legge litt jobb i og rett og slett presentere den beste utgaven av seg selv. 

 

Anonymkode: 5c7b6...c57

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bra kropp er vel kanskje en overdrivelse. Men selv godt oppi 40 årene har jeg ingen antydning til kulemage i alle fall. Er ikke superfit, men heller ingen antydninger til aldring og forfall. Trener jevnt om ikke hardt og rent størrelsesmessig kunne jeg lett kommet inn i de samme klærne nå som for 20 år siden. Om det hadde vært et sjakktrekk stilmessig er vel en annen diskusjon 😅. Men ja, karisma, humor, glimt i øyet, ta vare på seg selv og gjør det beste ut av den kroppen du har med tanke på f.eks klesstil og frisyre.... De fleste har nok mye å hente på å legge litt jobb i og rett og slett presentere den beste utgaven av seg selv. 

 

Anonymkode: 5c7b6...c57

Får du fremdeles oppmerksomhet fra kvinner i tjue årene?

Anonymkode: 8a586...e6c

AnonymBruker
Skrevet

Humor, glimt i øyet, kjapp i replikken - uten å dra den for langt..  

Funker hver gang! 

Anonymkode: ee5c9...59a

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Humor, glimt i øyet, kjapp i replikken - uten å dra den for langt..  

Funker hver gang! 

Anonymkode: ee5c9...59a

Hva med utseende?

Anonymkode: 8a586...e6c

Skrevet

Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Majer said:

Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler

Chads kanskje? 

Anonymkode: 8a586...e6c

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Chads kanskje? 

Anonymkode: 8a586...e6c

Tror ikke det er utseende. Jeg blir sjekket opp fra tid til annen og har alltid fått komplimenter for akkurat utseendet mitt

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Majer said:

Tror ikke det er utseende. Jeg blir sjekket opp fra tid til annen og har alltid fått komplimenter for akkurat utseendet mitt

Så hva har stoppet deg?

Anonymkode: 8a586...e6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hva har stoppet deg?

Anonymkode: 8a586...e6c

De har ønsket seriøse relasjoner 

Også prøver jeg å unngå å tråkke over grenser. Det gjør at jeg kan prøve meg på jenter i dagslys, men jeg unngår å være aggresivt pågående når jeg drikker. Det er fort gjort å tråkke over en linje så tenker det egentlig er greiest om kvinner er mer på og direkte enn meg selv

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 11.41):

Stor svart kølle. :) 

Anonymkode: d186a...693

Trang gul mus.

Anonymkode: 64c4b...ced

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Majer said:

De har ønsket seriøse relasjoner 

Også prøver jeg å unngå å tråkke over grenser. Det gjør at jeg kan prøve meg på jenter i dagslys, men jeg unngår å være aggresivt pågående når jeg drikker. Det er fort gjort å tråkke over en linje så tenker det egentlig er greiest om kvinner er mer på og direkte enn meg selv

Ja, men da har du svaret ditt da. 

Anonymkode: 8a586...e6c

  • Liker 1
Skrevet
Majer skrev (28 minutter siden):

Dette lurer jeg og på. Aldri hatt ons, men får lett kjæreste. Mennene som har ons har tydeligvis noe vi kjæresteemner mangler

Jeg tror faktisk det oftere er tvert i mot. De har noe som gjør at kvinnene vender tilbake... Det gjelder ikke bare kjæresteemnene, men også FWB og elskeremner. Og å dømme etter hvor mange skuffede kvinner her inne, er det slaget som ikke kvalifiserer til mer enn "one night stand" i klart flertall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva med utseende?

Anonymkode: 8a586...e6c

Det er av og til et pluss - men helt ærlig har det ikke all verden å si for min del.. kjekk for meg, er ikke nødvendigvis kjekk for deg. 

For et ONS er ikke utseende avgjørende for meg. Er ikke utseende som tenner meg. 

Anonymkode: ee5c9...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...