AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Del Skrevet 9. april 2024 Du som har/har hatt Nissan Qashqai, hva syns du om den? Har selv nettopp kjøpt Nissan Qashqai 2010 modell og så langt fornøyd, men nysgjerrig på andres erfaringer her inne? Anonymkode: 2b880...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Del Skrevet 11. april 2024 Nissan, og spesielt Nissan Qashqai er noe søppel. Anonymkode: 9ece6...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Del Skrevet 11. april 2024 Helt grei bil, men litt liten. Passer til å kjøre fram og tilbake til jobb, men ikke for familieferie. Anonymkode: 78cc8...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 11. april 2024 #4 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 15.23): Du som har/har hatt Nissan Qashqai, hva syns du om den? Har selv nettopp kjøpt Nissan Qashqai 2010 modell og så langt fornøyd, men nysgjerrig på andres erfaringer her inne? Anonymkode: 2b880...a50 Gratulerer med ny bil Her er en video fra Broom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Foreldrene mine hadde to på rad, nå kjøpte de elbil fra Nissan. Anonymkode: 16604...544 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 10.23): Nissan, og spesielt Nissan Qashqai er noe søppel. Anonymkode: 9ece6...86c Hvorfor? Anonymkode: 2b880...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Del Skrevet 12. april 2024 Nissan Leaf er blant markedets mest pålitelige biler. Ikke bli uroa av bombastiske, anonyme påstander. Qashqai er ikke verdens beste bil, men pass på rust og ta regelmessig service, så går det nok bra. Anonymkode: 7f792...c08 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nissan Leaf er blant markedets mest pålitelige biler. Ikke bli uroa av bombastiske, anonyme påstander. Qashqai er ikke verdens beste bil, men pass på rust og ta regelmessig service, så går det nok bra. Anonymkode: 7f792...c08 Åå sier du det? Hvorfor er du anonym da?? Anonymkode: 20f48...bbb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. april 2024 #9 Del Skrevet 13. april 2024 On 4/11/2024 at 10:23 AM, AnonymBruker said: Nissan, og spesielt Nissan Qashqai er noe søppel. Anonymkode: 9ece6...86c Nissan er ok bil det. Qashqai er ikke den beste modellen. Men ved å si noe slikt,så lurer jeg på hva bil man selv mener er super. Er dette da f.eks BMW,eller Audi,som er et slags mekanisk mareritt,der ingeniørene har gått totalt bananas. Man må demontere hele bilen for bytte noe helt banalt.Som behøver langt mer hyppige servicer,og der alt er ekstremt overpriset. Eller er det en Toyota Camry,eller Corolla,som har vanvittig levetid,smarte løsninger og er ellers greit priset. Det er en forskjell der. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Åå sier du det? Hvorfor er du anonym da?? Anonymkode: 20f48...bbb Må jeg forklare hvorfor bombastiske påstander kan sees bort fra? Eller hva var det egentlig du lurer på? Anonymfunksjonen på KG er kjekk den. Dessverre inviterer den noen til å komme med mye trolling. De som gjør det glemmer gjerne at det gjør skade; folk blir forvirra, lei seg og ukomfortabel. Spesielt med kommentarer som overfor som bare slenger ut en påstand uten antydning til argumenter. Anonymkode: 7f792...c08 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Del Skrevet 13. april 2024 Samboer er veldig fornøyd med sin Anonymkode: b5832...178 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 13. april 2024 #12 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg har Nissan qashqai 2017 modell! Kjempe fin og behagelig bil. Synes ikke den e dyr heller til å fikses. Men jeg har alltid likt Toyota og synes det er det beste. Ønsker meg en Toyotas C-HR ? 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Må jeg forklare hvorfor bombastiske påstander kan sees bort fra? Eller hva var det egentlig du lurer på? Anonymfunksjonen på KG er kjekk den. Dessverre inviterer den noen til å komme med mye trolling. De som gjør det glemmer gjerne at det gjør skade; folk blir forvirra, lei seg og ukomfortabel. Spesielt med kommentarer som overfor som bare slenger ut en påstand uten antydning til argumenter. Anonymkode: 7f792...c08 Men DU er fortsatt anonym. Ser ikke logikken i hva du fremlegger ved å være anonym, og sparke andre på leggen for å velge å være det samme. Anonymkode: 20f48...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg er fornøyd Den gjør jobben sin og har ikke streiket hittil. Anonymkode: d62ac...9cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #15 Del Skrevet 15. april 2024 Har en Nissan Qashqai 2011 modell. Negativ erfaring med denne bilen er gåen turbo. Og ved sterk kulde fungerer ikke rattet/servo- Feilkode.. Ellers bra. Anonymkode: 673b5...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #16 Del Skrevet 15. april 2024 Girboksen på automatmodellene er helt fryktelig. Har kjent flere som måtte reparere sin til helt hinsides priser. Ellers hadde jeg en Qashqai før som kjørte greit så lenge jeg hadde den, men solgte den fordi den brukte så mye bensin og det bare er meg og hunden. Har kjøpt meg Yaris isteden. Anonymkode: e34c5...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Girboksen på automatmodellene er helt fryktelig. Har kjent flere som måtte reparere sin til helt hinsides priser. Ellers hadde jeg en Qashqai før som kjørte greit så lenge jeg hadde den, men solgte den fordi den brukte så mye bensin og det bare er meg og hunden. Har kjøpt meg Yaris isteden. Anonymkode: e34c5...eca Bilen jeg kjøpte var ikke automat, var en manuell. Men jeg fikk vite at girkassen hadde blitt byttet i den av en tidligere eier. Har brukt den litt nå og kjenner meg igjen i det du sier at den bruker en del bensin. Anonymkode: 2b880...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #18 Del Skrevet 17. april 2024 Er jo ikke rart at bilen sløser bensin. Alle SUV er løftet rimelig langt fra bakken (samme bakkeklarering som en Volvo 240 er vel standard nå) og det er alltid designgrep som forstyrrer aerodynamikken. Smarte biler er flerbruksbil eller stasjonsvogn. SUV er en bilklasse jeg aldri har forstått helt. De færreste trenger den bittelille ekstra fremkommeligheten. Og trenger man den, går man vel for en skikkelig firehjulsdreven bil istdf., Fiat Panda 4×4, Suzuki, Subaru eller Mitsubishi Pajero/Toyota Landcruiser. Halvveis SUV...skjønner jeg ikke. Anonymkode: 7f792...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 17. april 2024 #19 Del Skrevet 17. april 2024 Vi var fornøyd med vår Quasqai, men kjente det var en billigere og mer simpel bil i forhold til de andre vi har hatt/har. Endte opp å selge vår den uken etter å ha blitt 5 år begynte å bli ødelagt både her og der. Både girkasse og klutch måtte blandt annet skiftes og der andre bilmerker har 7 års garanti på disse delene hadde Nissan bare 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #20 Del Skrevet 17. april 2024 Et familiemedlem kjøpte sin Qashqai ny i 2010 og har den fremdeles. Vedkommende finnes ikke interessert i bil, er enda mindre interessert i vedlikehold av bil og vil i det hele tatt bare at bilen skal være et hjelpemiddel fra A til B. Den fungerer kjempegodt til dette. Det har aldri vært noe galt med den, bare helt vanlig og påregnelig slitasje. Utrolig driftssikker. OK, dette ble anekdotisk, men det er i alle fall en erfaringsdeling. Anonymkode: 62ac8...d6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå