Gå til innhold

Han velger gaming forann sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sagt det rett ut at jeg har behov. Han går i forsvar.Parterapi?

Anonymkode: 99064...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har sagt det rett ut at jeg har behov. Han går i forsvar.Parterapi?

Anonymkode: 99064...332

Nei ny mann.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parterapi!!!

Anonymkode: b9921...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor ofte har dere sex? Har dere sex en gang om dagen og han ikke gidder en runde 2 så er det forståelig. Er dere nede på en gang i uken så er det noe galt. Kanskje sexen deres er kjedelig og hvis dere har vært sammen 25 år så igjen er det forståelig.

Anonymkode: 4b1f9...c33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har sagt det rett ut at jeg har behov. Han går i forsvar.Parterapi?

Anonymkode: 99064...332

Hils til ham fra meg og si at han må ta seg sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex altfor sjeldent , har stilt han alle spørsmål i boka om hvorfor ikke.Han har ikke noe svar. 

Har som regel sex dagen eller dagen etter jeg har sagt fra. Men så stopper det .

 

Anonymkode: 99064...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har sex altfor sjeldent , har stilt han alle spørsmål i boka om hvorfor ikke.Han har ikke noe svar. 

Har som regel sex dagen eller dagen etter jeg har sagt fra. Men så stopper det .

 

Anonymkode: 99064...332

Han har vel ikke så behov som deg da

Anonymkode: 68c5a...15d

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi har sex altfor sjeldent , har stilt han alle spørsmål i boka om hvorfor ikke.Han har ikke noe svar. 

Har som regel sex dagen eller dagen etter jeg har sagt fra. Men så stopper det .

 

Anonymkode: 99064...332

Hvor vanskelig er det her å forstå da? Kuken hans blir hardere av et teit spill enn av kroppen din..

Hvis det ikke er barn eller umulige økonomiske bindinger inn i bildet er det bare å pakke. Ikke bruk ressurser på å redde en illusjon.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endre behovet. Problem solved.

Anonymkode: 79b93...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dildo, mye bedre.

Anonymkode: 65b14...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn med ny mann! Hvis gamingen er blitt en besettelse som frarøver deg sexen, så burde han flytte tilbake til sin mor.. Stakkars mor og kjempekjipt for deg.. Jeg tror ikke det lys i tunnelen, til en gamingskadet mann.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skylder deg ikke sex.

Anonymkode: 6e888...b3a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare digg å slippe å bli penetrert av en penis. Du får alle fordelene med et forhold men slipper ulempen med å måtte ha noe med penis å gjøre. Det er jo vinn-vinn for deg.

Anonymkode: 67452...939

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert han har samme behov for sex, som deg. Og det er helt greit. Om man ikke er fornøyd i et forhold, og det man ikke er fornøyd med er særdeles viktig for deg, så har man muligheten til å gå eller finne andre løsninger (i ditt tilfelle kan jo vibrator eller andre leketøy være en løsning). 
 

Men man bør aldri tvinge eller presse noen til å ha sex. 

Anonymkode: 8f1c2...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjøp dildo, mye bedre.

Anonymkode: 65b14...4d3

En dildo nekter iallefall ikke å bli brukt, jeg tror alle dildoer jubler.. Og jeg tror det nytter å koseprate med dildoen også, iallefall mye bedre forståelse enn han steinen som sitter i gamingstolen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

Hvor vanskelig er det her å forstå da? Kuken hans blir hardere av et teit spill enn av kroppen din..

Hvis det ikke er barn eller umulige økonomiske bindinger inn i bildet er det bare å pakke. Ikke bruk ressurser på å redde en illusjon.

Haha, kunne faktisk ikke vært mer enig😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Bamseklemmer said:

Inn med ny mann! Hvis gamingen er blitt en besettelse som frarøver deg sexen, så burde han flytte tilbake til sin mor.. Stakkars mor og kjempekjipt for deg.. Jeg tror ikke det lys i tunnelen, til en gamingskadet mann.

Gjelder det samme for min kvinnelige samboer som heller ser på Netflix enn å knulle? 

Eller gjelder da regelen om at dette skyldes at menn støvsuger for lite??

Anonymkode: d393c...edb

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har sagt det rett ut at jeg har behov. Han går i forsvar.Parterapi?

Anonymkode: 99064...332

Ok. Så du har et større behov for sex enn han har. Hvorfor mener du det er han som skal jenke seg etter deg? Jevnt over er det slik at den som minst ønsker noe holder fasiten for felles aktiviteter. Velger du å etablere et forhold med en person som ønsker sex hvert 2. år? Ok. Da er det ditt valg. Synes du ikke lengre det er et godt valg? Da avslutter du forholdet og ser etter en partner som ønsker mer sex. 

Svaret er aldri «presse partner til å ha sex med meg». Og svaret er aldri noensinne å late som man liker noen man misliker bare for å ikke være singel. For man ville ikke engang drømt om å presse noen man liker til sex, ville man vel, ts?

Anonymkode: be9b7...1d4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gjelder det samme for min kvinnelige samboer som heller ser på Netflix enn å knulle? 

Eller gjelder da regelen om at dette skyldes at menn støvsuger for lite??

Anonymkode: d393c...edb

Jeg kan ikke noe for at mennesker er noen latsabber, så støvsug, ha sex eller forlat skipet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gjelder det samme for min kvinnelige samboer som heller ser på Netflix enn å knulle? 

Eller gjelder da regelen om at dette skyldes at menn støvsuger for lite??

Anonymkode: d393c...edb

🙏🙏🙏

Anonymkode: a7f46...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...