Gå til innhold

Camp Kulinaris 2024

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Aragon skrev (På 28.4.2024 den 16.28):

Enig ang Anne Ma, gledelig  overrasket  over det . Hadde ikke trodd det . 

Jeg har hatt sansen for AnneMa hele veien, gledelig at det kommer frem, litt mer egnede omgivelser en 71 grader nord 😅😆. Synes hun virker som ei utrolig festlig dame. Håper hun stikker av med seieren i år. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cassio skrev (På 29.4.2024 den 22.43):

Yousef som sutrer etter å ha ‘fått kjeft’. I mine ører fikk de bare beskrevet hva som måtte gjøres for å lage maten slik den skulle være. Hvis han hadde vært på kjøkkenet i stedet for å sitte på hytta hadde han ikke ‘fått kjeft’. 

Dette er et persilleblad av en bortskjemt guttunge. 

Ja, jeg har to tenåringer, to B-mennesker som du må dra ut av hulen om morgenen. De har nå en hjerne under ommøblering, selv de evner å komme seg opp om morgenen når de må uten å hate verden. Blir litt sånn, spar meg, det er 20 år pluss siden du kunne slippe unna med gretten på denne tiden av døgnet. 

TA DEG SAMMEN! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spille den Skrellex-karakteren ser utrolig slitsomt ut.
Kai Thomas gjør seg sånn til hele tiden, overdriver østfolddialekta, botoxfylte lepper osv. 
Skjønner ikke hvordan han orker..

Og ja, jeg håper Yousef ryker ut snart.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (2 timer siden):

Å spille den Skrellex-karakteren ser utrolig slitsomt ut.
Kai Thomas gjør seg sånn til hele tiden, overdriver østfolddialekta, botoxfylte lepper osv. 
Skjønner ikke hvordan han orker..

Og ja, jeg håper Yousef ryker ut snart.

100% unrelated, men jeg blir alltid glad når jeg ser noe Seinfeld relatert 😅 The lure of the animal 😅

Skulle forøvrig sett Yousef ryke ut nå også. Tror jeg gnåler om det samme hver sesong, men det irriterer meg at man ikke kan ha bare ETT seriøst program hvor folk faktisk gjør en innsats. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (På 1.5.2024 den 23.45):

100% unrelated, men jeg blir alltid glad når jeg ser noe Seinfeld relatert 😅 The lure of the animal 😅

Skulle forøvrig sett Yousef ryke ut nå også. Tror jeg gnåler om det samme hver sesong, men det irriterer meg at man ikke kan ha bare ETT seriøst program hvor folk faktisk gjør en innsats. 

Hehe :D   Seinfeld 💚
image.png.5315b28ac03f3657501271638337129c.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at de får inn veganere i slike programmer...
Men de tror kanskje at det blir god tv av det?

Haha!
Veldig spesielt med slike blondiner som Johannes også... Av og til kan man lure på hva han tenker med.

Endret av The Kavorka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samuel irriterer!! Takk for meg 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (11 timer siden):

Samuel irriterer!! Takk for meg 🙄

Spoiler

Så enig! Han skaper uro- en ting er å sette seg selv i et dårlig lys, men han er den typen som drar med seg andre, spesielt lettpåvirkelig er han pasta-fyren. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (På 10.4.2024 den 11.52):

Gunilla og AnneMa i samme program. Noen har castet for drama.

Hvem er egentlig AnneMa? Jeg kunne for så vidt stilt det samme spørsmålet om halvparten av deltagerne. Jeg trodde dette var et program med kjendiser? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Hvem er egentlig AnneMa? Jeg kunne for så vidt stilt det samme spørsmålet om halvparten av deltagerne. Jeg trodde dette var et program med kjendiser? 

Dagens "kjendiser" er alt som kan krype og gå som har vært på tv 1 gang, uansett hva det gjelder virker det som ...da er du "kjendis".

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Anne Ma deltok i reality- programmet " Grenseløst forelsket " i 2022. 

Hun har også deltatt i Kompani Lauritzen. 

Ofte i media grunnet kampen hun har ifht å få sin make til landet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (14 minutter siden):

Anne Ma deltok i reality- programmet " Grenseløst forelsket " i 2022. 

Hun har også deltatt i Kompani Lauritzen. 

Ofte i media grunnet kampen hun har ifht å få sin make til landet. 

Hun har aldri vært med på Kompani Lauritzen. Hun har derimot vært på 71 grader nord......i 700 meter før hun trakk seg og solgte alt utstyret hun hadde fått.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me for life skrev (2 minutter siden):

Hun har aldri vært med på Kompani Lauritzen. Hun har derimot vært på 71 grader nord......i 700 meter før hun trakk seg og solgte alt utstyret hun hadde fått.

Det var det...🙈 Sorry ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Utrolig merkelig at de fikk godkjent ukesoppdraget med så mye feil. En rett manglet helt (årets snack), en var mer eller mindre uspiselig (carbonara) og omelette norvégienne var variabel i marengsmengde og så helt jævlig ut 😅 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Utrolig merkelig at de fikk godkjent ukesoppdraget med så mye feil. En rett manglet helt (årets snack), en var mer eller mindre uspiselig (carbonara) og omelette norvégienne var variabel i marengsmengde og så helt jævlig ut 😅 

Ja, reagerte litt på at de ikke prøvde årets snacks en gang,. Men samtidig var det mange retter og de fleste var vellykkede. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Spoiler

Synes det var kjedelig at Line trakk seg og at Selene røk ut tidlig. For mange useriøse igjen. Ser ut til at noen har skjerpet seg litt nå da. Håper det fortsetter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å irritere mer enn Samuel 🙄 AnneMa er gull i forhold. Håper han snart må reise hjem, slik at de andre kan fokusere på matlaging og ikke bare tull å vas.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kjent med Samuel fra før, men synes han er en helt gulle god fyr på CK. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samuel viste mye bedre kvaliteter som kjøkkensjef enn som kokk 😆

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...