Gå til innhold

Camp Kulinaris 2024

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Noen som skal følge med og som så første episode?

Kjenner allerede at Gunilla Persson kan ryke første. De andre går jo på tå for henne.....få henne ut, så de andre kan være seg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal følge med , men ikke fått sett første episode enda 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å følge i år, det programmet har aldri appellert til meg, men vil nok kikke innom for et gløtt av Gunilla og ikke minst CBE 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Noen som skal følge med og som så første episode?

Kjenner allerede at Gunilla Persson kan ryke første. De andre går jo på tå for henne.....få henne ut, så de andre kan være seg selv.

Nei altfor tidlig at Gunilla ryker, så håper ikke det 🤞 Må se litt mer av hva Gunilla finner på 😅 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line er så skjønn🥰 heier på ho! Og så håper jeg Josef holder lenge. 

Gøy med skrellex da - han overrasket positivt og har mange gode poeng. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Gøy å se at faktisk det er et større ego enn Anne Ma der, snakker selvfølgelig om Gunilla. Mulig de klippet det slik, men Anne Ma var uvanlig taus. 
At Lene A trakk seg… altså hvis en har så dårlig psykisk helse at en ikke klarer å ha folk rundt seg i to dager, så bør en ikke takke ja til å være med, men det er jo klart at man får vel godt betalt selv for to dager. Det trumfer det meste.
Det mest reale måtte jo vært å holde ut en dag til, hjelpe gruppa med å gjennomføre servering og så takke for seg. Og siden hun ikke gjorde det er hun enten veldig ego og selvsentrert eller sliter tungt psykisk. Trist hvis det er det siste.   

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (11 timer siden):
  Skjul innhold

Gøy å se at faktisk det er et større ego enn Anne Ma der, snakker selvfølgelig om Gunilla. Mulig de klippet det slik, men Anne Ma var uvanlig taus. 
At Lene A trakk seg… altså hvis en har så dårlig psykisk helse at en ikke klarer å ha folk rundt seg i to dager, så bør en ikke takke ja til å være med, men det er jo klart at man får vel godt betalt selv for to dager. Det trumfer det meste.
Det mest reale måtte jo vært å holde ut en dag til, hjelpe gruppa med å gjennomføre servering og så takke for seg. Og siden hun ikke gjorde det er hun enten veldig ego og selvsentrert eller sliter tungt psykisk. Trist hvis det er det siste.   

Syns det var en skam at hun bare dro uten å si hade til de andre! Mulig hun gjorde det bare at vi ikke fikk sett det

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hva Gunilla gjør når se velger ny kjøkkensjef. Da blir det ikke eget hus på henne lenger.

Meat sannsynlig trur jeg hun ryker i kokkekamp og dermed slipper hun dele hus og rom med noen andre. Fy f for en diva hun trur hun er.

Ellers er det vel ganske innlysende at det var penger som lokket Lene Alexandra til å være med. Når du er så introvert at du skikkelig plages sammen med andre, så takker du nei til slike konkurranser.

Jeg synes kunnskapsnivået er skikkelig dårlig etter å ha sett 3 episoder. 

Jeg liker veldig godt matlagingsprogrammer, men synes Kjartan har mye spesiellt på menyen. Disse sirissene og andre insekter er for meg disgusting. Samme med frustrert grisehud. Frister lite å spise en del av hans ideer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla og AnneMa i samme program. Noen har castet for drama.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/10/2024 at 11:49 AM, Eva-Lena said:

Jeg er veldig spent på hva Gunilla gjør når se velger ny kjøkkensjef. Da blir det ikke eget hus på henne lenger.

Meat sannsynlig trur jeg hun ryker i kokkekamp og dermed slipper hun dele hus og rom med noen andre. Fy f for en diva hun trur hun er.

Ellers er det vel ganske innlysende at det var penger som lokket Lene Alexandra til å være med. Når du er så introvert at du skikkelig plages sammen med andre, så takker du nei til slike konkurranser.

Jeg synes kunnskapsnivået er skikkelig dårlig etter å ha sett 3 episoder. 

Jeg liker veldig godt matlagingsprogrammer, men synes Kjartan har mye spesiellt på menyen. Disse sirissene og andre insekter er for meg disgusting. Samme med frustrert grisehud. Frister lite å spise en del av hans ideer.

Frustrert grisehud! 🤣 Gunilla er utrolig. På kjøkkenet går hun jo mest rundt og ødelegger for de andre, og hvordan hun kunne tro at serveringen skulle bli godkjent, er meg en gåte. Nå tipper jeg hun ryker ut. Litt trist, egentlig, for hun er absolutt underholdende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (På 10.4.2024 den 11.52):

Gunilla og AnneMa i samme program. Noen har castet for drama.

Trur ikke Gunilla blir der når hun mister huset sitt. Kan jo hende hun taper i kokkekonkurransen og dermed ryker ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (1 time siden):

Frustrert grisehud! 🤣 Gunilla er utrolig. På kjøkkenet går hun jo mest rundt og ødelegger for de andre, og hvordan hun kunne tro at serveringen skulle bli godkjent, er meg en gåte. Nå tipper jeg hun ryker ut. Litt trist, egentlig, for hun er absolutt underholdende.

Jaja, grisen var sikkert frustrert ved slakting 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig at Gunilla vinner den første kokkekampen slik at vi ikke går glipp av en legendarisk kamp om å få beholde huset som hun da ikke har rett på lenger. Hvis resten av gjengen gir etter gir etter for henne blir jeg rasende.

Og ikke minst for å se en uke hvor hun faktisk må jobbe.

Og så kan hun ryke uka etter.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med meg at Line forsvant. Røk hun ut eller trakk hun seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla... Jesus on a motorbike. Grusomt menneske. At noen kan like henne skjønner jeg ikke! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line var min favoritt! De sa hun måtte reise den natten pga noe hjemme.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens episode.. ikke så mye spoiling, men

Spoiler

Altså hva faen Yousef, er du 13 år eller? Trenger du 10 timer søvn så legg deg tidligere. Og hva er greia med "bro code" på kjøkkenet? Ærlig talt. Gøy at han skeptiske realityguttevalpen er den mest voksne. Får makk av manchilds. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrellex irriterer meg, så karikert! Og er det nødvendig å overdrive dialekten sååå mye! Og så er jeg forelska i Amir ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, refill said:

Dagens episode.. ikke så mye spoiling, men

Reveal hidden contents

Altså hva faen Yousef, er du 13 år eller? Trenger du 10 timer søvn så legg deg tidligere. Og hva er greia med "bro code" på kjøkkenet? Ærlig talt. Gøy at han skeptiske realityguttevalpen er den mest voksne. Får makk av manchilds. 

Enig, fyren er faktisk litt irriterende. Men, det synes jeg han er og har vært i alle reality-program han har vært med i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yosef sin oppførsel var dårlig, både mot de andre deltakerne og Kjartan!

Jeg syns det var helt på sin plass at Johannes sa sannheten da Kjartan spurte.

Jeg syns de andre burde backet Johannes, istedenfor å lyve og beskytte Yosef.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...