Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Noen som har prøvd Valerina Forte for søvnproblemer?
Madammen Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Jeg har prøvd det. Tok det hver kveld i flere uker, men det funka ikke på meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Det funket ikke for meg heller. Har prøvd det mange ganger, det eneste resultatet ble vondt i magen.
Polluela Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Jeg har prøvd det, og tar det av og til, og synes det funker litt. Jeg bruker det sammen med et par kopper golden slumbers-te også, da. Og legger meg før varmen fra teen er gått ut av kroppen. Det er ganske avslappende på meg, men det er ikke pang så sover jeg... Men det anbefales å prøve. Jeg får iallfall mer og bedre søvn når jeg bruker det.
Eliza Doalot Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Det funker for meg.... Om det funker fordi det faktisk gjør det, eller om det funker fordi jeg tror det gjør det skal være usagt. Poenget er at jeg sovner..
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #8 Skrevet 7. februar 2006 Det fungerer ikke på innsovningen for meg, men synes søvnen jeg får blir bedre. Jeg tar 3-4 stk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå