Gå til innhold

Jeg er 50 og lå med en 28-åring i helgen..og vil ha mer av unge menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

Anonymkode: fcbd5...a45

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

#Fake

Lei av troll dere også?

Anonymkode: 4175d...cb0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg på 38 ville ikke ligget med en på 28, men for all del, du får gjøre som du ønsker. Litt merkelig at du blir spurt om legg på polet, om du ser ut til å være i midten av 30-årene riktignok.

Anonymkode: 3fb86...ed9

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

#Fake

Lei av troll dere også?

Mye trolls i det siste ja 😕

Anonymkode: ed81b...07c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer? 🤷‍♂️

Anonymkode: ef321...a89

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner til en dame som er 57 og har fast sex med en på 26. Kos deg, hvorfor ikke bare glede deg over de nytelsene du har nå, istedenfor å spørre rundt? er ikke så uvanlig med godt voksne kvinner og yngre menn

Anonymkode: aa4c7...852

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ble singel for noen måneder siden etter 18 års ekteskap der vi ikke hadde sex de siste årene. Nå er jeg plutselig på datingmarkedet og har tittet på Tinder, men jeg merker at menn rundt min egen alder ikke interesserer meg overhodet. Tenkte kanskje jeg måtte ned noen få år, men merker null tiltrekning. Synes de fleste virker gamle, grå, bitre, sure og slitne.

At jeg får høre igjen og igjen fra venner og kollegaer at jeg ser ut som at jeg er i midten av 30-årene (og blir spurt om legg på polet) og har en personlighet som matcher dette, får meg til å tenke og ønske å utforske.

I helgen var jeg på byen og ble sjekket opp av en vakker 28 åring. Jeg var ikke vanskelig å be og hadde sex for første gang på mange år som var sykt bra og kjenner at dette er det jeg vil akkurat nå. Så nå har jeg senket alderen på Tinder og kjenner jeg ønsker meg en ung elsker. Tenker jeg ønsker meg noe helt ukomplisert med lite bagasje og drama.

Jeg vet at dette ofte er gutter som ikke vil noe langvarig, som bare vil ha spenning og en dame med erfaring. Men akkurat nå er jeg ikke på å gifte meg å få barn.

Så nå kaster jeg ut brannfakkelen, er det noen med erfaringer rundt store aldersforskjeller "feil" vei? Er vel få som hadde reagert om det var en 50 år gammel gubbe som lå med en 28 år gammel jente.

ehhe nice try.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

TS her: Jeg er ikke et troll, men siden dere sier dette er det ganske kontroversiellt og det er nok derfor jeg kaller det en brannfakkel. Var ganske lett å få napp på Tinder for å si det sånn.

Jo, du er et troll og det er ikke tinder napp eller 28 åringer som avslører deg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke selv tenke meg å ha sex med noen jeg i alder potensielt kunne vært forelder eller barn til. Skikkelig ick.  

Anonymkode: 4d8c9...89c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mye trolls i det siste ja 😕

Anonymkode: ed81b...07c

Pga at folk gidde å skrive "troll" hele tiden. Hadde man gitt blaffen i å hyle om dette i hver jallatråd, hadde det stilnet. La heller være å svare.

Anonymkode: b3c20...c1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må vel være ei gammel purke da. :D

Anonymkode: 713eb...de7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hvem trenger vite om det? Om det bare er sex? 

Hva andre tenker er uansett irrelevant.😊

Jeg har også en 20 år yngre elsker, og er superfornøyd! Han også! 

Anonymkode: 4bb17...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror deg! Vet av flere venninner på 28-30 år som har sex med menn på 55-60 år. 

Det gjelder for alle, uansett kjønn. Ikke bry dere så mye om hva andre tenker. Lev livet og kos dere!

Anonymkode: b9890...63d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lysttil skrev (4 timer siden):

Vil du ikke ha kjærlighet da? Normalt forhold ...

Det finner du ikke i 50 åra når du ikke syns noen på din alder er tiltrekkende … da skal du fire drastisk på krava dine for å få det og mest sannsynlig tåle at livet blir dårligere enn singellivet.

Forstår ts. Syns selv 28 er vel ungt. Men 35 oppover er innafor for min del og det er ikke vanskelig for oss å finne en yngre elsker. Egentlig veldig lett.

kvinne 50+

Anonymkode: 5b422...004

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Må ikke være troll. En kompis av meg fant en snart 50 åring på Tinder(han er slutten av 20 årene). Han syntes det var gøy og spennende å ha sex med en voksen dame som var erfaren og trygg på egen seksualitet og kropp.

Men det varte bare noe uker da hun plutselig ble litt eiesyk og ville han skulle flytte inn i gjestehuset🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man kjenner igjen skrivemåten din, du pleier å svare en del kvinner her inne. Men du skal ha for forsøket 

Anonymkode: 4e87f...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ZarahSweet skrev (5 minutter siden):

Må ikke være troll. En kompis av meg fant en snart 50 åring på Tinder(han er slutten av 20 årene). Han syntes det var gøy og spennende å ha sex med en voksen dame som var erfaren og trygg på egen seksualitet og kropp.

Men det varte bare noe uker da hun plutselig ble litt eiesyk og ville han skulle flytte inn i gjestehuset🤭

Dessverre kan damer i 50 åra og fortsatt få følelser for den de har sex med. Ser for meg fremtidens 50 åringer kommer det til å bli enklere for de som er unge idag betyr ikke sex noe. Er som å spise frokost. Så vil bli mindre styr med følelser i fremtiden. 

Anonymkode: 5b422...004

AnonymBruker
Skrevet

Er 42 og ligger med en på 26. Ikke like stor aldersforskjell, men stor nok til at vi gikk noen runder på om vi skulle fortsette eller ikke. Fant ut at vi er enige om at ingen av oss er ute etter kjæreste som i samboerskap, men kanskje særboende kjærester etterhvert hvis dette funker. Vi er eksklusive og trives foreløpig med å ha relasjonen begrenset til sex, kyss og kos når vi møtes 1-2 ganger i uka. 

Anonymkode: add5f...e48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun for ons er det vel greitt, men du går vel langt ned i alder😬 Så lenge du er klar over at du blir brukt kun for erfaring og at du nok vil føle deg gammel etterhvert, så går nok dette bra…..en stund😉 På polet spør de etter leg med intervaller, så ikke la deg imponere over det👵🏼

Anonymkode: db9b7...734

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...