Gå til innhold

Bestemor som 17 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste at verdens yngste bestemor var 17 år :sjokkert:

Hvordan er det mulig? :sjokkblå:

Historien om Zi og hennes datter er ført i bøkene og omtalt i mange medier. Historien om hva som skjedde i Nigeria, og historien om verdens yngste bestemor, 17 år gamle «Mum-Zi»

Anonymkode: b7c8f...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok uhyre sjeldent, men verdens yngste mor, Lina Marcela Medina de Jurado, var fem år og syv måneder da hun fødte sitt barn.

Anonymkode: edbfc...4f2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så kvalmt 

Anonymkode: 4578e...d02

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er faen meg syke i hodet. 

Anonymkode: 6fc88...675

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste og kvalmeste jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedofili og søppelkultur 🤮

Anonymkode: c9356...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skrekkelig, men husk vi ikke vet hvor gammel faren var da. Får håper han var jevngammel...

Anonymkode: 9d735...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er skrekkelig, men husk vi ikke vet hvor gammel faren var da. Får håper han var jevngammel...

Anonymkode: 9d735...1bb

Han var garantert 50+

Anonymkode: 616cd...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han var garantert 50+

Anonymkode: 616cd...a24

Hvorfor det?

Anonymkode: 9d735...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: 9d735...1bb

Fordi hun var en del av haremet til en pedofil gris, men siden dette skjedde i Nigeria så er sjansen stor for at de var muslimer og da er det helt greit siden de bare gjør som profeten gjorde.

Forresten så holder de fortsatt på med dette i Nigeria, i 2019 så regnet man med at over 20 millioner jenter var ofre for barneekteskap. Kjempeflott kultur... dette er virkelig noe vi trenger mer av her i landet også.

Anonymkode: c9356...b43

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et sted som er reservert for slike menn, og det begynner på h.😈

Anonymkode: 076a8...a81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår er at småjentene klarte å føde uten keisersnitt?

De har ikke utvokste kropper og smale bekken, og på 1800-tallet utført de jo ikke keisersnitt, iallfall ikke i bushen i Nigeria

Anonymkode: 076a8...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er skrekkelig, men husk vi ikke vet hvor gammel faren var da. Får håper han var jevngammel...

Anonymkode: 9d735...1bb

Hvordan er det mulig at de var jevn gamle. Bestemor som 17 åring, da har de fått barn veldig tidlig, og det er barnet igjen fått tidlig. Dette er voldtekt av to unge jenter, som også var tidlig i pubertet.  Gutter kommer senere i pubertet enn kvinner. Så det skal mye til at de begge her har fått barn med jevnaldrende. 

Anonymkode: be690...f90

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Stakkars jenter som lever med disse forskrudde tradisjonene/skikker og som blir giftet bort mens de fremdeles er små barn. Jeg klarer ikke forstå at foreldrene til disse barna sykes dette er helt greit. Der gifter de bort en 5 åring til en på nærmere 50 og vet at datteren vil bli regelrett voldtatt allerede første natte og i mange år fremover.

Jeg kunne skrevet mye om temaet, men stopper her. Kjenner jeg er kvalm av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er det mulig at de var jevn gamle. Bestemor som 17 åring, da har de fått barn veldig tidlig, og det er barnet igjen fått tidlig. Dette er voldtekt av to unge jenter, som også var tidlig i pubertet.  Gutter kommer senere i pubertet enn kvinner. Så det skal mye til at de begge her har fått barn med jevnaldrende. 

Anonymkode: be690...f90

Det var bare et håp, for det er en horribel tanke at en voksen mann skulle ha sex med et barn. Men det skjer jo likevel.

Ser noen skrev over her at det var på 1800-tallet en gang. Det gjør det ikke noe bedre, men det var nok likevel andre regler folk forholdt seg til da.

Anonymkode: 9d735...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...