Gå til innhold

Noen her med lupus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Revmatolog utreder meg nå for lupus. Har hatt ana-positiv test i flere år uten at de har klart å koble det til noen konkret sykdom. Etter time hos revmatolog mener vedkommende at det er stor sannsynlighet for lupus. Jeg har smerter i muskler og ledd, utmattelse (kan også komme av lipødem), sår i munn, hårtap og sommerfugl-utslett i ansiktet i perioder. 
Venter nå på svar på blodprøver, men kunne tenke meg å høre litt erfaringer fra andre med lupus. 
Hvordan ble sykdommen avdekket? Hvordan påvirker den i hverdagen? Går du på medisiner? Behov for smertestillende? Hvordan holder du sykdommen i sjakk?

Anonymkode: e0e11...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Revmatolog utreder meg nå for lupus. Har hatt ana-positiv test i flere år uten at de har klart å koble det til noen konkret sykdom. Etter time hos revmatolog mener vedkommende at det er stor sannsynlighet for lupus. Jeg har smerter i muskler og ledd, utmattelse (kan også komme av lipødem), sår i munn, hårtap og sommerfugl-utslett i ansiktet i perioder. 
Venter nå på svar på blodprøver, men kunne tenke meg å høre litt erfaringer fra andre med lupus. 
Hvordan ble sykdommen avdekket? Hvordan påvirker den i hverdagen? Går du på medisiner? Behov for smertestillende? Hvordan holder du sykdommen i sjakk?

Anonymkode: e0e11...dd5

Dytter litt på denne jeg og for jeg kunne like gjerne skrevet innlegget selv. :P 

Anonymkode: dec49...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DYTT☺️jeg har masse tegn på både lupus og boreliose, men begge er tricky. Blodprøver viser ikke neg ana.

Anonymkode: 8f8e2...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...