Gå til innhold

Hvordan sjekker du om noen er keen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt forelsket, men så er det litt katastrofe å vise det, om det ikke er gjengjeldt. Har et profesjonelt forhold, der vi jobber veldig tett akkurat nå. Men ellers ikke ser så mye av hverandre.

Anonymkode: ad935...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flørter litt, legger inn noen aksjer, dypper tåen i vannet, ser om døra er åpen. 

Man kan vise litt interesse og se om de biter på og er med på det og gjengjelder, uten å komme med en full kjærlighetserklæring. 

Anonymkode: db69a...583

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er vanskelig. Kanskje fordi det er lenge siden sist? Etter mange år i forhold. Føles på en måte litt mer risikofylt? Burde være for voksen til sånt fjas?

 

Anonymkode: ad935...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor man har alkohol og fri bar på jobbfest. Ta litt insj, og så merker man fort hvor landet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det kan åpne seg en mulighet om dere skal ha noen arrangementer, kurs, eller jobbfester. Hvis du jobber nært sammen med ham kan du spørre om han har tenkt å være med, si på forhånd at det hadde vært veldig hyggelig... sånn at han skjønner at du har lyst til at han skal være der.

Ellers er det jo den klassiske med å finne ut hva han interesserer seg for, og kanskje ta initiativ til en fjelltur, ut å spise etter jobb, eller høre om han har lyst til å være med på noe sosialt som skjer i vennekretsen din. Det er ikke noen forbrytelse å like en person, så jeg kan ikke skjønne at han blir noe annet enn smigret, uansett.

Forutsetter nå at du vet at han ikke er i et forhold, da virker fremstøt fra deg helt upassende om han er en ok fyr.

Anonymkode: 3e8d5...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...