Gå til innhold

Teoriprøve klasse B


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ta teoriprøven for førerkort klasse B, jeg har øvd mye på teoritentamen.no men hvordan er denne i forhold til faktisk teoriprøve? Jeg har lest boken også men Har man lov med kalkulator? For å regne ut bremselengde osv. Jeg er veldig dårlig på utregning uten kalkulator så får alltid feil om jeg ikke kan bruke kalkulator eller penn og papir til å finne riktig lengde på det dem spør om

Anonymkode: 8b336...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jeg har snakka med (barn og barns venner) har sagt at teoriprøven er enklere enn prøvene på teoritentamen.no. 
Så om du har nådd beståttgarantien der (men jeg ville hatt 8 av de 10 siste bestått ), så tror jeg du skal være uheldig om du ikke består teoriprøven. 
Det er en stor fordel å få øvd på selve oppbyggingen av spørsmål og svar, slik du har fått gjøre på teoritentamen.no

Anonymkode: bb80b...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen her sa at teori apen var oppgavene vanskeligere en teoriprøve 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ungene sa også at appen er mye vanskeligere enn selve teoriprøven. Så dette går så bra så. 

Anonymkode: 48ead...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg godt voksen da jeg tok lappen. Synes appen var kjempegod til å øve seg med. 

Du får jo tre alternativer, og du rekker fint å regne ut svar. Jeg tror ikke jeg fikk spørsmål om bremselengde i det hele tatt

Anonymkode: 7b0be...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den faktiske prøven var lettere enn teoritentamen.no. Jeg gikk igjennom teoritentamen.no. til jeg hadde alt rett 100 ganger på rad for å være bombesikker på at jeg kunne alt, og jeg bestod med glans.

Anonymkode: 358be...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok lappen nylig i voksen alder, dersom du har klart beståttgarantien på teoritentamen.no skal det mye til å stryke på prøven. Den er mye enklere enn teoritentamen sin.. og ja du kan bruke kalkulator

Anonymkode: 5830f...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere med kalkulator da, eller kan man bruke kalkulator på pc? Leste det egentlig ikke var tillatt på vegvesenet sine sider mens teoritentamen legget litt opp til at man kan ha med seg/bruke kalkulator under prøven så ble usikker

ts

Anonymkode: 8b336...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta teoriprøven neste uke, men hører så mye ulike ting om den. Noen sier den er mye enklere enn Teoritentamen, andre sier at den er mye vanskeligere

Anonymkode: fa8dd...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kalkulator på PC-en, men kan ikke huske man trengte det på B. På C og E derimot… 

Anonymkode: a673c...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den i fjor sommer og synes også den var lettere enn mange av appene jeg brukte. Fikk ingen «lurespørsmål» heller. Det var innebygget kalkulator i det programmet/maskina jeg brukte til å svare på spørsmålene.

Anonymkode: 7af99...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange år siden jeg tok kl.B, men jeg bruke teoritentamen på Kl.c og ce. Det som er mitt tips er å utnytte tiden og lese spørsmålene på teori prøven nøye og hva er det de spør etter. Noen av spørsmålene kan alle alternativ være riktig, men et av svarene vil være mer riktig enn det andre alternativene. 
Der er innebygget kalkulator på pc, var i hvert fall det for klasse C/CE. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...