Gå til innhold

Sola spahotell


Tysvær mannen

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har vært her og kan anbefale stedet? 

Har barnefri til helgen og tenkte og ta kona med her ei natt og to.

Hvordan er spaet der? Og er det badstuer, boblebad, og basseng? Hvordan er maten i restauranten?

Er det good to go eller bør jeg heller finne ett hotell i sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva liker dere å gjøre?

Hotellet ligger langt fra sentrum og liv, noe jeg synes er kjedelig, mens det for andre er midt i blinken. 
 

Hvis dere vil ha ro og stillhet så er solastrand perfekt. Vil dere ha en helg med flere opplevelser så ville jeg valgt Stavanger sentrum.

På hotell radisson i løkkeveien (Stavanger) er det og basseng, med gangavstand til sentrumskjernen med mange gode restauranter.

Anonymkode: ac75b...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der i februar. Veldig god spabehandling (bør nok bookes litt i forveien), litt lite spa-/bassengområde, fint rom med veldig fin utsikt og skuffende mat i restauranten. Stod det skulle være 5-retter eller noe, men var bare 3 retter og forretten var frossen i midten. I tillegg var det altfor lyst i restaurantlokalet og to irriterende blinkende spotter som holdt på å ryke, som nesten fremprovoserte epilepsianfall (og jeg har ikke epilepsi). Jeg er gravid og mulig fraværet på alkohol ødela litt, men ville nok heller valgt Royal-hotellet den over meg anbefaler i Løkkeveien og en restaurant som Cin-Cin eller noe (prøv å ikke få rom mot Folken, kan bli en del bråk på kveldstid).

Jeg kommer gjerne tilbake til Sola Strand hotell for spa-behandling, men synes 6-7000 for hele sulamitten ikke var verdt det. 

Om det likevel blir Sola på dere, legg inn tid til strandtur f.eks før innsjekk eller etter utsjekk om dere bare er der en overnatting og været er ok. 

Anonymkode: 5439e...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der og mannen skryter enda av frokostbufféen. Litt lite bassengområde, men greit nok. Knallfin strand, nærme storbyen til å gå på shopping men fremdeles langt nok unna om man vil la være bylivet og vennlig folk som jobbet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for 1 år siden. Veldig skuffet. Slitent hotell, rommet var fullt av muggsopp. Fikk bytte, men der var det sprekk i døra ut mot gangen. Hadde ikke gjentatt oppholdet.

Anonymkode: 67466...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens!

Då ser det ut som det heller blir hotell i sentrum😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få dere toppetasjen på typ Clarion i Kleivå eller Atlantic :) Kjekt med utsikt og  spis heller godt måltid i byen og vandre litt rundt.  Ingenting som slår en overnatting i byen og kort vei til alle de gode spisestedene. Enjoy ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Solstrand i Os sør for Bergen? Bra spaanlegg, god mat og ellers veldig bra. 

Anonymkode: 7d670...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...