Gå til innhold

Demonstasjoner i Indonesia


Minmy

Anbefalte innlegg

Jeg vet, dette temaet begynner å bli utdebattert, men dette provoserte meg ordentlig!

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1216539.ece

Hvor mye stötte mottok ikke nettopp denne regionen fra land som Norge og Danmark etter Tsunamien??

Om de nå virkelig tror at vi ser ned på dem og helst vil ha dem utryddet fra jordens overflate, hvorfor skulle vi da bidra med masse penger for at de kunne bygge opp sine liv igjen??

Og ärlig talt, har de ikke viktigere saker å gjöre enn å demonstrere mot noe som ikke i det hele tatt kan beröre deres daglige liv? Hva jeg forstår er det fortsatt langt igjen för deres region er oppbygt og deres liv går tilbake til den hverdagen de hadde för tsunamien...

Snakk om å skyte seg selv i foten, her har de bekymret seg over manglende turister etter diverse terrorangrep i flere år, og nå som de begynner å komme tilbake da jager de dem indirekte hjem igjen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes alt dette er fint (på en veldig makaber måte). Nå kan nordmenn åpne øynene og ikke tro at resten av verden ser på oss som verdensmestere i u-hjelp og annet.

Vi betyr ikke en dritt i den store sammenhengen, og vi betyr ikke en dritt for de som demonstrerer. Utakk vil alltid være verdens lønn.

Nå vet vi alle at hva vi gjør, våre handlinger, har ikke en dritt å si. Bortsett for å la en kristenfundamentalistisk avis trykke tegninger. Alt hva mange nordmenn gjør i utlandet (vi som bare gir litt penger i ny og ne, gjør svært lite) for verdens fattige og svake grupper, er ikke like viktig som hva en kristenfundamentalistisk avis trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...