Gå til innhold

Karikatur over holocaust


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irans største avis (som er statsstyrt) setter i gang samme kampanje som SD-kuriren gjør i Sverige (men da med muhammed-tegninger).

Iran har 70 millioner bak seg (det er staten som utlyser denne konkurransen). Noen par tusen leser den høyreekstreme avisa i Sverige.

I Skandinavia er det marginale ekstreme grupper som er farlig. I Midtøsten er hele stater farlige.

Oioi, men pk-erne kommer fortsatt til å mene at vi alle er like ille, og vi alle bør danse under regnbuen som guds barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

Jeg er redd for at man kan karikere Holocaust ganske heftig uten at mange reagerer på det, i hvert fall her i Norge.

Skal man provosere nordmenn er det eneste som virker å påstå at Bjørn Dæhlie var dopet, at Bjørndalen er dopet og at Italia fortjener å vinne herrestafetten i OL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at man kan karikere Holocaust ganske heftig uten at mange reagerer på det, i hvert fall her i Norge.

Skal man provosere nordmenn er det eneste som virker å påstå at Bjørn Dæhlie var dopet, at Bjørndalen er dopet og at Italia fortjener å vinne herrestafetten i OL.

:ler:

Faen meg sant! Jeg kom midt oppi en diskusjon i kantina på jobben for en tid tilbake -hvor jeg kom til å hevde at det ikke skulle forundre meg om Dæhlie var dopet. Djeeeeezus -FOR et helvete det ble! Enkelte her på jobben som ikke snakket med meg på flere uker etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja så la de tegne da,så kan vi vise oss fra vår beste side, så kan de sitte igjen med skjegget i postkassa.

de forventer vel at vi også skal oppføre oss som villmenn med knusing,plyndring og brenning av ambassader.

Så får de se at den måten vi har kommet oss opp og frem på er ikke å knuse alt og alle rundt oss.

Skal se at denne aktuelle avisen som er statsstyrt blir kjent for sine tegneserier og etterhvert mister sin betydning i det landet.

Men da blir det vel vår skyld det også,skal de da prakke på oss en statsstyrt avis da,....ja siden salget går ned.

De lager en farse av hele greia, merker at de er en gjeng med uvitende analfabeter som bare er barnslige.

de kan tegne til krampa tar dem for min del.

Jeg tar ikke avstand fra ansvaret jeg tar avstand fra fatatikere.

Men uansett,uansett om jesus kommer med horn i panna eller hitler med glorie på hue,så bryr det meg mitt bak.

tror disse fanatikerne kjeder seg noe helt forferdelig, de har jo ikke noe annet å drive på med enn drap,protester og ødeleggesler.

Hadde landet enda brukt pengene på arbeidsplasser og personlig utvikling,så hadde det enda vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli interessant. Iransk avis utlyser konkurranse om holocauset-karikatur for å teste Vestens toleranse når ytringsfriheten brukes for å latterliggjøre noe vi føler sterkt for.

http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/article553447.ece

Dette blir den endelige godkjenningen av karrikaturtegningene det strides om.

Så da blir det vel fred etter dette. Men de skjønner jo ikke at de er på feil område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir den endelige godkjenningen av karrikaturtegningene det strides om.

Så da blir det vel fred etter dette. Men  de skjønner jo ikke at de er på feil område.

Ja la de tegne, de gjør seg selv til latter,kan ikke skrike og hyle , trumfe igjennom viljen sin om ære, respekt for så og hevne seg.

Men la de tegne så blekket spruter,de vil ikke få den effekten de ønsker og hvem sitter igjen og er dumme enda engang da mon tro. :klappe::klappe::klappe::klappe:

herregud dette er jo barnehageoppførsel.

La oss heve oss over dette hvis slikt skjer,vi er kommet lenger enn dette dere???

Eller er vi ikke det??

Håper å tror det

:skjeggebass: :lese: :skjeggebass: :lese: :skjeggebass: :lese: :skjeggebass: :lese: :skjeggebass: :lese: åååååååå du hellige muhammed :pirat::pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...