Gå til innhold

Cuckold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har skjedd noe som jeg ikke helt vet hva er for noe.

Jeg har googlet og lest om "cuckold" og tror mannen min er det, dvs tenner på sånt. Hva det gjør meg til vet jeg ikke.

Vi var på fest, det ble lenge over midnatt, bare noen få var igjen. Musikk og drikking. Jeg var ganske full, alle var det. Jeg danset med to og mannen min, sånn dirty. Men han gikk og satt seg i sofaen ved siden av og så på oss. Dirty dancing, en bak og en foran. Truse av. Han kom bort og kysset meg en gang, med tunge. De hadde hendene på meg, oppe og nede, inni meg. Han bare satt og smilte, og etter lenge kom han og tok meg med seg. Hjem i taxi, gråting og knulling. Helt sinnssykt, om og om igjen. En måned siden nå.

Anonymkode: 3dd15...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale at dere snakker sammen om ønsker og fantasier med null/svært lav promille før dere ender opp med taxi, gråting og knulling. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkjent fra teorien, det der. Men krevende å håndtere for et par.

Rådet i innlegget over er godt. Snakk om det. Finn ut av hva dette var. Og når dere vet det, blir oppgaven å finne ut hvor dere står. Dette skjedde opplagt for brått, uforberedt og i en alkoholsetting. Så finn ut hva dette egentlig er. Snakk med hverandre.

Er dette hans greie? Har du også "noe" her? Eller overhodet ikke? Må dette lukkes inne i hans fantasiverden? Kan du i det hele tatt forholde deg til det? Husker du det som et overgrep eller noe du ble dritkåt av? Vil du ut? Vil du mer? Vil du noe, men vet ikke hva?

Snakk med hverandre. Mye, og igjen dersom det skulle bli noe sånt igjen. Dette er sånt som krever mye nærhet, trygghet og ærlighet. Også for ham, kanskje særlig for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned siden? Da har dere vel snakka om hendelsen. Hva sier han? Og hvorfor gråt du?

Anonymkode: 7d5c9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråting???? 

Les om hotwife i stedet du. Ikke noe å gråte for. 

Anonymkode: 494b1...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke cuckold. Cuckold er ydmykelse. Det var ingen ydmykelse involvert her. 

Anonymkode: 73756...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si hva det var. Men det er ikke alle menn, eller kvinner, som er sjalu. Noen synes bare det er herlig at den en er glad i har det herlig. Selv om det er med andre enn en selv. De kan glede seg over det som om opplevelsen er ens egen. "Kompersjon" kalles det. Kanskje er det dette mannen din svulmer over av når han ser deg danse hett og dristig med andre. Kompersjon – Wikipedia

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...