Gå til innhold

Hvordan kan jeg berolige henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg har datet en helt fantastisk dame. Vi har begge brent oss kraftig i tidligere forhold, men jeg har fått bearbeidet mine sår og er klar for å satse på et nytt forhold, veldig gjerne med henne.

Vi liker hverandre veldig godt, og nyter tiden vi deler sammen. Men når vi ikke er med hverandre, så dukker bekymringene hennes opp. Og de er MANGE… Hun ser etter den minste ting, og har en livlig fantasi.

Jeg prøver så godt jeg kan å berolige henne, og er helt trygg på meg selv at ingen av hennes bekymringer (så langt) har rot i virkeligheten. 
Hva kan jeg gjøre? Hva kan jeg si? Kjenner at hennes usikkerhet begynner å tynge meg litt. 
 

Anonymkode: 8facb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

jeg har datet en helt fantastisk dame. Vi har begge brent oss kraftig i tidligere forhold, men jeg har fått bearbeidet mine sår og er klar for å satse på et nytt forhold, veldig gjerne med henne.

Vi liker hverandre veldig godt, og nyter tiden vi deler sammen. Men når vi ikke er med hverandre, så dukker bekymringene hennes opp. Og de er MANGE… Hun ser etter den minste ting, og har en livlig fantasi.

Jeg prøver så godt jeg kan å berolige henne, og er helt trygg på meg selv at ingen av hennes bekymringer (så langt) har rot i virkeligheten. 
Hva kan jeg gjøre? Hva kan jeg si? Kjenner at hennes usikkerhet begynner å tynge meg litt. 
 

Anonymkode: 8facb...864

Tja, fremstår du som trygg i dine følelser og intensjoner med henne ? Lurer du henne ? Gir du "mixed signals" ?

Anonymkode: f83b0...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei, 

jeg har datet en helt fantastisk dame. Vi har begge brent oss kraftig i tidligere forhold, men jeg har fått bearbeidet mine sår og er klar for å satse på et nytt forhold, veldig gjerne med henne.

Vi liker hverandre veldig godt, og nyter tiden vi deler sammen. Men når vi ikke er med hverandre, så dukker bekymringene hennes opp. Og de er MANGE… Hun ser etter den minste ting, og har en livlig fantasi.

Jeg prøver så godt jeg kan å berolige henne, og er helt trygg på meg selv at ingen av hennes bekymringer (så langt) har rot i virkeligheten. 
Hva kan jeg gjøre? Hva kan jeg si? Kjenner at hennes usikkerhet begynner å tynge meg litt. 
 

Anonymkode: 8facb...864

Dette må du dessverre regne med om hun har ptsd eller muligens borderline? 

Hun er slik pga fortid. Jeg høres ut som damen din... Noen menn takler det,andre ikke.

Du må regne med at hun trenger mye bekreftelser. Du må avgjør dette selv hva du orker og ønsker.

Hva mener du spesifikt med livlig fantasi? At hun tror du er med andre?

Anonymkode: ba358...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes veldig slitsomt ut 😰 Her må du virkelig tenke deg godt om, din jobb skal ikke være å berolige henne. Hun må jobbe med seg selv slik du har gjort. Du vil bli ødelagt hvis du blir mistenkelig gjort og må « forsvare» deg til en hver tid. Hun er dessverre ikke klar for et forhold enda. 

Anonymkode: 150fd...d56

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke være veldig av og på om du er i ett forhold uansett, enhver hadde følt på en usikkerhet. Og vi er forskjellige, noen trenger mer bekreftelse enn andre. 

Anonymkode: 6c995...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo veldig an på hvor urolig hun er. 

Jeg kan også være litt usikker til tider, så jeg setter veldig pris på en «jeg gleder meg til vi skal treffes igjen» melding. 

Det høres jo ut som hun trenger betydelig mye mer enn det? Hvor mye bekreftelse er det hun ser etter egentlig?

Det har litt å si for på ett tidspunkt må du sette tydelige grenser for når hun er urimelig også. Grensene vil først føles vondt for henne, men så vil hun innse at grensene dine faktisk betyr at du faktisk tar relasjonen på alvor. 

Jo tydeligere du er jo bedre. Selv om det betyr at du sier ting hun ikke har kjempe lyst til å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 

jeg har datet en helt fantastisk dame. Vi har begge brent oss kraftig i tidligere forhold, men jeg har fått bearbeidet mine sår og er klar for å satse på et nytt forhold, veldig gjerne med henne.

Vi liker hverandre veldig godt, og nyter tiden vi deler sammen. Men når vi ikke er med hverandre, så dukker bekymringene hennes opp. Og de er MANGE… Hun ser etter den minste ting, og har en livlig fantasi.

Jeg prøver så godt jeg kan å berolige henne, og er helt trygg på meg selv at ingen av hennes bekymringer (så langt) har rot i virkeligheten. 
Hva kan jeg gjøre? Hva kan jeg si? Kjenner at hennes usikkerhet begynner å tynge meg litt. 
 

Anonymkode: 8facb...864

Hva bunner usikkerheten i? Har du fortalt hva intensjonen din er, eller er du mer sånn "venter og ser"-type? Har du masse kontakt med eksene dine, har du kvinnelige bestevenninner du treffer under fire øyne? Hvis ja, så må du være tydeligere i intensjonene og kutte disse eks-elskerinnene og venninnene ned ganske kraftig. Hvis hun er sjalu og bekymret uten grunn, bør du egentlig avslutte, for det blir aldri bedre.

Anonymkode: df7f1...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja, fremstår du som trygg i dine følelser og intensjoner med henne ? Lurer du henne ? Gir du "mixed signals" ?

Anonymkode: f83b0...9e2

Ja, jeg fremstår trygg og lurer henne ikke. Om jeg gir «mixed signals» så er det i alle fall ikke bevisst. 
Jeg føler heller at det er hun sog gir meg dette. Ved å være veldig på, for så å bli veldig bekymret, frem og tilbake. 

Anonymkode: 8facb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva bunner usikkerheten i? Har du fortalt hva intensjonen din er, eller er du mer sånn "venter og ser"-type? Har du masse kontakt med eksene dine, har du kvinnelige bestevenninner du treffer under fire øyne? Hvis ja, så må du være tydeligere i intensjonene og kutte disse eks-elskerinnene og venninnene ned ganske kraftig. Hvis hun er sjalu og bekymret uten grunn, bør du egentlig avslutte, for det blir aldri bedre.

Anonymkode: df7f1...234

Hun fremstår for meg full av selvtillit, men all den usikkerheten og disse bekymringene får meg til å se en dame med skakkjørt selvtillit. Jeg får det ikke til å henge sammen, for hun virker veldig trygg når vi er sammen.

Med fantasien, så mener jeg at hun bekymrer seg for ting som enda ikke har skjedd, og som ikke trenger å skje. Jeg har vært veldig tydelig på at jeg ikke er interessert i andre damer (noe hun ikke forstår), og at jeg bare ønsker så mye som mulig av henne (noe hun ikke tror). 
 

Jeg har ingen problem med å være tydelig, hverken med grensene mine, og noe annet. Vi har også pratet en del om disse bekymringene, men hun er visst bare en som bekymrer seg mye som hun selv sier. 
 

Jeg vet med meg selv at jeg ikke klarer å holde ut dette i det lange løp, noe jeg synes er trist. For denne damen er herlig..

Anonymkode: 8facb...864

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...