AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Sikkert dumt spørsmål, men; Noen som er kjent med sodd? La det til tining i går siden det ble planlagt til middag, men så ble vi spontant invitert på middag hos naboen. Vet at man ikke skal fryse ned mat som er avtint. Hva gjør jeg da? Anonymkode: 0d706...343
Hedda-78 Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Sett det i kjøleskapet og spis det i morgen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Spis det i morgen. Fortsett å oppbevar det i kjøleskapet, så går det nok helt fint. Anonymkode: f549d...0f7 1
Taluno Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Jeg hadde spist det i morgen. Jeg gjør det ofte, tar ut middag fra fryser for å spise dagen etter, så dukker det opp noe som gjør at jeg ikke spiser likevel. Om du tok den ut for tining søndag og den har tint i kjøleskap, så vil det være uproblematisk spise tirsdag eller onsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Er det helseskadelig om man fryser det ned igjen? Eller er det bare det at kvaliteten blir dårligere? Anonymkode: 0d706...343
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det helseskadelig om man fryser det ned igjen? Eller er det bare det at kvaliteten blir dårligere? Anonymkode: 0d706...343 Kvaliteten blir dårligere. Som oftest ikke farlig å spise. Anonymkode: 2484b...1af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå