Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 For en uke ramlet jeg på isen og tok meg for med den venstre hånda. Det sa bare et lite knepp inni håndleddet, men det gjorde kjempevondt! Var veldig vondt den første dagen, men det hovnet ikke opp. Nå begynner jeg å bli litt blå og det verker litt oppover i armen men er fremdeles ikke hoven, kan bevege leddet og fingrene men leddet er vondt. Noen som vet om det kan være brudd? Har ikke så vondt at jeg jeg går til legen, men om det kan være brudd så hadde det kanskje vært greit?
Gjest lege? Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Dra på legevakta. Jeg gikk ei uke med et lite brudd i selve foten uten å oppsøke lege. Det hovnet ikke opp, men var blått og ømt og gjorde skikkelig vondt når jeg trådte feil... Grunnen til at jeg ikke oppsøkte legevakta, var at jeg ikke hadde tid, men jeg forstod etterhvert at det var et brudd...
vixen Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Da jeg brakk håndleddet sa det knepp da jeg tok meg for. Var veldig vondt å ta på, men kunne bevege fingrene, selv om det kunne være vondt. Hovnet svært lite opp, men fikk små blodutredelser...
Malama Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Om du mistenker brudd, så oppsøker du legehjelp, en plass de har røntgenmulighet, følgelig er legevakta det normale stedet å få for de aller fleste. Det kan jo være et brudd, og da er legen rett sted.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Takk for svar! Jeg er jammen ikke sikker, det gjør liksom ikke vondt nok til å gå til legen, men det går ikke over heller så vi får se! (Men da er det altså mulig med brudd uten at man blir hoven?)
vixen Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 (Men da er det altså mulig med brudd uten at man blir hoven?) ← Jeg hadde bare en liten "kul" som stakk opp akkurat der hånden begynner.... der var det veldig vondt og litt blått. For min del kjentes håndleddet litt "løst" ut. Slarkete om du skjønner hva jeg mener?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Ikke noe slark her! Bare litt blått og vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå