AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Hei! er det slik at dere kvinner blir mer kåt når dere får drukket en del prosecco? Dirty praten kommer ivertfall til live.. Anonymkode: d85b6...5e5
starken Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Ja. Ingenting gjør meg så kåt som å drikke prosecco. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Rødvin er det som funker. Anonymkode: ba112...4f5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Alkohol generelt. Når jeg drikker er jeg lett å overtale. Anonymkode: ad67c...5b4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alkohol generelt. Når jeg drikker er jeg lett å overtale. Anonymkode: ad67c...5b4 Overtale? Tar du ikke ansvar for dine egne valg, som voksen? Anonymkode: e61d9...05c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 Jeg blir ekstremt kåt av alkohol. Løsner opp mange hemninger og gjør ting jeg aldri ville gjort i edru tilstand. Anonymkode: c89b6...f12 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Ja, men helst noen andre bobler som cremant. På fredager har jeg det ofte travelt på jobb og rekker stort sett ikke å spise noe hele dagen. Når jeg kommer hjem etter en lang dag på fredager åpner kjæresten min ofte en flaske bobler. Det kicket det gir av å drikke et eller to glass bobler på tom mage gjør meg superkåt, og det blir alltid sex før middag på fredager. Anonymkode: b23e3...aea
Gjest Gentleman59 Skrevet 7. april 2024 #10 Skrevet 7. april 2024 Man kan velge å ta spørsmålet som starten på en trolletråd, men jeg kan jo som mann kommentere seriøst: Er det Proseccoen, Champagnen, hvitvinen, GT´n, Aperolen eller rett og slett stemingen som gjør oss (kvinner og menn) kåte? Ja, jeg har opplevd gjennom livet at kvinner har blitt mer flirtende med Prosecco, Champagne, hvitvin, GT, Aperolen eller noe annet, men kommer det at hun blir vartt opp og servert og kanskje litt forført eller er det alkoholen som skaper kåtheten? Aner ikke, men det er koselig med et glass med noe godt når man hygger seg, eksempelvis å la det dryppe Champagne på hennes kropp og slikke den langsomt opp... Nyt vårdagen. /Mvh PS; hvitvin på verandaen her nå.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #11 Skrevet 7. april 2024 Det å reise på weekend tur på våren, med bobler på hotellrommet etc… det er noe alle må prioritere… Anonymkode: d85b6...5e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #12 Skrevet 7. april 2024 Champagne kanskje. Prosecco har cirka like sexy som Farris... Anonymkode: fc91d...c08
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #13 Skrevet 7. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Champagne kanskje. Prosecco har cirka like sexy som Farris... Anonymkode: fc91d...c08 😂 Anonymkode: 95627...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #14 Skrevet 7. april 2024 Blir sprengkåt bare av å drikke Pepsi Max 🔥 Anonymkode: 34a4e...601
Påkrevd Skrevet 7. april 2024 #15 Skrevet 7. april 2024 Gentleman59 skrev (4 timer siden): Man kan velge å ta spørsmålet som starten på en trolletråd, men jeg kan jo som mann kommentere seriøst: Er det Proseccoen, Champagnen, hvitvinen, GT´n, Aperolen eller rett og slett stemingen som gjør oss (kvinner og menn) kåte? Ja, jeg har opplevd gjennom livet at kvinner har blitt mer flirtende med Prosecco, Champagne, hvitvin, GT, Aperolen eller noe annet, men kommer det at hun blir vartt opp og servert og kanskje litt forført eller er det alkoholen som skaper kåtheten? Aner ikke, men det er koselig med et glass med noe godt når man hygger seg, eksempelvis å la det dryppe Champagne på hennes kropp og slikke den langsomt opp... Nyt vårdagen. /Mvh PS; hvitvin på verandaen her nå. Mann her også, og jeg lurer på om jeg er litt rar eller om det er flere som opplever dette: Ved å drikke moderat, kan jeg føle en dalende sexlyst og dermed også få problemer med å få/opprettholde en ereksjon. Det som er merkelig er at hvis jeg drikker til jeg er ordentlig god og full, kan jeg bli steinkåt igjen, og pikken står som et spett🤷♂️
Gammelsmurfen Skrevet 7. april 2024 #16 Skrevet 7. april 2024 Ingenting er som å kaste kjæresten ned på senga, rive av henne klærne, mine egne og køyra på. Edru.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #17 Skrevet 8. april 2024 Merker lett på kjæresten nor hun har tatt noen glass ja I helgen var vi sammen spiste go mat å drakk litt, eg la meg først, voknet med den stå pikken da hun hadde forsynt seg grovt der nede, det endte i eit nydeleg ligg❤️ Anonymkode: 0bbea...cba
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #18 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Overtale? Tar du ikke ansvar for dine egne valg, som voksen? Nja. Hvis et visst promillenivå inntreffer, kombinert med lett stemning ellers, blir jeg lysten. Og jeg synes at ting høres ut som en god idé akkurat der og da. Men jeg har et par venninner som "passer på meg" når vi er ute. Skulle noen gager ønske jeg var litt mindre "sånn", for jeg er nok litt for enkel å sjekke opp og er litt kjent for det. Anonymkode: ad67c...5b4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #19 Skrevet 8. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nja. Hvis et visst promillenivå inntreffer, kombinert med lett stemning ellers, blir jeg lysten. Og jeg synes at ting høres ut som en god idé akkurat der og da. Men jeg har et par venninner som "passer på meg" når vi er ute. Skulle noen gager ønske jeg var litt mindre "sånn", for jeg er nok litt for enkel å sjekke opp og er litt kjent for det. Anonymkode: ad67c...5b4 Hvor pleier du å gå ut 😜😅? Anonymkode: af1fa...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå