Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Profilbilde av meg selv med bikinioverdel og bar mage. Bikinien skjulte alt. Hadde på bukse, men på bilde kunne man bare se overkroppen fra magen og opp. Mora til han jeg var sammen med hadde fått vite det av noen og da ble det slutt. De vil ikke ha noe med meg å gjøre. Og JA jeg kan forstå det. Det var forferdelig ugjennomtenkt av meg. Nå går det rykter om at jeg er lett på tråden. Har ikke så mange følgere og har låst profil. Men de mener dette kan spres på nett. Jeg er liksom ikke den peneste jenta, jeg har ikke influencerkropp liksom. Så derfor tenkte jeg ikke at det var så ille. Men nå er jeg knust fordi det er slutt. 
Måtte vel egentlig bare få ut litt frustrasjon og kjærlighetssorg

Anonymkode: f320c...8af

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like greit at det er slutt?

Hvis alt som skal til er at svigermor ser et bikini bilde på insta.....   "Kan spres på nett"? Det er på insta, det er på nett..... Et bikini bildet, med kun overkropp.

Altså.... Moren hans reagerer på ingenting...og sønnen hennes handler ut fra mammas mening..... Det kan umulig være en mann du skulle ønske du fortsatt var i forhold med.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri hatt bikinibilder av meg på nettet. 

Men å gjøre det slutt pga slike bilder, og sladre om slikt er også totalt lavmål. Bygdedyret er stygt 

Anonymkode: 037e1...c1a

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om kort tid vil du se at dette var det beste for deg, og at du slapp unna mange år med potensielt ekstremt giftige relasjoner. Et uskyldig bilde i bikinioverdel er virkelig ikke noe å skape styr over. 

Anonymkode: 17bb7...c64

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres jo ut som om du skal være glad du slapp unna både svigermor og mammadalten...

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

En som blir diktert av mamma om hvem han skal være sammen med og ikke, er ikke noen du trenger å ha noe med å gjøre. Han burde bli mer selvstendig først. Et sånt bilde er jo ikke verre enn det man ser på stranda, så bildet i seg selv synes jeg høres uproblematisk ut uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har samboeren bikinibilde av meg på FB, og det er ikke bare overkropp. I tillegg er jeg godt voksen. Men han synes vel jeg er fin da :)

Jeg tenker du skal være glad dette forholdet døde så kjapt. Den sønnen og svigerfamilien ville du ikke hatt

Anonymkode: e0c0e...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er ikke at du har bikinibilde på profilen din. Problemet er at de sprer stygge rykter om deg. Fy f*%n for noen drittfolk. Både eksen din og familien hans. Du fortjener en ordentlig snill mann! Ikke en drittsekk som later som han er snill for å få deg på kroken 🤬 Du har blitt lurt! Omgi deg med gode venner nå, mennesker som bryr seg om deg ❤️

Anonymkode: 1657e...fdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode ord folkens! Vi har vært sammen i flere år da. Men vi tok oss en pause en god stund. Ikke noe fælt som hadde skjedd, vi bare følte det var best sånn. Så ble vi sammen igjen, men hver gang vi ha hatt småkrangler så sier han hele tiden at vi bare er venner. Selvom vi oppfører oss som kjærester altså. Tenkte faktisk lite over at dette ble så galt. 

Det er vondt å stå midt oppi dette, men jeg må bare prøve å komme meg videre. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare ledd høyt om jeg fikk en tilsvarende begrunnelse. Og ønsket han lykke til med moren, og fremtidige relasjoner. 

Anonymkode: b3d24...629

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sykt. 

Paranoide forklaringer. Er de ekstremt rike? Redde for utpressing? 

Bra du kommer deg videre, det der fortjener du ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Så spesielt.. Er de veldig religiøse? 

Anonymkode: c88de...10a

• Liker 1
Skrevet

Good riddance ts. Du kommer til å være glad for dette om en stund!

AnonymBruker
Skrevet

Samme hva dere sier, bikinibilde på sosiale medier er trash. Det finnes ingen annen grunn å gjøre det enn at man higer etter kommentarer og har lyst å vise seg fram. Det er ingen alternativ forklaring til å legge ut bikinibilde av seg selv. Det er hva det er, normalisering av det fungerer rett og slett ikke. 

Anonymkode: b8e6d...be0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land er de ifra?

Anonymkode: 2f0aa...41b

AnonymBruker
Skrevet

Norske og nei ikke noe spesielt religiøse. Noen mener det er trash, andre ikke. Jeg gjorde en feil i dems øyne og vi ser på det ulikt. og jeg vet at jeg ikke er noe person som drar til meg oppmerksomhet. Derfor tenkte jeg ikke så mye over det. Nå skal det ekstremt små bagateller til før ting jeg gjør blir ansett som store feil. Det straffer seg. Men jeg skal godta at det aldri blir fortalt noe som skjer når det gjelder han. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir nok den største hora i sommer også med bikini. Sinsykt rart han har oppfordra meg kjempemange ganger til å vise frem kroppen min (før da jeg var flau for å skifte hvis vi hadde vært på stranda eller noe), han lo og sa at alle har sett en pupp eller ett eller ant. Men saken blir sikkert en heeeelt annen når det gjelder å gjøre det «live». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Samme hva dere sier, bikinibilde på sosiale medier er trash. 

Kanskje det, men å la mamma bestemme bruddet sitt er virkelig lavmål. Oouh mamma sier vi må slå opp! 

Anonymkode: bc5a3...496

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Samme hva dere sier, bikinibilde på sosiale medier er trash. Det finnes ingen annen grunn å gjøre det enn at man higer etter kommentarer og har lyst å vise seg fram. Det er ingen alternativ forklaring til å legge ut bikinibilde av seg selv. Det er hva det er, normalisering av det fungerer rett og slett ikke. 

Ingen har sagt noe annet. 

Men for meg er det mer "trash" at mor får sønn til å dumpe en dame på grunn av et bilde på SoMe. 

Anonymkode: b3d24...629

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...