AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #21 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke faste plasser. Min sykkel har stått der i et halvt år. Hvis hun bare hadde sagt «kan du» eller «kunne du tenke deg å» så hadde jeg ikke hatt noe problem med det, men den der «fint om du» opplever jeg bare kommanderende, sjefete og frekk. Anonymkode: f742a...956 Enig med deg. Man kommer langt med høflighet, men det er hun ikke så behold plassen. Anonymkode: 78fa4...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #22 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig med deg. Man kommer langt med høflighet, men det er hun ikke så behold plassen. Anonymkode: 78fa4...92e Jeg prøvde å stå på krava, men da begynte hun med manipulering («hvorfor vil du ikke ta hensyn til naboene dine ??!» og «hvorfor må du lage en stor greie ut av dette??!!») Så jeg bare satte sykkelen min inn i leiligheten min. Hater sånt. Anonymkode: f742a...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #23 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sier det der ofte. Både på jobb og i fritiden. Det er en høflig måte å si at noen skal gjøre noe. Fint om du kan vippse meg, fint om du rydder vekk tallerken etc etc. Kommer selvsagt an på kontekst, men ordlyden er ok. Anonymkode: 83a2d...9a2 Hadde du sagt det til en nabo, om du feks ville at naboen skulle passe katten din, hente posten din eller flytte blomsterpotta si litt lenger vekk fra inngangsdøra di? Anonymkode: f742a...956 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #24 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg prøvde å stå på krava, men da begynte hun med manipulering («hvorfor vil du ikke ta hensyn til naboene dine ??!» og «hvorfor må du lage en stor greie ut av dette??!!») Så jeg bare satte sykkelen min inn i leiligheten min. Hater sånt. Anonymkode: f742a...956 Sånne som naboen din irriterer meg, men jeg skjønner deg. Jeg hater slikt også, men etter hvert som jeg har blitt eldre velger jeg mine kamper og sier fra hvis noen er urimelige (før holdt jeg det inni meg). Hadde svart henne noe som dette: det er ikke faste plasser. Om du er så redd for sykkelen din så burde den uansett ikke stått ute. Om hun bare forsetter så si, vi kan prates igjen når du har roet deg ned. Så går du. Ikke bruk plass i leiligheten din. Ta tilbake plassen og ikke la henne behandle deg sånn ❤️ Anonymkode: 78fa4...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #25 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke bruk plass i leiligheten din. Ta tilbake plassen og ikke la henne behandle deg sånn ❤️ Glemte å si at hun også antydet at sykkelen min kom til å bli skadet/ødelagt om den fortsatte å stå der. Tok det som at hun rett og slett truet med å skade sykkelen min om jeg ikke flyttet den. Jeg føler meg svak og patetisk men klarte ikke stå i det altså. Anonymkode: f742a...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #26 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde å stå på krava, men da begynte hun med manipulering («hvorfor vil du ikke ta hensyn til naboene dine ??!» og «hvorfor må du lage en stor greie ut av dette??!!») Så jeg bare satte sykkelen min inn i leiligheten min. Hater sånt. Anonymkode: f742a...956 Da er det bare å stille samme spørsmål tilbake? Og at hun må ta det med styret (eller hvem som nå bestemmer antall sykkelparkeringer) om at de må utvide. Anonymkode: 7717c...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 7. april 2024 #27 Del Skrevet 7. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde å stå på krava, men da begynte hun med manipulering («hvorfor vil du ikke ta hensyn til naboene dine ??!» og «hvorfor må du lage en stor greie ut av dette??!!») Så jeg bare satte sykkelen min inn i leiligheten min. Hater sånt. Anonymkode: f742a...956 Altså, du har jo oppfattet henne helt korrekt. Hun tar seg til rette, og har nok funnet en måte å snakke på der hun ofte får det akkurat som hun vil. Men, hva kan man egentlig gjøre med det? Eneste er om det er flere naboer som oppfatter henne på samme måte, da kan man kanskje rotte seg sammen mot henne. Men å gå imot henne som enkeltperson? Det hadde jeg ikke orket. Med mindre du er klar for er helvete de neste årene, med stadige konfrontasjoner, baksnakking og i verste fall ufrysning (hvis hun får med seg flere). Endret 7. april 2024 av AllahBallah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #28 Del Skrevet 7. april 2024 Her tenker jeg at det ikke bare er måten hun ordlegger seg på som er problemet, men at hun krever ting fra deg (og sikkert mange andre) som er helt bak mål. Ved å ordlegge seg sånn er det jo også en forventning om at skal føye deg uten protest, så skjønner veldig godt at du reagerer. Sånne mennesker får dessverre ofte viljen sin fordi de er så manipulative og lager så store problemer for andre om de ikke føyer seg. Hadde nok gjort det samme som deg, men det er jo fryktelig trist.... Anonymkode: bc271...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #29 Del Skrevet 7. april 2024 AllahBallah skrev (16 minutter siden): Altså, du har jo oppfattet henne helt korrekt. Hun tar seg til rette, og har nok funnet en måte å snakke på der hun ofte får det akkurat som hun vil. Men, hva kan man egentlig gjøre med det? Eneste er om det er flere naboer som oppfatter henne på samme måte, da kan man kanskje rotte seg sammen mot henne. Men å gå imot henne som enkeltperson? Det hadde jeg ikke orket. Med mindre du er klar for er helvete de neste årene, med stadige konfrontasjoner, baksnakking og i verste fall ufrysning (hvis hun får med seg flere). For min del hjelper det å lese svarene her og se at det ikke er jeg som er helt blåst. Jeg orker ikke involvere andre og lage masse drama, og ja, hun er nok en sånn som aldri gir seg. Jeg orker ikke, selv om det gjør at jeg føler meg dårlig med meg selv. Anonymkode: f742a...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 7. april 2024 #30 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For min del hjelper det å lese svarene her og se at det ikke er jeg som er helt blåst. Jeg orker ikke involvere andre og lage masse drama, og ja, hun er nok en sånn som aldri gir seg. Jeg orker ikke, selv om det gjør at jeg føler meg dårlig med meg selv. Anonymkode: f742a...956 Forstår deg godt, jeg er heller ikke en sånn type (det er nok de færreste av oss). 😵💫 Om noe må du bare finne deg en måte å hevne deg på, smått og smålig - og anonymt. Sånn typ kline bæsj på dør-håndtaket hennes eller noe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #31 Del Skrevet 7. april 2024 AllahBallah skrev (2 minutter siden): Sånn typ kline bæsj på dør-håndtaket hennes eller noe 😂 Uff, har faktisk vurdert det 🙈 Anonymkode: f742a...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #32 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er jo ikke ordlyden som er feil, men forespørselen. Gitt at du ikke bruker hennes plass. Anonymkode: 83a2d...9a2 I denne sammenhengen er det åpenbart en kommando, og bare bittelitt bedre enn om hun hadde skrevet «Flytt sykkelen din!!!». Anonymkode: 252d5...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå