Gå til innhold

Bil på verksted

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde bilen min på service denne uka, og de fant en del feil som må fikses. De var veldig ivrige på å sette opp ny time så fort som mulig. Noen av feilene hastet ikke, så de ble enige om at de kunne vente med det og gi meg kostnadsoverslag. Den feilen som skal fikses er heller ikke noe som MÅ fikses, men det er en feil som gjør at det er ubehagelig å kjøre den pga sterk lukt som kommer inn i bilen. 

Det jeg lurte på var at da jeg skulle betale for servicen sa de at det var bedre om jeg ventet med å betale til neste uke når de var ferdig med hele ordren. Men hvem er dette bedre for? 😅 Jeg hadde jo satt av de pengene til service denne uken så det var ikke noe problem for meg å betale der og da. Det jeg blir skeptisk til er om at de har "låst" meg til å bruke det verkstedet og at de egentlig vet at det er billigere å fikse et annet sted. Eller kan det være en annen fornuftig grunn til at det er bedre å vente med å betale? Jeg har null peiling på bil og har blitt lurt før så jeg blir litt skeptisk... 🙈

Anonymkode: c4b51...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ikke sikkert det er for å lure deg, men det er nok for å knytte deg sterkere til akkurat dette verkstedet så de får resten av jobben også de tilbyr deg å vente med betaling.

Hadde som deg blitt skeptisk og betalt for det de hadde gjort, også hadde jeg tatt en prat med bilkyndige venner om de andre tingene de mener må gjøres/evt fått et tilbud fra andre verksteder på dette.

Anonymkode: 80264...fd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...