Gå til innhold

Om jeg lot deg knulle andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde følt meg som en verdiløs ting som du følte at var greit å låne bort.

Jeg hadde gått etter et sånt forslag og det ville nok gitt meg en knekk lenge etterpå.

Anonymkode: 4a34c...c94

Min samboer og jeg har hatt trekant med en ekstra kvinne flere ganger. Hun sier hun liker å se at jeg er med en annen, men at hun er med så det blir noe vi gjør sammen. 

Samtidig, når jeg har spurt om hun ønsker at vi har med en mann istedenfor, svarer hun noe av det samme, at hun hadde følt seg brukt. 

Jeg føler meg ikke veldig brukt når vi har med en kvinne. Oppleves det annerledes mtp kjønn? Om du skjønner hva jeg mener 😊

Anonymkode: 84f61...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min samboer og jeg har hatt trekant med en ekstra kvinne flere ganger. Hun sier hun liker å se at jeg er med en annen, men at hun er med så det blir noe vi gjør sammen. 

Samtidig, når jeg har spurt om hun ønsker at vi har med en mann istedenfor, svarer hun noe av det samme, at hun hadde følt seg brukt. 

Jeg føler meg ikke veldig brukt når vi har med en kvinne. Oppleves det annerledes mtp kjønn? Om du skjønner hva jeg mener 😊

Anonymkode: 84f61...237

Det er nok individuelt og ikke kjønnsbetinget. Jeg er nokså sikker på at det vanligste er at man tar inn en ekstra mann i parsexen. Det skulle tyde på at kvinner ikke er samstemte om de føler seg brukt i en slik setting.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Føler ikke jeg kan gi så bra sex, det går til tider litt fort... er en kjempe kjekk mann, men gruer meg av og til, dette har gitt fantasier om at andre også kan  tilfredstille damen? Andre som har vært borti det? Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

Du kan være helt perfekt, selv om det går litt fort. Så lenge du ikke bare kjører på, og tar deg tid i starten. 

Ha tro på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Det er nok individuelt og ikke kjønnsbetinget. Jeg er nokså sikker på at det vanligste er at man tar inn en ekstra mann i parsexen. Det skulle tyde på at kvinner ikke er samstemte om de føler seg brukt i en slik setting.,

Jeg ser jo hva hun mener. Jeg har hatt MKM trekant tidligere og det er.. "hardere" og mer røffere om det gir mening. Samtidig klarer jeg ikke helt forstå hvordan hun ikke føler at hun bruker meg samtidig som hun ville følt deg brukt om det var motsatt.

Vi har snakket mye om det altså, hun klarer ikke helt å argumentere så hun forstår det selv, det er mer en følelse enn noe annet. Og det er jo helt greit det 😊

Anonymkode: 84f61...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Føler ikke jeg kan gi så bra sex, det går til tider litt fort... er en kjempe kjekk mann, men gruer meg av og til, dette har gitt fantasier om at andre også kan  tilfredstille damen? Andre som har vært borti det? Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

Å åpne et forhold krever meget god kommunikasjon. Om absolutt alt, spesielt det vi synes er mest vanskelig å prate om. Dersom dette er noe du tenker vil kunne gi dere begge glede, er det å prate sammen, les dere opp på nett, hør på podcast om emnet etc

Jeg er ikkemonogam, og har fler enn èn partner. Men om man åpner opp, er det viktig at begge to er enige. Og snakker sammen underveis, for det vil oppstå spørsmål og usikkerhet. Skal dette være random folk fra byen og aldri sees igjen? Skal dette bli en eller flere faste elskere, og om så, hvor mye tid skal tilbringes med disse?

For min del er monogami utelukket, uavhengig av varighet på samleie. 

Og som nevnt, leketøy, fingre og munn er vel så godt som pikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Føler ikke jeg kan gi så bra sex, det går til tider litt fort... er en kjempe kjekk mann, men gruer meg av og til, dette har gitt fantasier om at andre også kan  tilfredstille damen? Andre som har vært borti det? Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

Mange menn tenker at sex er over når mannen har kommet. Og det er jo mest vanlig. Men det er mye du kan gjøre etter dette. 

Å ta inn en ekstra bør aldri være et supplement for det du mener er en mangel fra deg. Men et tillegg til noe som fungerer bra fra før. 

Anonymkode: 84f61...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

At du kanskje ikke var rett mann for meg allikevel. 
Jeg kan ikke ha en kjæreste som gladelig «lar meg» knulle andre. Sex med andre en partner er fullstendig uinteressant.

Anonymkode: 59be5...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Føler ikke jeg kan gi så bra sex, det går til tider litt fort... er en kjempe kjekk mann, men gruer meg av og til, dette har gitt fantasier om at andre også kan  tilfredstille damen? Andre som har vært borti det? Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

G 35? Du mener vel mann 35🙄   jeg ville ikke likt det nei. 

Anonymkode: d09fa...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

G 35? Du mener vel mann 35🙄   jeg ville ikke likt det nei. 

Anonymkode: d09fa...6a6

«Jentesex»? Du mener vel «kvinnesex»? «Jentetur»? Du mener vel «kvinnetur»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Føler ikke jeg kan gi så bra sex, det går til tider litt fort... er en kjempe kjekk mann, men gruer meg av og til, dette har gitt fantasier om at andre også kan  tilfredstille damen? Andre som har vært borti det? Og hva ville du som dame følt? G35

Anonymkode: 896d8...296

Lettelse. Jeg synes sex er litt slitsomt og hadde syntes det var positivt at du blir fort ferdig. Hadde ikke takket ja til å ha sex med andre, det gidder jeg ikke. Da ordner jeg heller saken selv om jeg skulle få lyst på en orgasme.

Anonymkode: 56ac0...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takk. 

Anonymkode: 6fc6c...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes sex er litt slitsomt

Hvorfor slitsomt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...