Montezuma Skrevet 9. februar 2006 #21 Skrevet 9. februar 2006 skittentøyskurver: vi har 6 stk... kjøpte noen i hvit plast på ikea (digre bokser som der er utstilt til bruk for resirkulering), borret hull i dem og stablet oppå hverandre. (til lys 40, mørk 40, lys 60, mørk 60, ull og hvitt.) slipper da å sortere klær utover hele gulvet, og ungene synes sikkert det er mye greiere å legge klær til vask! ← Jeg anbefaler færre skittentøyskurver. jeg hadde så mange før, med det resultat at jeg var den eneste som klarte/gadd sortere klærne. Nå har vi tre; en til hvitt, en til mørkt og en til farger. Dette skjønner alle , selv 6åringen og pappa'n!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #22 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har aldri giddet det med flere vaskekurver, jeg tar heller en stor en og sorterer selv. Du kan banne på at jeg hadde sjekket gjennom alle før jeg vasket uansett......
Gjest Fruktfat Skrevet 9. februar 2006 #23 Skrevet 9. februar 2006 Jeg anbefaler færre skittentøyskurver. jeg hadde så mange før, med det resultat at jeg var den eneste som klarte/gadd sortere klærne. Nå har vi tre; en til hvitt, en til mørkt og en til farger. Dette skjønner alle , selv 6åringen og pappa'n! ← vi er bare to voksne da... jeg synes det er helt perfekt (jeg som vasker klær); en boks er en maskin.
Catlin Skrevet 13. februar 2006 #24 Skrevet 13. februar 2006 Min drøm når vi skal bygge på vaskerom er en halv-vegg med dusj. Dusjen skal være sånn i knehøyde - med en halv dusjvegg og sluk. Vi skal ha dør rett ut i hagen. Så da har jeg "sluse" der jeg kan dusje av møkkete unger, sko, blomster etc. Hm, det ble kronglete forklart. Håper du forstår hva jeg mener.
Annie Skrevet 17. februar 2006 #25 Skrevet 17. februar 2006 Har du plass ville jeg skaffet tørkeskap i tillegg til tørketrommel. Ellers hyller til forskjellige vaskemidler og 2 skittentøykurver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå