Gå til innhold

Sug i hodet/følelse av hodet sovner/besvimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Noen ganger ligger jeg eller sitter så brått får jeg et slags sug i hodet. Akkurat som jeg er på vei til å besvime eller at hjernen/hodet er på vei til å sovne.. jeg er helt våken og kan gå tur feks også. Akkurat som jeg føler jeg er på vei til å forsvinne/dø/ eller at jeg er på vei til å forsvinne fra verden.. jeg sliter med mye angst.. men kommer liksom helt brått. Varer bare 1-2 sekunder.. så er det helt fint igjen. 
Akkurat som akutt at jeg jeg føler jeg er på vei til å besvime eller dø bort i 1-2 sek. Det oppstår i hodet så får jeg puls på 200 akkurat når det skjer.. så må jeg liksom skjerpe meg eller gjøre slik jeg gjør når jeg nesten holder på å sovne og jeg ikke skal sovne.. kjapt få meg til normalen igjen.. ingen Amdre symtomer enn dette da dette skjer.. hva kan dette være? Andre som har det slik? 

AnonymBruker
Skrevet

AAAAHH,du har garantert ADHD.  Les deg opp på syndromet og bil medlem i gruppen "Vi som fikk påvist ADHD i 40+"

Anonymkode: 65a0e...47c

Skrevet

Hæ? Hva har det med dette å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du spørre en lege om ikke et forum

Anonymkode: e5adf...fbf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Karolinekn skrev (1 time siden):

Hæ? Hva har det med dette å gjøre? 

Les deg opp,eller spør på KG. Du får garantert den diagnosen. Tro meg.

Du er ikke alene....

AnonymBruker
Skrevet

Er du på 3 eller 4 vaksinen nå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angst? Epilepsi?

Anonymkode: 6f684...d49

Skrevet

Bare aldri hørt at epilepsi varer 1 sekund?.. kan være angst ja 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du på 3 eller 4 vaksinen nå?

Tatt 2. hatt covid 3 ganger 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Les deg opp,eller spør på KG. Du får garantert den diagnosen. Tro meg.

Du er ikke alene....

Prøvde søke. Men fikk liksom ikke noe relevant til det jeg skrev over 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Angst? Epilepsi?

Har ikke epilepsi. Ikke som jeg vet..? 
og ikke hørt at det kun kan vare 1 sekund bare? 
angst ja. Det har jeg.. svært helseangst. Men syns det er rart at angst kan gi akkurat dette 

Skrevet

Høres litt ut som blodtrykksfall

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Snabeltann skrev (Akkurat nå):

Høres litt ut som blodtrykksfall

Kan det vare bare 1-2 sekunder? Og kommer ikke det bare når man reiser seg? Skjer når jeg bare går feks også. 

AnonymBruker
Skrevet
Karolinekn skrev (6 minutter siden):

Kan det vare bare 1-2 sekunder? Og kommer ikke det bare når man reiser seg? Skjer når jeg bare går feks også. 

Litt skummelt om du kjører bil,er flyver eller bussjåfør....

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Noen ganger ligger jeg eller sitter så brått får jeg et slags sug i hodet. Akkurat som jeg er på vei til å besvime eller at hjernen/hodet er på vei til å sovne.. jeg er helt våken og kan gå tur feks også. Akkurat som jeg føler jeg er på vei til å forsvinne/dø/ eller at jeg er på vei til å forsvinne fra verden.. jeg sliter med mye angst.. men kommer liksom helt brått. Varer bare 1-2 sekunder.. så er det helt fint igjen. 
Akkurat som akutt at jeg jeg føler jeg er på vei til å besvime eller dø bort i 1-2 sek. Det oppstår i hodet så får jeg puls på 200 akkurat når det skjer.. så må jeg liksom skjerpe meg eller gjøre slik jeg gjør når jeg nesten holder på å sovne og jeg ikke skal sovne.. kjapt få meg til normalen igjen.. ingen Amdre symtomer enn dette da dette skjer.. hva kan dette være? Andre som har det slik? 

Var mye rare svar her altså! 
Jeg har dette ofte, særlig i perioder med mye stress/angst. I og med at du skriver at du har angst, ville jeg nok tenkt at det er et symptom pga det. Jeg kan få det sånn i alle mulige situasjoner. Før ble jeg redd, men etter å ha hatt det slik i flere år skjønner jeg at det ikke er farlig. Ubehagelig er det uansett. 

Anonymkode: 35cd9...a37

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AAAAHH,du har garantert ADHD.  Les deg opp på syndromet og bil medlem i gruppen "Vi som fikk påvist ADHD i 40+"

Hvor finner man den gruppen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var mye rare svar her altså! 
Jeg har dette ofte, særlig i perioder med mye stress/angst. I og med at du skriver at du har angst, ville jeg nok tenkt at det er et symptom pga det. Jeg kan få det sånn i alle mulige situasjoner. Før ble jeg redd, men etter å ha hatt det slik i flere år skjønner jeg at det ikke er farlig. Ubehagelig er det uansett. 

Anonymkode: 35cd9...a37

Ja. Jeg har veldig mye stress og angst nå.. har du det helt likt som meg siden du skriver at du har fått dette flere ganger? Kn jeg skrive til deg privat? :) ble veldig mye her… 

Skrevet
Karolinekn skrev (21 minutter siden):

Ja. Jeg har veldig mye stress og angst nå.. har du det helt likt som meg siden du skriver at du har fått dette flere ganger? Kn jeg skrive til deg privat? :) ble veldig mye her… 

Ønsker bare høre om du har det helt likt og hvordan du føler det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik jeg også, men opplever det som et "smell." Pulsen stiger skyhøyt og det føles slik du beskriver. Er angst, går over på noen sekunder..

Anonymkode: 2500a...409

AnonymBruker
Skrevet

Bare aldri hørt at epilepsi varer 1 sekund?.. kan være angst ja 

Epilepsi er ikke bare anfall med kramper. Finnes mange typer. Men så ikke at du hadde skrevet 1 sek. Noe så kortvarig ville ikke jeg ha bekymret meg for. Hadde det vært noe alvorlig, hadde det nok vart lengre enn 1 sek og kanskje vedvarte. Jeg får noe lignende ved angst, et slags sug i hodet/rar følelse. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...