Gå til innhold

Hvor ofte sitter du og din mann i hver stol og onanerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har en onaneringkveld samtidig en gang i mnd. Kan anebefales :)

Anonymkode: 54ab9...25e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vilt.. Aldri før i mitt liv har jeg hørt noe så vågalt. 

At dere tørr. 

Anonymkode: d9388...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Æh.... for et spørsmål

Anonymkode: a4f4a...e64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og mannen min har en onaneringkveld samtidig en gang i mnd. Kan anebefales :)

😐😐

Anonymkode: 72445...c36

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe for meg, onanere kan jeg gjøre sjøl. Når jeg er med kona skal vi elske.....

Anonymkode: 2d429...090

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din heter Skybert?

Anonymkode: bc324...332

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er helt vilt.. Aldri før i mitt liv har jeg hørt noe så vågalt. 

At dere tørr. 

Anonymkode: d9388...f1b

Vi gjør det selvsagt for oss selv uten andre tilstedet. Det gjør at vi bare slapper enda mer og kan glemme tid og sted. Som sagt det kan anbefales :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anbefaler på det sterkeste på sterke sjeler, for det styrker vennskapsforholdet med mange hakk. Altså, jeg har gjordt det med mange venninner.. Typisk på søndager, spinnvill bakruskåt, uredd og syntes litt synd på hverandre.. "Ok, vi låser døra.. så skal jeg ronke deg tom for frustrasjoner, din grahoinn"😄

Men vi satt sjelden i hver vår stol, men vi onanerte hverandre.. det var jo både lærerikt, pirrende deilig, for vi ble så hjertebankende kåt av å onanere hverandre. Det skjedde ikke bare i huset, men også ved  overnattinger sammen. Telturer, sydenturer, campingturer, skogsturer og i bilen. Aldri følt på noe sjalusi i vennskapet heldigvis, da har det nok vært kjærestefølelser inn i bildet.

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Anbefaler på det sterkeste på sterke sjeler, for det styrker vennskapsforholdet med mange hakk. Altså, jeg har gjordt det med mange venninner.. Typisk på søndager, spinnvill bakruskåt, uredd og syntes litt synd på hverandre.. "Ok, vi låser døra.. så skal jeg ronke deg tom for frustrasjoner, din grahoinn"😄

Men vi satt sjelden i hver vår stol, men vi onanerte hverandre.. det var jo både lærerikt, pirrende deilig, for vi ble så hjertebankende kåt av å onanere hverandre. Det skjedde ikke bare i huset, men også ved  overnattinger sammen. Telturer, sydenturer, campingturer, skogsturer og i bilen. Aldri følt på noe sjalusi i vennskapet heldigvis, da har det nok vært kjærestefølelser inn i bildet.

Onanere hverandre? Dere hadde med andre ord sex med hverandre 😉

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjedd. Og det kommer aldri til å skje.

Anonymkode: 76127...a02

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi gjør det selvsagt for oss selv uten andre tilstedet. Det gjør at vi bare slapper enda mer og kan glemme tid og sted. Som sagt det kan anbefales :)

Ja.. i forhold er det jo like viktig å onanere sammen eller alene, for det avlaster jo sexen. Det vi fant ut at når vi hadde onani og sex alle andre steder enn soverommet. Så ble soverommet er fristed for kosing uten sex, nattakyss med en behagelig god natt søvn😉

AnonymBruker
Skrevet

Tjass, 3-4 ganger i uka tenker jeg.

Anonymkode: 4c3b0...4ad

Skrevet (endret)
Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Onanere hverandre? Dere hadde med andre ord sex med hverandre 😉

Vi onanerte hverandre mest ja.. en sjelden gang penetrerende sex😄

Pluss oralt da selvfølgelig..

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig ofte, det må jeg innrømme.

Anonymkode: d8377...e76

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var bemerkelsesverdig spesifikk, det skal du ha. Jeg sier ikke at det er dumt, på ingen måte. Det er sikkert et veldig godt råd. Jeg ble bare satt litt ut av hvor spesifikt det var.

For vår del ... aldri.
Kanskje vi burde begynne.

:D

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du hver vår stol eller hver stol?

Det kommer til å bli mye jobb, og mange sure folk, om man skal sitte i hver stol å onanere.

Anonymkode: 9bbe3...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes jo litt kjekt ut å sitte skrevs ovenfor hverandre, øyekontakt og utsikt, prøve å time orgasmen.

Anonymkode: 386dc...893

AnonymBruker
Skrevet

Cam-sex med min fuck-buddy som bor i et annet land. Basically de samme, vi onanerer mens vi ser på hverandre. Anbefales!

Anonymkode: 9fcf5...567

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Cam-sex med min fuck-buddy som bor i et annet land. Basically de samme, vi onanerer mens vi ser på hverandre. Anbefales!

Anonymkode: 9fcf5...567

Tja, hvorfor ikke? Vi gjør det stadig vekk. Vi har begge arbeid som gjør at vi veldig ofte er på ulike steder.

Anonymkode: 722be...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøvde å få det til etter Dagsnytt 18 på onsdager, men med mye kjøring og henting osv, blir det gjerne onani-kollolvie etter Nytt på nytt på fredag i stedet.

Anonymkode: 48c00...195

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...