Gå til innhold

Tegn på fødsel? Eller modning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er nå i uke 37+4.  

har de siste dagene hatt en del menssmerter og kynnere/rier.   Og merker nå at se menssmertene kommer i bølger og stråler ned mot lår og i ryggen.  Hjelper ikke å ligge å slappe av da smertene kommer uansett.   Er dette tegn på fødsel? Eller er dette modningstegn?  
 

men har også konstant vondt nederst i magen. Vet ikke om det er tegn på fødsel eller fordi baby ligger med hode ned?🤔🙈.    Noen som har opplevd dette før? Og vet hva det er for noe?   Vet jeg burde ringe men vil høre om

noen har vært borti lignende? 

Anonymkode: 61b15...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lignende slike i flere uker før fødsel, men de kom og gikk i perioder da. Hjalp ikke å slappe av/bevege meg/ta paracet/dusje/ og alle de typiske triksene. Men det var likevell ikke fødsel, da det etter noen timer ga seg plutselig. Så jeg var inn og ut av sykehuset fordi det var helt likt når fødslene startet også.

Så det kan ingen her svare deg på, kan være fødselen som er anmarsj, eller det er modning. Ta en telefon til føden du. Mine rier ved første fødsel satt kun i ryggen og nedover beina, kynnere satt kun i magen. De andre fødslene hadde rier i ryggen, magen og nedover beina. Og kynnere kun smerter i magen, men modningsrier var som vanlige rier.

Anonymkode: e5f94...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å kjenne etter selv siste ukene om livmortappen var moden. Er den umoden er den fast og nesten som nesetippen, er den miden er den som tungetuppen som avslappet. Jeg sjekket selv frem til jeg hadde ca 3 cm åpning før jeg kontaktet føden. 

Anonymkode: 47ba0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...