svartkatt Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Hvorfor er det så mange epler som neste ikke har smak? Jeg føler jeg nesten like godt kunne drukket vann. Hvorfor kjøper folk disse eplene? De må være populære ettersom det er så mange av de. Eller? Er prisen viktigst? Nå kjøper jeg sjelden epler som koster mer enn 40 kr.kg. helst 30 eller under. Men jeg tviler på at prisen hjelper..? De beste er som regel de norske som kommer hver høst. Innimellom kommer jeg over en eller annen sort som smaker mer enn flertallet. Dette gjelder forøvrig stort sett rødgule og røde epler. Regner med golden delicious og granny smith smaker som de alltid har gjort. Sjelden jeg kjøper eller spiser disse.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Så ble det noe å lure på. Folk har ulike preferanser når det gjelder smak og pris Anonymkode: b8da1...343 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 22 hours ago, svartkatt said: Hvorfor er det så mange epler som neste ikke har smak? Jeg føler jeg nesten like godt kunne drukket vann. Hvorfor kjøper folk disse eplene? De må være populære ettersom det er så mange av de. Eller? Er prisen viktigst? Nå kjøper jeg sjelden epler som koster mer enn 40 kr.kg. helst 30 eller under. Men jeg tviler på at prisen hjelper..? De beste er som regel de norske som kommer hver høst. Innimellom kommer jeg over en eller annen sort som smaker mer enn flertallet. Dette gjelder forøvrig stort sett rødgule og røde epler. Regner med golden delicious og granny smith smaker som de alltid har gjort. Sjelden jeg kjøper eller spiser disse. Har tenkt på det samme. Mange av de røde import-eplene ser veldig gode ut, men smaker nesten ingenting. Elsker norske epler - de er best! Ellers kjøper jeg stort sett gule epler, de er som regel bra. Pink lady pleier å være god smak på, men synes de er litt for søte. Anonymkode: dc3d0...978 1
Gjest Tom.Krus Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 "An apple a day keeps the doctor away" Jeg spiser eple fordi det er sunt og godt. Og så passer det som ett lite "måltid" hvis du er sulten og må vente på middagen. Noen epler har kanskje ikke så mye smak men Pink Lady er ihvertfall søt på smak.
Pjokken Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Norske epler er de eneste det er verdt å få syreskader av.
VetAlt Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Marlene er gode. Passe søte og syrlige (Coop) Kanzi er syrlige, men gode (Coop) Red delicious er smakløse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå