Gå til innhold

Hvordan feirer du Eurovision?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her blir det tapas og quiz før selve sendingen begynner kl 21 :) Vi skal også stemme på beste låt/kostyme etc. Kle oss i glitter og fjær. 

Egentlig skulle jeg reist til UK for å feire men pga økonomien blir det fest hjemme i år. 

Anonymkode: d575f...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det i dag? jeg skal feire med pottis og sjokolade med TV-en på halvlavt volum mens mini sover :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært noen særlig begivenhet her i hus. Ser sikkert på anime i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feire Eurovision? Det har jeg aldri gjort.

Anonymkode: 6931f...516

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte også å lure på om det plutselig var i dag, men det er 11. mai :)

Med foreldrene mine som barn/ung, så hadde vi gjerne egne stemmesedler, eller veddet litt småpenger på vinneren og sånt. 

Som voksen har jeg enten sett det på fester, eller ligget hjemme og prompet i sofaen. Jeg ser det alltid, men jeg må ikke alltid feire. 

Anonymkode: 281a2...b94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer det virkelig ennå? Kan huske at jeg så det som barn da Bobbysocks vant, men kan ikke huske å ha sett det etterpå.

Hadde ikke tv fra jeg flyttet hjemmefra og til jeg flyttet sammen med mannen, og han bryr seg null og niks om å se på noe annet enn fotball på tv.

Anonymkode: 3a046...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eksisterer det virkelig ennå? Kan huske at jeg så det som barn da Bobbysocks vant, men kan ikke huske å ha sett det etterpå.

Hadde ikke tv fra jeg flyttet hjemmefra og til jeg flyttet sammen med mannen, og han bryr seg null og niks om å se på noe annet enn fotball på tv.

Anonymkode: 3a046...bf4

Så du fikk ikke med deg rybakk. Historien din høres suspekt ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som feirer det, må man heise flagget også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer? Nei, jeg setter meg ned i sofaen og ser på programmet. Ser på telefonen mellom sangene og prøver å holde ut til vinneren er annonsert. Men det drar alltid ut så fryktelig lenge, så ikke alltid jeg orker det.

Anonymkode: 508f9...906

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Skal vi heise pride flagget?

Anonymkode: eed6a...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker eurovsion! Da jeg var barn pynta vi alle oss litt, pizza og brus og familiestemming. Selvsagt videreført til mine barn. 
Vi sitter klare i sofan alle mann, barna får og har alltid fått være våkne så lenge de klarte såfremst de ser på tv, vi synger ,stemmer, bestiller takeaway  og drømmer om å kunne være tilstede på galskapen!:) 

Anonymkode: 97479...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ved å sette på noe annet istedet..

Anonymkode: 4d776...39d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri feiret eurovision. Er jo bare en helt vanlig lørdag med noe annet på tv enn det vanlige. Spiser noe digg mat og benker oss foran TV-en med pottis og sjokkis. Musikken er sjelden min greie, men må liksom se på likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 80-90 tallet brukte hele familien å sitte på stua og gi terningkast til låtene. Good times. Nå om dagene er det bare meg. Ungene legger seg tidlig og kona er ikke så interesert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Eksisterer det virkelig ennå? Kan huske at jeg så det som barn da Bobbysocks vant, men kan ikke huske å ha sett det etterpå.

Hadde ikke tv fra jeg flyttet hjemmefra og til jeg flyttet sammen med mannen, og han bryr seg null og niks om å se på noe annet enn fotball på tv.

Anonymkode: 3a046...bf4

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

...ved å sette på noe annet istedet..

Anonymkode: 4d776...39d

 

Tror jeg tar en runde på kjæledyrsforumet og skriver at jeg ikke har kjæledyr... 

Anonymkode: f1b0c...18e

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken er for dårlig, dessverre.

Anonymkode: 84848...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik som jeg gjør resten av året. Jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år så dropper jeg å se på. Israel burde ikke fått lov til å delta!!

Anonymkode: 80b4c...8eb

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidsfordriv2023 skrev (1 time siden):

På 80-90 tallet brukte hele familien å sitte på stua og gi terningkast til låtene. Good times. Nå om dagene er det bare meg. Ungene legger seg tidlig og kona er ikke så interesert. 

Jeg synes ESC har overlevd seg selv. Det var supert på 50-, 60-,70- og 80-tallet, da sangen stod i fokus. Nå er det de som  har det beste sceneshowet som vinner. Det er så mye effekter at en ikke ser artistene lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

Tror jeg tar en runde på kjæledyrsforumet og skriver at jeg ikke har kjæledyr... 

Anonymkode: f1b0c...18e

Du spurte hvordan jeg feirer det, så da svarer jeg at jeg feirer ved å bytte kanal. Aldri er jeg mer takknemlig for at det finnes mer enn en kanal enn da det vises Eurovision på tv.. 🤣

Anonymkode: 4d776...39d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...