AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Del Skrevet 6. april Ser at folk som spiser tilsynelatende sunt og trener styrke spiser mye lomper og drikker energidrikk. Er det veldig sunt? Anonymkode: 9d656...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 6. april #2 Del Skrevet 6. april Hvor i all verden ser du folk spiser lomper og drikker energi drikk??? Energidrikker er ikke sundt og kan være farlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Del Skrevet 6. april Sofakona skrev (2 minutter siden): Hvor i all verden ser du folk spiser lomper og drikker energi drikk??? Energidrikker er ikke sundt og kan være farlig På SoMe. Unge voksne. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så sunt. Speltlomper skalder visst helst være. Kanskje de er redd for gjær og hvetemel. Men energidrikk er de ikke redd for Anonymkode: 9d656...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #4 Del Skrevet 6. april Nei. Variert kosthold er sunt. Det å bare spise lomper og drikke nocco er ikke variert. Det vet du også trådstarter. Det går an å tenke litt selv. Og om du tror at det er sunt, hvorfor undersøker du ikke næringsinnholdet i disse tingene og hva enn du trenger for å være sunn også kan du sammenligne. Det er ikke sunt. Lomper er magert, få kalorier. Energidrikk er som kaffe, gir energi. Så enkelt. Anonymkode: ec395...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Del Skrevet 7. april Energidrikk er direkte skadelig for kroppen, det gir syreskader på tennene. Så det er definitivt ikke sunt. Hvis man vil ha koffein er det mye bedre med kaffe eller te. Speltlomper er jo et godt brødalternativ, så i et generelt sunt kosthold er det sunt med speltlomper. Enkeltmatvarer er ikke det viktige for om man spiser sunt, det er helheten. Anonymkode: f13e2...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Del Skrevet 7. april Jeg spiser speltlomper ganske ofte, men da er det med ost, skinke og masse grønnsaker, eller røkt laks, mager ost og masse grønnsaker. Og da holder det med en lompe med fyll. Anonymkode: e087b...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april Jeg er også glad i lomper, men lager de selv, og nå som jeg prøver å gå ned har jeg kuttet det ut for en stund. Vet ikke hvordan fabrikken får det til å være magert 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå