Gå til innhold

Tenner på svære damer


Kalle Klok

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i slutten av de 40, som har en stor lidenskap for skikkelig store kvinner.  Jeg er ikke spesielt liten selv , er 178/93. Men de eneste damene jeg faller for er mye større enn meg selv. Jeg liker å stå foran en kvinne som er mye høyere enn meg selv, gjerne 1.90 høy eller høyere, og der er faktisk mange slike damer, og i tillegg skikkelig kraftig. På en tur til USA møtte jeg ei dame på 1.94 høy og 170 kg. Det ble full tenning fra min side. I tillegg var ho vakker og velstelt,  tøff klesstil og alt stemte. Men det kunne ikke bli oss da ho bor i USA og jeg her i Norge. Men vi delte noen fantastiske timer sammen. 

Problemet er jo å finne seg ei slik stor kvinne her i Norge som vil akseptere meg som da er mye mindre enn henne....jeg faller ikke for noen som er mindre enn meg selv ! Har prøvd, men det funker aldri ! 

Hva skal jeg gjøre ? Finnes det noe datingsted for oss som vil møte ei "amazon-kvinne" her i Norge eller Europa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bare å gå på Tinder og sveipe? Der finnes jo det meste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impotensen kan bli et hinder her.

Anonymkode: cfed9...f2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle Klok skrev (41 minutter siden):

Jeg er en mann i slutten av de 40, som har en stor lidenskap for skikkelig store kvinner.  Jeg er ikke spesielt liten selv , er 178/93. Men de eneste damene jeg faller for er mye større enn meg selv. Jeg liker å stå foran en kvinne som er mye høyere enn meg selv, gjerne 1.90 høy eller høyere, og der er faktisk mange slike damer, og i tillegg skikkelig kraftig. På en tur til USA møtte jeg ei dame på 1.94 høy og 170 kg. Det ble full tenning fra min side. I tillegg var ho vakker og velstelt,  tøff klesstil og alt stemte. Men det kunne ikke bli oss da ho bor i USA og jeg her i Norge. Men vi delte noen fantastiske timer sammen. 

Problemet er jo å finne seg ei slik stor kvinne her i Norge som vil akseptere meg som da er mye mindre enn henne....jeg faller ikke for noen som er mindre enn meg selv ! Har prøvd, men det funker aldri ! 

Hva skal jeg gjøre ? Finnes det noe datingsted for oss som vil møte ei "amazon-kvinne" her i Norge eller Europa?

Det var en datingside for oss overvektige, men den er nedlagt nå. Jeg traff min samboer der 😊 Men det finnes sikkert muligheter på f.eks Tinder 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Det var en datingside for oss overvektige, men den er nedlagt nå. Jeg traff min samboer der 😊 Men det finnes sikkert muligheter på f.eks Tinder 😊

Ja. Du tenker på "Frodig". Den er dessverre borte. Men det med høyde er like viktig for meg. Ho må være skikkelig høy.

Hyggelig å høre at du fant typen din der 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle Klok skrev (Akkurat nå):

Ja. Du tenker på "Frodig". Den er dessverre borte. Men det med høyde er like viktig for meg. Ho må være skikkelig høy.

Hyggelig å høre at du fant typen din der 😀

Det er Frodig jeg tenkte på ja 😊 

Men da får du ha lykke til i din søken 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Impotensen kan bli et hinder her.

Anonymkode: cfed9...f2a

Det er mye annet man kan gjøre enn PIV vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Det er Frodig jeg tenkte på ja 😊 

Men da får du ha lykke til i din søken 😄 

Takker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (11 minutter siden):

Det er vel bare å gå på Tinder og sveipe? Der finnes jo det meste.

Jeg så kun små og tynne damer der...ble skuffet av hele Tinder

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle Klok skrev (Akkurat nå):

Jeg så kun små og tynne damer der...ble skuffet av hele Tinder

Da har du ikke sveipet nok. Se etter profilene som kun viser ansikt.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (Akkurat nå):

Da har du ikke sveipet nok. Se etter profilene som kun viser ansikt.

Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle Klok skrev (4 minutter siden):

Det er mye annet man kan gjøre enn PIV vet du...

Det vet jeg, men vil uansett oppfatte det som et hinder. Hvor stort, er subjektivt.

Anonymkode: cfed9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det vet jeg, men vil uansett oppfatte det som et hinder. Hvor stort, er subjektivt.

Anonymkode: cfed9...f2a

Så det vil si at jeg skal bare venne meg til tanken på å være alene alltid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Impotensen kan bli et hinder her.

Anonymkode: cfed9...f2a

Hvor kommer dette med at TS er impotent inn? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller går du bare ut i fra at mannen er impotent fordi han tenner på frodige kvinner?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan du skal møte noen med slike spesifikasjoner.  Det finnes ikke særlig man kvinner som er så høye og så kraftige som du etterspør. Norge er i tillegg et lite land så da blir sjansen enda mindre. I tillegg så er det mye mer konformitetspress her og lite aksept for overvekt i en grad.

Du må nok nesten til USA tenker jeg for å ha en stor sjanse å finne slike kvinner. For selv der borte, med over 300 millioner innbyggere, så er det nok ikke flust av dem. Men langt mer enn her. Det er jo derfor det er lettere der borte å finne organisasjoner og dating sider med veldig spesifikke ønsker. 

Er du ikke villig til å flytte for kjærligheten? Eventuelt så må hun flytte hit fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalle Klok skrev (8 minutter siden):

Så det vil si at jeg skal bare venne meg til tanken på å være alene alltid ?

Var det det jeg sa? Prøv å les igjen. Ordet "subjektivt" kan være retningsgivende her.

Anonymkode: cfed9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

imagineme skrev (8 minutter siden):

Hvor kommer dette med at TS er impotent inn? Noe jeg ikke har fått med meg? Eller går du bare ut i fra at mannen er impotent fordi han tenner på frodige kvinner?

Søk og du skal finne.

Anonymkode: cfed9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Søk og du skal finne.

Anonymkode: cfed9...f2a

Jeg har søkt og lett, lett og søkt. Jeg finner det bare ikke. Kan ikke du være så snill og peke ut hvor jeg kan finne informasjonen hvor TS skriver at han er impotent og at dette vil være et problem. Det er jo tydelig at du fant det i hovedinnlegget siden du skrev at potensen kan bli et problem allerede i innlegg #3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med på fetlife? Er jo mange med forskjellige kinks der tror jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (4 minutter siden):

Jeg har søkt og lett, lett og søkt. Jeg finner det bare ikke. Kan ikke du være så snill og peke ut hvor jeg kan finne informasjonen hvor TS skriver at han er impotent og at dette vil være et problem. Det er jo tydelig at du fant det i hovedinnlegget siden du skrev at potensen kan bli et problem allerede i innlegg #3.

Det er ikke tydelig at jeg fant det i hovedinnlegget.

Anonymkode: cfed9...f2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...