Gå til innhold

Til menn;


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men han har jo sagt til deg at dere bare er venner. Du er en venn for han, det er ikke noe mer, og det har han vært ærlig med deg på. Du må tro på han når han sier det.

Anonymkode: a9713...0ae

Det er sant. Selvom han viser mer og mer interesse og det er lenge siden han sa vi burde gå over til vennskap så burde jeg ta utgangspunkt i det. 

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle jeg gjøre det?

Ok, så du ville ikke truffet ei jevnlig uten at du var interessert i dama? Det er jo sånn at menn går med kompiser og ikke venninner. Venninne er gjerne mer enn ei venninne, de fleste menn jeg kjenner som har ei venninne - ligger med venninnen. Nå ble det utrolig mye venninne prat her😂

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er sant. Selvom han viser mer og mer interesse og det er lenge siden han sa vi burde gå over til vennskap så burde jeg ta utgangspunkt i det. 

Anonymkode: c2f9f...aef

Tenker du i det hele tatt over hvor vanskelig det er for han å avvise deg når dere har barn i samme klasse?

Anonymkode: a9713...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 4.04):

Ville dere takket ja gang på gang til ei dame med et treff/,uten sex , typ kaffe o.l UTEN å ha interesse for dama? 

Anonymkode: c2f9f...aef

😁...Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker du i det hele tatt over hvor vanskelig det er for han å avvise deg når dere har barn i samme klasse?

Anonymkode: a9713...0ae

Du er opplagt kvinne, de fleste menn tenker ikke sånn.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 4.04):

Ville dere takket ja gang på gang til ei dame med et treff/,uten sex , typ kaffe o.l UTEN å ha interesse for dama? 

Anonymkode: c2f9f...aef

Jeg har en tidligere kollega som jeg kjenner godt. Hun er i fast forhold, har barn. Jeg har ikke noen skjult agenda med henne. Jeg kunne lett tatt en kaffe med henne. 

Men ikke en jeg ikke har truffet før, eller har en vennskapsrelasjon til fra tidligere. Uten interesse, eller ønske om noe mer kunne en like gjerne tatt en kaffe med en tilfeldig fremmed på gata. 

Anonymkode: 8dddd...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Du er opplagt kvinne, de fleste menn tenker ikke sånn.

Les denne tråden, så skjønner du kanskje hva jeg mener. Det er ikke lett å avvise en person som er så opphengt i deg når man har barn i samme klasse, og ungene er venner.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1731499-klarer-dere-å-ha-en-relasjon-til-en-mann-kun-basert-på-vennskap-med-fordeler/#comments

Anonymkode: a9713...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Les denne tråden, så skjønner du kanskje hva jeg mener. Det er ikke lett å avvise en person som er så opphengt i deg når man har barn i samme klasse, og ungene er venner.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1731499-klarer-dere-å-ha-en-relasjon-til-en-mann-kun-basert-på-vennskap-med-fordeler/#comments

Anonymkode: a9713...0ae

Les hele tråden.

Anonymkode: a9713...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 4.04):

Ville dere takket ja gang på gang til ei dame med et treff/,uten sex , typ kaffe o.l UTEN å ha interesse for dama? 

Anonymkode: c2f9f...aef

Litt usikker på spørsmålet.

Jeg har flere kvinnelige venner, et par dem svært gode venner. De møter jeg jo relativt ofte for å ta en kaffe, en øl osv. 

Siste jeg ville hatt sex med er vennene mine liksom.. Tanken på det er som å skulle hatt sex med søstra mi😅

Anonymkode: 0aaf6...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 4.04):

Ville dere takket ja gang på gang til ei dame med et treff/,uten sex , typ kaffe o.l UTEN å ha interesse for dama? 

Anonymkode: c2f9f...aef

Hvis jeg så på hu som venn ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker du i det hele tatt over hvor vanskelig det er for han å avvise deg når dere har barn i samme klasse?

Anonymkode: a9713...0ae

Hvem er du egentlig? Skremmende 

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker du i det hele tatt over hvor vanskelig det er for han å avvise deg når dere har barn i samme klasse?

Anonymkode: a9713...0ae

Er du faren selv? 😂🙈🙈

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem er du egentlig? Skremmende 

Anonymkode: c2f9f...aef

Hvem jeg er? Hva har det med noe som helst å gjøre?

Anonymkode: a9713...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Les hele tråden.

Anonymkode: a9713...0ae

Hvis du kjenner meg ELLER aner noe om hvem jeg er, kan du si min forbokstav? Du finner meg faktisk overalt, å det er skremmende. Stopp å skyld på skrivemåten,  derfor tar jeg store bokstaver som ikke ER likt meg. For det kan iKke være skrivemåten,  du må ha stalket meg gjennom det hele. 🙉🙉🙉🙉😬

Like før jeg rapporterer dette for stalking og oppslukthet. 

Anonymkode: c2f9f...aef

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du kjenner meg ELLER aner noe om hvem jeg er, kan du si min forbokstav? Du finner meg faktisk overalt, å det er skremmende. Stopp å skyld på skrivemåten,  derfor tar jeg store bokstaver som ikke ER likt meg. For det kan iKke være skrivemåten,  du må ha stalket meg gjennom det hele. 🙉🙉🙉🙉😬

Like før jeg rapporterer dette for stalking og oppslukthet. 

Anonymkode: c2f9f...aef

Jeg har aldri sagt at jeg kjenner deg.

Man trenger virkelig ikke å stalke deg, du har spamma kg med trådene dine om mannfolk i flere år.

Anonymkode: a9713...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ok, så du ville ikke truffet ei jevnlig uten at du var interessert i dama? Det er jo sånn at menn går med kompiser og ikke venninner. Venninne er gjerne mer enn ei venninne, de fleste menn jeg kjenner som har ei venninne - ligger med venninnen. Nå ble det utrolig mye venninne prat her😂

Anonymkode: c2f9f...aef

*Sukk*… menn og kvinner er ikke venner.

Det er ikke sånn det fungerer, ikke over tid.

Da er det en som vil ha den andre til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (15 timer siden):

*Sukk*… menn og kvinner er ikke venner.

Det er ikke sånn det fungerer, ikke over tid.

Da er det en som vil ha den andre til sengs.

Så han kompisen er håpefull og vil ha seg? Ellers ville han ikke hatt meg på besøk? 

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så han kompisen er håpefull og vil ha seg? Ellers ville han ikke hatt meg på besøk? 

Anonymkode: c2f9f...aef

Eller du vil ha han? Og han ser på deg som venn?

Anonymkode: bb769...fe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gidda det med mindre hun var attraktiv nok til å ha sex med eller hun hadde venninner som var digg og det var verdt å ha henne som venninne for tilgang til de mer attraktive. 

Anonymkode: 0bf02...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller du vil ha han? Og han ser på deg som venn?

Anonymkode: bb769...fe4

Jeg har ikke spurt han🤷‍♀️

Anonymkode: c2f9f...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...