Gå til innhold

Otto Ruge- for et mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DelvisPresley skrev (10 timer siden):

Samfunnet har vel endret seg siden 1940 tallet. Vi lever i et samfunn som er feministert, så da får man tåle at menn blir mer feminine også.

Jeg hadde ikke vært interessert i å forsvare norske verdier anno 2024, fordi norske verdier i dag ikke er verdt kjempe for. Hadde det vært i 1940 hadde det vært noe annet.

Wtf. Du har da ikke engang prøvd å eksistere på 40 tallet. 

Dere er så sykt dramarama.

Anonymkode: 04ca6...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Se på Salwan Sabah Matti Momika som akkurat fikk beskjed om at han blir kastet ut av Norge fordi Norge ikke tillater folk som brenner Koranen, tror du virkelig menn føler seg trofast ovenfor et land som ikke har ytringsfrihet engang?

Koranbrenning er ikke forbudt i Norge. Han ble utvist av helt andre årsaker. 

Anonymkode: 5b241...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg kommer ihvertfall ikke til å kjempe for dette hølet av et mannshatende samfunn.

Vær så god, jenter: Forsvar dere selv.

Anonymkode: 6ce10...bc7

Pøh, du skylder på kvinnene (som vanlig), men den egentlige grunnen er at du er en feiging og har planer om å gjemme deg langt ute i skogen mens en ev ny krig pågår for å slippe unna. Du er redd.

Anonymkode: 15114...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pøh, du skylder på kvinnene (som vanlig), men den egentlige grunnen er at du er en feiging og har planer om å gjemme deg langt ute i skogen mens en ev ny krig pågår for å slippe unna. Du er redd.

Anonymkode: 15114...718

Alle er redde i krig. Spesialstyrker vil faktisk ikke ha "fryktløse" folk, fordi de er farlige idioter. De vil istedet ha motiverte folk som kan kontrollere frykten sin.

Så lærte du noe idag også.

Jeg er ikke motivert.

Anonymkode: 6ce10...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Alle er redde i krig. Spesialstyrker vil faktisk ikke ha "fryktløse" folk, fordi de er farlige idioter. De vil istedet ha motiverte folk som kan kontrollere frykten sin.

Så lærte du noe idag også.

Jeg er ikke motivert.

Anonymkode: 6ce10...bc7

Men da kan du heller ikke forvente at andre menn forsvarer deg. Da er det ingen som forsvarer deg. Og du mister muligheten til å kjempe for ditt eget liv. Du snakker for øvrig om kvinner som om du aldri har vært glad i en eneste kvinne i ditt liv. Du ønsker altså ikke å forsvare din mamma, bestemor, tante, datter, søster? Alle kvinner rundt deg er onde? Beklager det.

Anonymkode: 41da4...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 3.27):

Hvor finner vi kvinner slikt modig og mandig mannfolk med integritet i dag? 

Mennene har blitt slappe.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Otto_Ruge

Anonymkode: f023c...74b

Et endimensjonalt bilde basert på jobben hans sier ikke nok om en person, det ser ikke ut til at var gift, eller hadde barn

Anonymkode: 1244d...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men da kan du heller ikke forvente at andre menn forsvarer deg. Da er det ingen som forsvarer deg. Og du mister muligheten til å kjempe for ditt eget liv. Du snakker for øvrig om kvinner som om du aldri har vært glad i en eneste kvinne i ditt liv. Du ønsker altså ikke å forsvare din mamma, bestemor, tante, datter, søster? Alle kvinner rundt deg er onde? Beklager det.

Anonymkode: 41da4...efa

Du vet ingenting om hva jeg har av familie og hvor de er.

Ikke prøv å leke smart.

Anonymkode: 6ce10...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Pøh, du skylder på kvinnene (som vanlig), men den egentlige grunnen er at du er en feiging og har planer om å gjemme deg langt ute i skogen mens en ev ny krig pågår for å slippe unna. Du er redd.

Anonymkode: 15114...718

Så hvorfor kan ikke kvinnene forsvare seg selv? Hvorfor kastes likestillinga på dør med en gang det ikke gir deg fordeler?

Anonymkode: f6024...73c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 3.27):

Hvor finner vi kvinner slikt modig og mandig mannfolk med integritet i dag? 

Mennene har blitt slappe.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Otto_Ruge

Anonymkode: f023c...74b

Han finner du på en gravlund, og med slappe, mener du ikke trenge å forsvare seg mot krig? 

Anonymkode: a2f92...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vet ingenting om hva jeg har av familie og hvor de er.

Ikke prøv å leke smart.

Anonymkode: 6ce10...bc7

Siden du ikke ønsker å forsvare en eneste kvinne, antar jeg selvfølgelig at du ikke har noe godt forhold til den kvinnelige delen av familien din. Det er trist.

Anonymkode: 41da4...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så hvorfor kan ikke kvinnene forsvare seg selv? Hvorfor kastes likestillinga på dør med en gang det ikke gir deg fordeler?

Anonymkode: f6024...73c

Det er mange kvinner i militæret. Det var også kvinner i militæret under andre verdenskrig. 

Anonymkode: 41da4...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruKine skrev (1 time siden):

Jeg tror du ville blitt sjokkert over hvor få menn det er som ville vært villige til å kjempe for dagens Norge. Det er ikke noe å kjempe for.

Så hvorfor flytter dere ikke til land det ER verdt å kjempe for? Hvorfor blir dere i landet dere hater? 

Anonymkode: 41da4...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruKine skrev (2 timer siden):

Jeg tror du ville blitt sjokkert over hvor få menn det er som ville vært villige til å kjempe for dagens Norge. Det er ikke noe å kjempe for.

Du lever i et av verdens mest privilegerte samfunn. 

Hvorfor er det så mange stokk dumme mennesker?

Anonymkode: 04ca6...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruKine skrev (47 minutter siden):

Det er ikke noe annet land det er verdt å kjemp for enn fedrelandet. Men jeg kjemper for en reformasjon. Det er verdt å kjempe for. Du må ikke tro at dagens Norge er morgendagens Norge, heldigvis.

Kvinner vil aldri mer tjene dere menn. Så denne "reformasjonen" din vil aldri komme. 

Anonymkode: 41da4...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så hvorfor kan ikke kvinnene forsvare seg selv? Hvorfor kastes likestillinga på dør med en gang det ikke gir deg fordeler?

Anonymkode: f6024...73c

Kvinner har jo hatt obligatorisk forsvarstjeneste i Norge i kanskje 10 år nå? Søsteren min er 95 og var det siste kullet hvor de fikk velge. 

Anonymkode: 04ca6...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruKine skrev (52 minutter siden):

Kvinner har heller aldri tjent menn i dette landet. Men kvinner vil definitivt ende opp med å tjene menn om vi ikke lykkes med å reformere landet før det er for sent.

In your dreams, ja. 

Anonymkode: 41da4...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruKine skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke in my dreams. Det er et mareritt, men dessverre så virker du å være helt woke og ute av stand til å se hva som faktisk truer din frihet. Det er ikke oss som vil reformere Norge tilbake til røttene.

Helt greit å gå tilbake til røttene, altså vikingtiden. Der var det virkelig likestilling. 

Anonymkode: 41da4...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2024 den 21.41):

Har dere kranglet og bitchet dere til at gutter skal oppdras til maskuline menn?

Eller har dere kranglet og bitchet dere til at maskulinitet skal anses som giftig og at "menn" skal ha man-bun og gråte en skvett over "patriarkatet" på tur med barnevogn?

Hva er det for et samfunn dere har kranglet og bitchet dere til å faktisk få?

Anonymkode: 6ce10...bc7

Hvem refererer du til når dere sier dere?

Anonymkode: 82c17...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...