^me^ Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 20. februar 2006 da har jeg vert og spurt om det går ann, og søke uten kompetanse på de forskjellige hotellene i byn! joda, det gikk fint det! ingen problem, det var bare til og søke så skulle de se på cvèn og søknaden. de å veldig positive ut! og da var det bare og søke! noen som har en søknad og cv mal til meg? noen tips på veien til og søke som hotellresepsjonist? ønsker virkelig denne jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #22 Del Skrevet 20. februar 2006 Så bra at du kunnne søke! Kan jeg spørre om i hvilken del av landet du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 20. februar 2006 vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #24 Del Skrevet 20. februar 2006 Javisst er det mulig å få jobb i hotellbransjen uten utdannelse! Hotell- og restaurantbransjen er vel en av de bransjene med mest ufaglært arbeidskraft. Selv var jeg så dum å ta høyskole (hotell- og restaurantadministrasjon), og har endt opp som hotellresepsjonist. Siden jeg ikke har fagbrev, får jeg lønn som resepsjonist uten fagbrev. Ingen av mine kolleger er utdannet innen bransjen, men får samme lønn som meg (eller høyere, etter ansennitet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #25 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan jeg spørre hvor mye en ufaglært resepsjonist tjener per time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taper Skrevet 26. oktober 2008 #26 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan jeg spørre hvor mye en ufaglært resepsjonist tjener per time? 115 kr haha gammel og død tråd. Flirer om han som skrev dette ser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå